دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل آرایش موی کوتاه جدید و شیک

  • پرستو محمدی
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش موی کوتاه از دغدغه های همه ی خانم هایی است که به موی کوتاه علاقه دارند. در این مقاله مدل های متفاوت و جذابی از آرایش موی کوتاه آورده شده که میتوانید از آنها بهره بگیرید.

اگر موهای کوتاهی دارید و به مجلس دعوت شده اید برای آرایش مو خود نگران نباشید شما می توانید به راحتی موهایتان مرتب و آراسته کنید در این مقاله بیش از بیست مدل آرایش مو کوتاه جدید و شیک برایتان آورده شده است که می توانید با توجه به فرم صورتتان یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های آرایش موی کوتاه متناسب با فرم صورت :

یکی از کار هایی که بیشتر خانم ها قبل از رفتن به مجالس و مهمانی ها انجام می دهند آرایش کردن موهاست و همه فکر می کنند که آرایش مو های بلند راحتتر است و زیبایی خاصی دارد. همین دلیل بعضی از خانم ها علی رقم میلشان موهایشان را بلند می کنند. در این مقاله ما مدل های بسیاری از آرایش مو کوتاه آورده ایم تا ببینید که آرایش مو کوتاه خیلی راحت است و علاوه بر راحتی زیبایی خاصی نیز دارد. احتمالا مدتی ست که گیره هایتان را درون کمدتان گذاشته اید و به دلیل کوتاه بودن موهایتان از آنها استفاده نکرده اید اما به سراغ گیره های تان بروید و آنهایی را که مناسب موهای کوتاه است را بیرون بیاورید و گاهی از آنها استفاده کنید. در صورتی که نمی خواهید از گیره مو یا تل و هد بند برای موهایتان استفاده کنید می توانید موهایتان را با پل و اسپری مرتب کنید. عکس های زیر نمونه هایی از مدل آرایش مو کوتاه است . این مدل مو به دلیل کوتاهی بسیار فقط با اسپری و ژل و به صورت ساده آراسته می شود.

مدل موی کوتاه مجلسیHairdressing short (21) آرایش موی کوتاه حالت دارHairdressing short (14)مدل موی کوتاهآرایش موهای کوتاه

اگر موهایتان کمی بلند تر است و دوست دارید برای مهمانی ها موهایتان را مدل جمع ببندید و یا از بافت مو استفاده کنید می توانید از عکس های زیر که نمونه هایی از آرایش مو کوتاه هستند ایده بگیرید.

مدل موی جمع برای مو های کوتاه مدل موی جمع برای موهای کوتاه شینیون ساده موی کوتاه مدل آرایش موی کوتاه شینیون موی کوتاه شینیون موی کوتاه مدل های شینیون موی کوتاه ارایش موی کوتاه مجلسی مدل شینیون موی کوتاه و مجلسی آرایش ساده موی کوتاه مدل شینیون موی کوتاه Hairdressing short (22) آریش موهای کوتاه مجلسی و ساده آرایش موی ساده و مجلسی

با مدل های جدید و زیبای آرایش موی کوتاه آشنا شدید در صورتی که مشتاقید عکس های بیشتری از مدل مو ببینید و با جدید ترین و مدرن ترین مدل موها آشنا شوید به بخش آرایش مو مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *