دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک ساده با روش های خانگی جالب و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

کدبانوها به پختن کیک های متنوع علاقه مند هستند و بعد از پخت کیک دغدغه تزیین آن را دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مدل های تزیین کیک ساده آشنا سازیم. می توانید با الگوبرداری از این روش های خانگی و ساده تزیین فوق العاده ای برای کیک های خانگی داشته باشید.

روش ها و ایده ها متفاوتی برای تزیینات روی کیک وجود دارد و شما می توانید از روش هایی نظیر تزیین کیک با ژله و  کیک با خمیر فوندانت و … برای زیبا سازی کیک استفاده نمایید. به طور کلی زیبا سازی انواع کیک ها نیازمند مهارت و استعداد است و اگر شما در این زمینه مهارت خاصی ندارید می توانید از روش ها و ایده های تزیین کیک ساده استفاده کنید.

استفاده از انواع مدل تزیینات کیک معمولی ایده بسیار خوبی برای تزئین کیک های اسفنجی است در این بخش انواع مدل های تزیین کیک تولد و مناسبت های مختلف را با روش های آسان ملاحظه خواهید کرد، که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید در تزیین کیک خانگی متفاوت و ایده آلی داشته باشید.

تزیین کردن کیک با طرح گل

تزیین کیک ساده خانگی

یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای تزئین کیک استفاده از خامه فرم گرفته است شما می توانید با یادگیری فوت و فن های تهیه خامه فرم گرفته ,خامه را در منزل خودتان تهیه کنید و یا خامه را از بازار خریداری کنید. ترکیب رنگ های متنوع خامه با یکدیگر زیبایی و جذابیت کیک های خانگی را بیشتر می کند.

تزیین کیک با شمع و طرح گل تزیین کردن کیک به شکل رنگین کمان تزیین کیک با خامه های رنگی

دیزایین کیک تولد ساده

 دیزایین کیک تولد با میوه و خامه فرم گرفته و شکلات های رنگی و …. امکان پذیر است. یکی از ساده ترین روش ها برای تزئین کیک تولد استفاده از برش های میوه و شکلات های رنگی است شما می توانید با کمک خامه سطح روی کیک را پوشش دهید و سپس برش های میوه و یا انواع شکلات های رنگی را بر روی کیک قرار دهید.

تزیین ساده کیک با برش توت فرنگی

  •  آرون گروپس

تزیین کیک با شکلات های رنگی

تزیین کیک تولد ساده

در ادامه این بخش انواع مدل تزیین کیک تولد خانگی ساده را با ایده ها و روش های خانگی جالب در اختیار شما کدبانوهای عزیز قرار می دهیم که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

تزیین ساده کیک تولد

تزیین زیبا و ساده کیک خانگی تزیین کیک برای کودکان تزیین کیک با طرح خرس و شمع

تزیین کیک شکلاتی

تزیین ساده کیک تزیین کیک با شمع های رنگی ساده

تزیین کیک شیک با خامه

یکی از زیباترین مدل های دیزایین کیک استفاده از مدل گل رز است این مدل گرچه به ظاهر سخت به نظر می رسد ولی شما می توانید با رعایت کردن نکاتی کیک های خانگی را با این روش به زیبایی تزیین کنید. روش تزیین کیک به شکل گل رز به این ترتیب است که ابتدا باید ماسوره ها ستاره نیمه باز و باز را تهیه کنید سپس از مرکز کیک شروع کنید و اولین گل رز را در مرکز کیک بزنید و سپس رز بعدی را با فاصله مناسبی از اولین گل رز شده بر روی کیک بزنید و به همین ترتیب ادامه دهید تا همه سطح کیک تزیین شود. برای فاصله های خالی در بین رز ها می توانید از انواع مروارید های رنگی خوراکی و شکوفه های رنگی خوراکی استفاده نمایید.

اگر ترجیح می دهید روی سطح کیک ساده باشد می توانید گل های رز در قسمت های پایین کیک به روشی که گفته شد بزنید.

تزیین کیک به شکل گل رز

تزیینات متفاوت کیک با کاپ کیک های زیبا هم می تواند ایده جالبی باشد شما می توانید کاپ کیک ها را تهیه کنید و آن ها را به زیبایی سرو کنید و در اطراف قالب کیک قرار دهید.  تزیین کاپ های کیک هم با روش های ساده، امکان پذیر است.

تزیین ساده کیک به شکل لاک پشت

تزیین کردن کاپ کیک و کیک

 دیزایین کیک های خانگی با کمک مخلوطی از شکلات های رنگی و شکوفه های خوراکی و خامه فرم گرفته از بهترین روش ها برای  زیبا سازی کیک است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی کیک را با کمک این روش های آسان  کیک خود را دیزایین کنید.

تزیین کیک ساده خانگی تزیین کیک ساده و زیبا تزیین کیک زیبا و ساده برای روز پدر تزیین کیک ساده با خامه و شکلات های رنگی تزیین زیبا و جدید کیک خانگی تزیین کردن کیک با شکوفه های رنگی تزیین زیبا کیک روش های تزیین کیک تزیین ساده کیک با کمک خامه

تزیین خوشمزه کیک با میوه

همانطور که در بالا مشاهده کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزیینات کیک خانگی وجود دارد؛ تزیینات کیک با استفاده از انواع میوه های خوشمزه ایده جذابی است که طرفداران زیادی نیز دارد و شما می توانید علاوه بر استفاده از میوه ها در داخل کیک برای دیزاین روی کیک نیز استفاده کرده و در جشن تولد ها یا مراسم های مختلف خود استفاده کرده و لذت ببرید، حال در صورتی که از خود ایده ای در این زمینه ندارید، می توانید از انواع تصاویر تزیینات کیک با میوه های تابستانی و زمستانی که در اینجا به اشتراک گذاشته ایم، دیدن کنید و برای تزیینات کیک خود در منزل ایده بگیرید.

تصاویر تزیینات کیک ساده

تزئینی زیبا از کیک ساده    تزیینات جذاب کیک ساده  تزیین کیک ساده و خوشمزه تزیینات زیبای کیک ساده تزیینات خوشمزه کیک ساده

انواع تزیینات کیک با ژله

ژله یکی از دسر های محبوب و مورد علاقه افراد مختلف به خصوص کودکان است که به دلیل ظاهر براق، خوشرنگ و زیبایی که دارد پیشنهاد بسیار جذابی برای تزیین کیک ها و دسر های مختلف می باشد، استفاده از ژله اگرچه به شکل لایه های پنهانی در کیک نیز ایده جذابی است اما به کار بردن آن به عنوان لایه رویی کیک از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد، ضمن اینکه می توانید از خامه و میوه نیز در کنار آن بهره ببرید و کیک های زیبایی را برای پذیرایی در مهمانی ها و جشن های خود در منزل تهیه و دیزاین نمایید.

تزیینات کیک ساده خانگی

ایده تزیین کیک ساده

تزیینات کیک ساده

تزیینات کیک ساده و خوشمزه

تزیین کیک ساده ژله ای

تزیینات شیک کیک ساده

ایده تزیینات کیک ساده

انواع تزیینات کیک ساده

در تصاویر این مطلب انواع ایده های جدید و جالب برای تزیینات کیک ساده، را ملاحظه کردید شما می توانید به راحتی از این روش ها الهام بگیرید و در منزل کیک های خانگی را که به مناسبت های خاص تهیه کرده اید دیزایین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع روش های دیزایین کیک به بخش تزیین کیک مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *