دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پرده اتاق نوزاد با طرح های بسیارشیک و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات در درون اتاق نوزاد پرده است مدل پرده در زیبایی و جذابیت اتاق نوزاد نقش مهمی دارد. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با جدیدترین مدل پرده نوزاد دختر و پسر آشنا سازیم برای مشاهده این مدل ها تا پایان مطلب همراه ما باشید.

یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون اتاق نوزاد انتخاب پرده با طرح و رنگ و اندازه مناسب است. میزان نوری که هر نوزادی برای سلامتی و رشدش دریافت می کند بر سلامت جسمانی او تاثیر گذار است بنابراین باید در هنگام انتخاب مدل پرده اتاق نوزادان حساسیت لازم را به خرج دهید.

جنسیت نوزاد، نقش مهمی برای انتخاب مدل پرده دارد و بیشتر والدین تمایل دارند که برای اتاق نوزادان دختر از انواع طرح ها و رنگ های دخترانه استفاده کنند و هم چنین برای اتاق نوزادان پسر ترجیح می دهند که از طرح ها و رنگ های پسرانه استفاده نمایند. در ادامه این مطلب انواع متنوع پرده برای اتاق نوزادان با طرح های فانتزی و دوست داشتنی را مشاهده خواهید کرد.

پرده با طرح ماه برای اتاق نوزاد

مدل های پرده اتاق نوزاد با طرح های فانتزی و جدید

با توجه به دکوراسیون اتاق نوزادان و رنگ های مورد استفاده در اتاق نوزادان می توانید طرح و رنگ پرده اتاق خواب نوزادتان را انتخاب نمایید. برای اتاق نوزادی باید از پرده ها با رنگ های متنوع و شاد و جنس الیاف طبیعی استفاده نمایید.

پرده صورتی برای اتاق نوزاد
اگر اتاق کودک شما پنجره های کوتاه و یا نیمه دارد پرده اتاق او را بلند انتخاب نکنید انتخاب پرده های کوتاه برای پنجره های نیمه و کوچک می تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد.

دکوراسیون آبی اتاق نوزاد مدل پرده برای اتاق نوزاد پسر
در این بخش مدل های جدید پرده برای اتاق نوزادان را معرفی می کنیم شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متفاوت و ایده آل زیباترین مدل پرده را برای اتاق کودک خود انتخاب نمایید.

پرده اتاق نوزاد با طرح پروانه

  •  آرون گروپس

مدل های پرده برای اتاق نوزاد پرده سفید و آبی برای اتاق نوزاد پرده اتاق نوزاد پرده اتاق نوزاد دختر

پرده اتاق نوزادان دختر

مدل پرده برای اتاق نوزادان دختر را بهتر است از طرح های عروسکی و رنگ های شاد مانند صورتی و سبز و … انتخاب کنید. طرح و مدل پرده نقش مهمی در دکوراسیون اتاق نوزادان دارد و انتخاب پرده ها با مدل های زیبا و رنگ های جذاب فضای اتاق نوزادان را به محیطی دلنشین و زیبا تبدیل می کند.

دکوراسیون اتاق نوزاد دکوراسیون اتاق نوزاد دختر
شما می توانید با کمی خلاقیت طرح زیبایی از پرده را برای اتاق نوزادان خود طراحی کنید اگر مقداری از پاچه رو تختی نوزادتان باقی مانده است شما می توانید طرح های آن را ببرید و با کمک لایه زانفیکس ( چسب پارچه ) طرح های بریده شده از رو تختی را بر روی پرده بچسبانید و سپس پرده را اتو کنید.
تصاویری که در ادامه این مطلب مشاهده می کنید مدل های پرده اتاق نوزادان دختر است این مدل ها می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند.

پرده با طرح ستاره برای اتاق نوزاد پرده با طرح ماهی دکوراسیون صورتی برای اتاق نوزادپرده اتاق نوزاد با ظرح باربی پرده عروسکی اتاق نوزاد

پرده اتاق خواب نوزاد پسر

برای رنگ پرده اتاق کودک و نوزادان بهتر است از رنگ های آبی با تلفیق زرد و یا سبز استفاده کنید بازتاب این رنگ ها موقع خواب آرامش خوبی را به مغز نوزادان و کودکان دلبند شما می دهند.

پرده زیبا اتاق نوزاد مدل پرده با طرح رنگین کمان و درخت

ست کردن پارچه پرده و پارچه رو تختی می تواند بهترین ایده برای زیبایی و جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق نوزادان باشد. هم چنین ست کردن سیسمونی نوزاد پسر یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد کردن فضایی دلچسب برای اتاق نوزادتان است.

پرده اتاق نوزاد با طرح های زیبا ست کردن پرده اتاق نوزاد با رو تختی مدل پرده و رو تختی ست برای اتاق نوزاد

علاوه بر رنگ پرده اتاق کودکان و نوزادان باید به جنس آن نیز توجه کنید و پارچه ها با ضخامت مناسب را برای اتاق نوزاد خود خریداری کنید.

پرده عروسکی زیبا اتاق نوزاد

پرده با طرح عروسکی برای اتاق نوزاد پرده زیبا برای اتاق نوزاد

مدلهای جدیدتری از پرده اتاق برای نوزادان

پرده در دکوراسیون اتاق تاثیر شگفت انگیزی دارد به خصوص اینکه اگر رنگ و طرح آن هماهنگی و تناسب لازم با دیگر وسایل و لوازم موجود در آنجا را داشته باشد؛ در هنگام پرده اتاق کودک و نوزاد، جدا از جنبه زیبایی آن, نکات مختلفی را باید در نظر داشته باشید، در ادامه توجه شما را به تماشای مدلهای جدیدتری از پرده اتاق نوزادان دعوت می نماییم.

زیباترین مدل پرده اتاق نوزادان

مهمترین نکته در زمینه انتخاب پرده مناسب اتاق نوزاد، توجه به الیاف پارچه می باشد زیرا از آنجا که رعایت مسائل بهداشتی در اتاق نوزادان از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا باید پرده ای که انتخاب کرده اید قابلیت شست و شو را داشته باشد، همچنین از رنگ های شاد و روشن دوخته شده باشد، زیرا رنگ تاثیر زیادی در روحیه افراد به خصوص کودکان دارد، البته استفاده از همه رنگهای شاد نیز مناسب روحیه کودکان نیست و باید به صورت اصولی انتخاب شده باشند. نکته مهم دیگر اندازه پرده است، در صورتی که پنجره اتاق کودک کوتاه و نیمه باشد، بهتر است از خریدن پرده های بلند خودداری کنید، زیرا ممکن است در اثر کنجکاوی کودک، پرده را به سوی خود کشیده و در نتیجه خطر سقوط چوب پرده وجود دارد.

جدیدترین مدل پرده اتاق نوزادان

اگر چه نور خورشید فواید بسیاری دارد اما اگر به صورت مداوم و همیشه به طوری که غیر قابل تنظیم باشد به داخل اتاق بتابد خیلی مناسب و مفید نیست، از این رو برای تلطیف نور خورشید می توانید از پرده هایی نازک که نور را از خود عبور داده اما از شدت و تندی آن می کاهند برای اتاق کودکان استفاده کنید. در اینجا می توانید مدلهای دیگر پرده برای اتاق کودکان را ملاحظه کنید.

انواع پرده اتاق نوزادان

عکس پرده اتاق نوزادان

پرده ساده اتاق نوزادان

پرده اتاق نوزاد فانتزی

مدلی از پرده اتاق نوزادان

پرده جذاب اتاق نوزادان

پرده اتاق نوزاد شاد

مدل پرده اتاق نوزادان

پرده برای اتاق نوزادان

مدلهای پرده اتاق نوزادان

پرده جدید اتاق نوزادان

پرده اتاق نوزادان

پرده اتاق نوزاد حریر

با رعایت کردن اصولی که در این مطلب ذکر شد شما می توانید مناسب ترین مدل پرده اتاق نوزادان را خریداری کنید امیدواریم این طرح های زیبا پرده ایده مناسبی را به شما برای انتخاب پرده بدهند. برای مشاهده مدل های پرده های متنوع می توانید به بخش مدل پرده مجله آرگا مراجعه نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *