دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل ناخن دخترانه با طرح های فانتزی و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از جذاب ترین بخش آرایش و زیبایی طراحی ناخن ها است و معمولا همه خانم ها و دختران جوان به دیزاین ناخن هایشان با طرح های مختلف و متنوع علاقه مند هستند. در این مطلب انواع متنوع مدل ناخن دخترانه با طرح های فانتزی و جدید را مشاهده خواهید کرد.

دنیای فانتزی به دیزاین ناخن ها نیز رسیده است و امروزه در بیشتر مدلهای طراحی ناخن از رنگ های متنوع و طرح های فانتزی مانند حروف انگلیسی و نمادهای عاشقانه و نمادهای ورزشی و هنری و … استفاده می شود. در این بخش جدیدترین طرح ناخن دخترانه با ایده های زیبا و جذاب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

طراحی ناخن کار فوق العاده جذابی است و شما می توانید با خلاقیت و ابتکار خود طرح های زیبایی را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید. ایده های زیادی برای طراحی ناخن دخترانه وجود دارد و شما می توانید بنا بر مهارت و استعداد خود از هر یک از طرح های دیزان ناخن برای ناخن هایتان استفاده نمایید.

مدل ناخن دخترانه ساده

مدل ناخن دخترانه با طرح های جدید و فانتزی

اگر شما یک روز خسته کننده و کسالت آوری را تجربه کرده اید می توانید با طراحی ناخن های خود به خوبی مدتی را سرگرم شوید و انرژی فوق العاده ای را بعد از اتمام کار دیزاین ناخن هایتان کسب کنید.

مدل ناخن دخترانه جدید دیزاین ناخن با چند رنگ لاک
هر خانم جوانی تمایل داد تا بتواند ناخن های خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کند و می توان گفت داشتن ناخن های زیبا و جذاب آرزوی بیشتر خانم های جوان است. در ادامه این مطلب تصاویری از زیباترین مدلهای ناخن دخترانه را مشاهده خواهید کرد شما می توانید از این مدلهای زیبا و جدید برای طراحی ناخن های خود ایده بگیرید.

طراحی ناخن با رنگ قرمز و سفید طراحی ناخن دخترانه

مدلهای ناخن دخترانه ساده

بیشتر دختر خانم ها مهارتی در طراحی ناخن های خود ندارند اگر شما هم از این دسته از افراد هستید بهتر است کار دیزاین ناخن های خود را با طرح های ساده شروع کنید. استفاده از نگین های تزیین کننده ناخن می تواند زیبایی و جذابیت طراحی ساده ناخن های شما را چند برابر کند.

طراحی ناخن ساده

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن دخترانه با رنگ مشکی مدل های ناخن ساده
استفاده از مدل های ناخن ساده مهارت و استعداد شما را به مرور زمان برای طراحی ناخن هایتان بیشتر می کند. برای این که جذابیت ناخن های شما بیشتر شود می توانید از دو رنگ لاک مکمل یکدیگر استفاده نمایید هم چینن می توانید از رنگ های متفاوت لاک برای طراحی هر کدام از انگشتان خود استفاده کنید.

مدل ناخن ساده دخترانه طراحی ناخن فانتزی مدل ناخن ساده

طرح های ناخن دخترانه جدید

طراحی ناخن با رنگ های متنوع لاک نظیر قرمز و طلایی و مشکی و زرشکی می تواند باعث شود تا ناخن های شما خاص و متفاوت به نظر برسد.

طراحی ناخن با طرحی متفاوت مدل ناخن دخترانه ساده طراحی ناخن به شکل نخل و نهنگ
اگر شما به دیزاین فانتزی ناخن علاقه مند هستید می توانید برای طراحی ناخن دخترانه از طرح های قلب و گل و طراحی های زیبا و عاشقانه استفاده کنید.

مدل ناخن زیبا

طراحی ناخن دخترانه با طرح قلب

دیزاین ناخن دخترانه با طرح های فانتزی   مدل طراحی ناخن مخصوص ولنتاین طراحی زیبا ناخن

استفاده از طرح های نقطه به نقطه و خطوط عمودی و افقی نیز می تواند ایده خوبی برای طراحی ناخن های شما باشد.

مدل ناخن دخترانه شیک طراحی جدید ناخن دخترانه

دیزاین ناخن با دو رنگ دیزاین ناخن دخترانه جدیدترین مدل های ناخن دخترانه مدل ناخن شیک

جدیدترین و زیباترین مدل ناخن دخترانه را در این مطلب مشاهده کردید شما می توانید با الگو برداری از این طراحی های مدرن برترین دیزاین را بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *