دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سریال های ماه رمضان 95 را بهتر بشناسید

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

آخرین اطلاعات و اخبار در زمینه سریال های ماه رمضان 95 و اعلام زمان پخش سریال های ماه رمضان و همچنین معرفی بازیگران و عکس های آنها و عوامل پشت صحته سریال های ویژه رمضان 95 را در این مطلب مشاهده نمایید.

آشنایی با سریال های ماه رمضان 95 برای همه کسانی که به مشاهده فیلم و سریال علاقه مند می باشند جذاب و جالب است. بر همین اساس قصد داریم در این مطلب به معرفی سریال های جدید که برای پخش از شبکه های مختلف سیما در ماه مبارک رمضان تهیه شده اند بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید و با سریال ها و همچنین عوامل پشت صحنه و بازیگران این سریال های جدید و دیدنی آشنا شوید.

معرفی سریال های ماه رمضان 95 + زمان پخش :

همچون سال های قبل در ماه رمضان امسال نیز شاهد سریال های زیبا و دیدنی از شبکه های مختلف خواهیم بود که در ادامه ضمن مشاهده عکس های بازیگران سریال های ماه رمضان 95 با موضوعات و همچنین زمان پخش این سریال ها آشنا می شوید.

سریال علی البدل :

سیروس مقدم کارگردان توانا و موفق کشورمان برای ماه مبارک رمضان سریال علی البدل را کارگردانی می کند. برخی از بازیگران سریال پایتخت از جمله محسن تنابنده، احمد مهرانفر و هومن حاج عبدالهی و دیگر بازیگران با گریم هایی مفاوت در این سریال به ایفای نقش می پردازند. این سریال قرار است در شب های ماه رمضان ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش شود. سریال علی البدل در یکی از روستاهای نزدیک همدان فیلمبرداری شده است و دارای موضوع طنز در رابطه با مسائل سیاسی و اجتماعی می باشد. در ادامه عکس هایی ازگریم متفاوت بازیگران سریال علی البدل را مشاهده می فرمایید.

سریال های ماه رمضان 95سریال علی البدل د رماه رمضانعکس بازیگران سریال علی البدل

سریال چرخ و فلک :

سریال چرخ و فلک برای پخش از شبکه سه سیما در 30 قسمت و با 15 موضوع متفاوت تهیه شده است. هر یک از داستان هایی که در این سریال رخ میدهند دو قسمت از سریال را تشکیل می دهند و در پایان دو قسمت به سرانجام می رسند. موضوع سریال چرخ و فلک تاثیر عوامل انسان بر روی زندگی روزمره است. در این سریال بازیگران زیادی به صورت مهمان در قسمت های مختلف حضور دارند که لز بین آنها می توان به میلاد کی مرام، لیلا اوتادی، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند،  عباس غزالی و… اشاره نمود. این سریال بعد از افطار از شبکه سه پخضش می گردد.

بازیگران سریال چرخ و فلکعکس لیلا اوتادی در سریال ماه رمضانعکس ترلان پروانه در سریال های ماه رمضان

  •  آرون گروپس

سریال برادر :

یکی از سریال های ماه رمضان که در مراحل اخر تولید به سر می برد سریال برادر به کارگردانی جواد افشار است که دارای موضوعی اجتماعی و مربوط به کسب و کار است.در این سریال بازیگرانی همچون : حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز، سوگل طهماسبی، سهیلا رضوی و… به ایفای نقش می پردازند. سریال بردار در 30 قسمت برای پخش از شبکه دو سیما در ماه رمضان تهیه شده است که زمان پخش ان ساعت 21:45 دقیقه می باشد.

سریال های ماه رمضان 95 بازیگران سریال برادر عکس سوگل طهماسبی بهناز جعفری در سریال بردار عکس بازیگران سریال های ماه رمضان

با جدیدترین سریال های ماه رمضان 95 و عوامل هر سریال آشنا شدید، امیدواریم از تماشای این سریال های زیبا و جذاب لذت ببرید و شاهد نقش آفرینی زیبا و ماندگاری از بازیگران این سریال ها در ماه مبارک رمضان باشیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *