دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های سحر قریشی بازیگر خوش چهره

  • مرضیه شاکری
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

بازیگری توانمند که یک شبه ره صد ساله پیمود و شهرتی که این روزها دارد را کسب کرد. یلدا نقشی متفاوت و هنری به یاد ماندنی بود که وی از خود به جا گذاشت . این هنرمند محبوب شاید تنها هنرمندی باشد که در این سن متاهل است . با هم به مشاهده عکس های سحر قریشی می رویم.

بازیگران و بیوگرافی آنان همیشه یکی از مطالبی بوده که همگان علاقه مند به مطالعه آن بوده اند تا بتوانند با زندگی شخصی آنها بیشتر آشنا شوند . بازیگران الگو های جامعه هستند و در بعضی موارد تمامی حرکات و رفتار آنان می تواند سرمشق بعضی دیگر از مردم قرار گیرد. از این رو عموم مردم دوست دارند که آنها را به خوبی بشناسند. این هفته به سراغ بازیگری دیگر می رویم که در مدت زمان کوتاهی توانسته شهرت بسیار خوبی کسب کند. با هم عکس های سحر قریشی و بیوگرافی او را میبینیم و می خوانیم.

بیوگرافی کامل و عکس های سحر قریشی:

سحر قریشی در تاریخ 6 دی ماه در سال 1366 متولد شد . در خانواده ای کم جمعیت شامل یک برادر و پدر و مادر رشد یافت و سال ها بعد با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد. از زندگی اش راضی است و برای خودش آرزوی موفقیت و رسیدن به قله های بلند موفقیت را دارد. از آن دست بازیگر هایی است که با هنرنمایی در یک فیلم ره صد ساله می روند . او در سریال دلنوازان به ایفای نقش یلدا پرداخت و از همان جا شهرت وی کلید خورد و به اصطلاح امروزی ها ، توانمندی هایش نمایان شد.با هم عکس های سحر قریشی را می بینیم.

دومین عکس از عکس های سحر قریشی سومین عکس از عکس های سحر قریشی چهارمین عکس از عکس های سحر قریشی سحر قریشی در حال فکر کردن سحر قریشی با شال سفید سحر قریشی از زاوه ای دیگر سحر قریشی در تصویری زیبا سحر قریشی با شال مشکی تصویری دیگر از سحر قریشی سحر قریشی با لبخند سحر قریشی با شال مشکی در تصویری دیگر تصویری دیده نشده از سحر قریشی یکی از عکس های سحر قریشی

از کارهای زیبا و دیدنی سحر قریشی این هنرمند خوش چهره کشورمان می توان به :

“لج رو لجبازی” -” لاله های سوخته” – “ساعت شلوغی” – “گشت ارشاد” – “تو و من” – “همه چی آرومه” -“درد سر بزرگ” – ” دلنوازان ” و …. اشاره کرد.

برای این بازیگر محبوب و دیگر بازیگران خوب کشورمان آرزوی سلامتی و سر بلندی داریم . امیدواریم از مشاهده عکس های سحر قریشی لذت برده باشید . با سپاس از اینکه این بخش را برای مطالعه برگزیدید . اگر تمایل به مشاهده تصاویر بیشتر دارید به بخش گالری تصاویر مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *