دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس همسر برانکو و دختر زیبایش در ایران

  • mr pm
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

در این مطلب عکس های حضور همسر برانکو به همراه دخترش در ایران را مشاهده خواهید کرد. برانکو ایوانکویچ برای مشاهده بازی پایانی لیگ برتر و شرکت در جشن قهرمانی احتمالی تیمش از دختر و همسرش دعوت کرد تا به ایران بیایند.

برانکو ایوانکویچ بی شک یکی از محبوب ترین مربیان خارجی طول تاریخ فوتبال ایران است که با توجه به شخصیت خوب و موفقیت های فوتبالیش با تیم ملی ایرانی و باشگاه پرسپولیس توانسته است جایگاه مناسبی در میان محبوب ترین افراد خارجی در ایران بدست آورد. چندی پیش دختر و همسر برانکو ایوانکویچ به دعوت وی با ایران آمده اند تا در جشن احتمالی قهرمانی پسپولیس شرکت کنند. در ادامه عکس حضور همسر و دختر برانکو در ایران را مشاهده خواهید کرد.

عکس دختر و همسر برانکو ایوانکویچ

در هفته های گذشته پسر برانکو برای تماشای دربی پایتخت به ایران سفر کرده بود که با پیروزی پرگل پرسپولیس در مقابل حریف سنتی خود، خوش پا قدم نام گرفت باید دید پاقدم دختر و همسر برانکو برای این سرمربی با اخلاق چگونه خواهد بود.

همسر و دختر برانکو در ایران

تصویر برانکو در کنار همسر و دخترش در ایرانعکس همسر برانکو و دخترش

باید دید حضور همسر برانکو و دخترش همانند حضور پسرش برای وی و تیمش خوش یمن خواهد بود و یا باید منتظر اتفاق غیر منتظره ای در پایان فصل پانزدهم لیگ برتر باشیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *