دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو کرپ زنانه با طرح های مجلسی, اداری و ساده

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

مدل مانتو کرپ یکی دیگر از انواع مدل های مانتو زنانه است که در طرح های متنوع مجلسی و اداری در بازار موجود است. در این مطلب جدیدترین مدل های مجلسی و ساده مانتو کرپ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مانتوهای زنانه طرح ها و جنس های متنوعی دارند و شما می توانید بنا بر محیطی که قرار است مانتویتان را بپوشید آن را خریداری کنید. در این بخش انواع متنوع مدل مانتو کرپ زنانه در طرح های مختلف را ملاحظه خواهید کرد.

یکی از مهم ترین لباس های خانم های ایرانی که در هنگام خرید آن بسیار حساس هستند مانتوها است. مانتوهای زنانه با جنس پارچه های مختلف نظیر مانتو گیپور و مانتو نخی و مانتوی کرپ، تولید می شوند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه این مطلب تصاویر مدل های مانتوهای کرپ، با طرح های کوتاه و بلند را در اختیار شما خانم های شیک پوش ایرانی قرار داده ایم.

مدل مانتو زیبا کرپ

مدل مانتو کرپ زنانه با طرح های مختلف

مانتوها نقش مهمی در زیبایی و جذابیت ظاهر شما دارد. بهتر است در هنگام خرید آن از مدل هایی استفاده کنید که نقاط قوت اندام شما را بیشتر نشان دهد. مانتو هایی که بر روی نقاط مثبت اندام شما تاکید دارند باعث می شوند که بقیه به نقاط ضعف اندام شما کمتر پی ببرند.

مانتو کرپ ساده

مانتو کرپ بلند مانتو کرپ زیبا و جدید مجلسی

در این بخش از دنیای مد انواع تصاویر مدل مانتوی کرپ زنانه با طرح های ساده و مجلسی را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل مانتو زنانه

  •  آرون گروپس

مانتو کرپ سفید مدل مانتو بلند مانتو کرپ کوتاه

مدل های مانتوی کرپ مجلسی

بیشتر خانم ها ترجیح می دهند برای مجالس و مهمان ها مانتوی متفاوتی را داشته باشند. مانتوهای کار شده و رنگ روشن می تواند بهترین انتخاب برای خرید مانتو مجلسی زنانه باشند.

مدل مانتو کرپ مجلسی

مانتو کرپ مجلسی مشکی مدل مانتو کرپ بلند مانتو کرپ در طرح های متنوع مانتو کرپ مجلسی مانتو کرپ

شما می توانید برای مهمانی ها و مجالس از مانتوهای کرپ که با دو رنگ مکمل تولید شده اند استفاده نمایید. این مدل مانتوها بسیار خاص و متفاوت هستند و برای خانم هایی که به دنبال خرید مانتوها با طرح های متفاوت هستند می توانند ایده خوبی باشند.

مانتو سفید کرپ

مدل مانتو سفید زنانه و شیک

مانتو رنگ روشن کرپ مانتو کرپ سفید مدل مانتو کوتاه کرپ

مدل مانتو کرپ دو رنگ

مانتوهای کرپ اداری و ساده

مدل های مانتوی کرپ اداری در طرح های ساده و رسمی در بازار موجود هستند. توجه داشته باشید که مدل مانتویی را که در مکان های رسمی و اداری استفاده می کنید نشان دهنده شخصیت شما است بنابراین باید در هنگام خرید آن توجه و دقت لازم را داشته باشید.

مدل مانتو رسمی باید ساده باشد و شما می توانید از انواع مدل مانتو های اداری و ساده با یقه و جیب های زیبا برای محیط های کار خود و محیط های رسمی استفاده کنید.

مدل مانتو کرپ اداری مدل مانتو رسمی و ساده کرپ   مانتو کرپ اداری مدل مانتو کرپ رسمی

انواع مدل مانتوهای کرپ ساده و شیک مجلسی

پارچه کرپ از انواع جنس پارچه هایی است که ایستایی خوبی دارند، از این رو استفاده از آن در طراحی مانتوها و تن پوش می تواند جذابیت زیادی ایجاد نماید. همانطور که در بالا ملاحظه کردید، مانتوهای کِرپ نیز دارای مدلهای متنوعی از جمله مدل مانتو کتی کرپ، مدل مانتو پانچ، مدل جلوباز، ایستا، مجلسی و … می باشند، اسفاده از این مدل مانتوها برای خانوم هایی که علاقمند به تیپی سنگین اما به روز هستند، می تواند بسیار مناسب باشد، در ادامه تصاویری جدید از انواع مانتوهای کِرپ دخترانه و زنانه با طراحی ساده و مجلسی را ملاحظه می کنید.

مدلهای مانتوی کرپ

نوع طراحی و مدل مانتوها یا تن پوش و نیز جنس و رنگ آنها اگرچه تاثیر زیادی در جذابیت لباس دارد، اما انتخاب مانتوها بر اساس تیپ و استایل و فرم بدن نیز نکته بسیار مهمی است که باید حتما در نظر گرفته شود؛ مانتوهای کرپ دخترانه به دلیل ایستایی عالی، جذابیت خاصی ایجاد می کنند و ظاهر شخص را باوقار نشان می دهند، از این رو استفاده از این مانتوها برای مجالس و مهمانی ها بسیار مناسب می باشند، حال در صورتی که طرفدار سادگی و ظاهری زیبا و جذاب هستید، می توانید در اینجا از مدلهای متنوع مانتوهای کرپ جدید دیدن کنید.

مدل مانتوی کرپ بلندمدل مانتوی کرپ کوتاهانواع مانتوی کرپمدل مانتوی کرپ ساده و شیکمدل شیک مانتوی کرپمدل جدید مانتوی کرپمدل مانتوی کرپ مشکیمدل مانتوی کرپ دخترانهمدل مانتو کرپ  شیکمدل مانتوی کرپ سادهمدل مانتوی کرپ پانچمدل مانتوی کرپ جلوبازمدل مانتوی کرپمدل مانتو کرپ حریر

در این مطلب زیباترین طرح های مدل مانتوی کرپ زنانه مجلسی و اداری را در اختیار شما قرار دادیم که می توانید با الگو برداری از این طرح های مانتوی زنانه زیباترین و جدیدترین مانتوهای کرپ را برای خود خریداری کنید و یا بدوزید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *