دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های خط چشم خوب و زیبا برای انواع چشم ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

خط چشم به چشم ها حالت و فرمی جذابی می بخشد. یک مدل خط چشم خوب باید به گونه ای انتخاب شود که زیبایی چشم های شما را چند برابر کند.در ادامه این بخش انواع مدل خط چشم های خوب و زیبا را مشاهده خواهید کرد.

برای کشیدن یک خط چشم قشنگ و زیبا شما باید مهارت کافی را داشته باشید. خط چشم بر روی خط مژه های پلک چشم ها کشیده می شود و در عین زیبایی به چشم های شما حالت خاص و منحصر به فردی را می بخشد. تصاویر ادامه مطلب نمونه هایی از مدل خط چشم های زیبا و خاص می باشد.

خط چشم ها در انواع رنگ ها و فرم های مختلف نظیر خط چشم های مدادی و پودری و مایع موجود هستند خط چشم های مایع برای خط چشم کشیدن مناسب تر هستند و تاثیر زیادی در زیبایی چشم های شما می گذارند. با کشیدن خط چشم زیبا و متفاوت می توانید چشم های خود را گیرا و جذاب نمایید.

مدل های زیبا و متفاوت خط چشم

مدل های خط چشم خوب و جذاب

اگر شما ترجیح می دهید تا خط چشم جسورانه و متفاوتی را داشته باشید بهتر است که برای کشیدن خط چشم خود از رنگ های روشن استفاده نمایید. برای داشتن چهره ای متفاوت می توانید بالا و پایین مژه های خود را با دو رنگ کاملا متفاوت خط چشم زیبایی بکشید.

جدیدترین مدل های خط چشم

مدل خط چشم خوب مدل آرایش چشم خط چشم زیبا و متفاوت مدل خط چشم رنگی و متفاوت
برای این که خط چشم اثر ماندگاری بر روی چشم های شما داشته باشید بهتر است ابتدا با کمک یک مداد چشم زیر چشم ها تان را خط بکشید و اجازه دهید تا خطی را که با مداد چشم کشیده اید تا خط مژگان شما پیش روی کند سپس روی خط را سایه پودری همرنگ با مداد چشم خود بکشید تا خط چشم تاثیر گذار و متفاوتی را داشته باشید.

مدل های جدید خط چشم مدل های جذاب و متفاوت خط چشم
کشیدن خط چشم با خط چشم های مدادی بسیار آسان تر است برخی از خط چشم های مدادی فرو می ریزند شما می توانید قبل از استفاده از خط چشم های مدادی آن ها را به مدت ۱۵ دقیقه در درون یخچال قرار دهید تا سفت شوند و سپس بعد از مدت زمان ذکر شده خط چشم مدادی را از درون یخچال بیرون آورید و سپس خط چشمی با فرم دلخواه را بر روی چشم های خود بکشید.

  •  آرون گروپس

آموزش کشیدن خط چشم مدادی آموزش کشیدن خط چشم

در ادامه این بخش انواع مدل های خط چشم قشنگ و جذاب را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل های زیبا و متفاوت خط چشم مدل سایه چشم و خط چشم خط چشم زیبا و متفاوت مدل خط چشم ساده مدل خط چشم باریک و ساده خط چشم خوب و زیبا مدل خط چشم زنانه مدل خط چشم زیبا و جدید مدل آرایش چشم مدل خط چشم خوب و جدید مدل خط چشم جدید خط چشم پهن مدل خط چشم زنانه مدل های ساده خط چشم مدل خط چشم باریک مدل خط چشم خوب

در این مطلب انواع مدل های جدید خط چشم خوب و زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم امیدواریم که بتوانید با ایده گرفتن از این مدل های جذاب خط چشم زیبایی و متفاوتی را برای خود بکشید در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های میکاپ چشم به بخش آرایش چشم مجله آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *