دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل لباس عروس ایرانی با طرح های شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

لباس عروس یکی از مهم ترین بخش های خرید عروس است و شما باید در هنگام خرید لباس عروس حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید لباسی شیک و جذاب را برای جشن عروسیتان خریداری کنید. در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل لباس عروس ایرانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

همانطور که شینیون و میکاپ در زیبایی و جذابیت چهره عروس تاثیر گذار است مدل لباس عروس هم بر روی چهره و اندام شما تاثیر گذار است. برای خرید یک لباس عروس مناسب باید لباسی را انتخاب نمایید که نقاط ضعف اندام شما را پوشش دهد و بر زیبایی ها و نقاط قوت اندام شما تاکید داشته باشد. مدل لباس عروس ایرانی، با طرح های زیبا و جذاب را در این مطلب مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس ها مدل های متنوعی دارند و بهتر است که شما با توجه به فرم اندام خود از لباس عروس های مناسبی برای جشن عروسی تان استفاده نمایید. لباس عروس اروپایی و لباس عروس های ایرانیریال از مدل های پرطرفدار لباس عروس در ایران محسوب می شوند.

مدل لباس عروس با طرحی زیبا و جذاب

مدل لباس عروس ایرانی جدید

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب مدل لباس عروس باید رعایت کنید مطابقت مدل لباس عروس با فرم اندامتان است. بهتر است وقتی که برای خرید و یا اجاره لباس عروس می روید کفش و لباس زیری را که می خواهید برای جشن عروسی تان استفاده کنید همراه خود داشته باشید و لباس عروس تان را با آن ها پرو کنید زیرا قد لباس عروس به اندازه پاشنه کفش های شما بستگی دارد و شما می توانید با پوشیدن لباس زیر مناسبی در قسمت بالاتنه لباس عروس را خوش فرم کنید.

مدل لباس عروس گیپور ایرانی مدل لباس عروس شیک ایرانی مدل لباس عروس شیک و مدرن مدل لباس عروس دنباله دار مدل لباس عروس آستین دار ایرانی مدل لباس عروس با طرحی تفاوت
اگر جشن عروسی تان در فصل تابستان است به شما توصیه می کنیم که مدل لباس عروسی ایرانی را برای خرید و یا اجاره سفارش دهید که لایه های کمتری دارد زیرا لباس عروسی ها با لایه های متعدد باعث عرق کردن شما می شوند.

اگر جشن عروسی تان در فصل زمستان است می توانید لباس عروس ها با لایه های متعدد را انتخاب کنید و هم چنین بهتر است به دنبال یک کت گرم و یا شال مناسبی برای روی لباس عروسی تان باشید.

لباس عروس پوشیده ایرانی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس عروس زیبا

جدیدترین مدل های لباس عروس لباس عروس پوشیده ایرانی

مدل لباس عروس پوشیده 

لباس عروس شیک و زیبا مدل لباس عروس ایرانی شیک و زیبا

مدل های لباس عروس زیبا و جذاب

توجه به رنگ لباس عروس هم یکی از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید لباس عروس به آن توجه نمایید. لباس عروس ها با رنگ سفید و مات برای عروس هایی که پوست روشن دارند می تواند بهترین ایده باشد هم چنین لباس عروس ها با رنگ سفید براق برای افرادی که پوست تیره و سبزه ای دارند مناسب است.

لباس عروس ایرانی Iranian Wedding Dress (22)لباس عروس شیک و مدرن لباس عروس ایرانی زیبا مدل لباس عروس ایرانی پف دار

در ادامه این مطلب جدیدترین مدل های لباس عروس شیک با طرح های شیک و زیبا را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل لباس ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس عروس پفی ایرانی لباس عروس دامن ماهی   لباس عروس ایرانی لباس عروس شیک و مدرن   مدل لباس عروس شیک   مدل لباس عروس پوشیده لباس عروس شیک و مدرن مدل های لباس عروس ایرانی

در تصاویر این مطلب از لباس عروس مجله آرگا انواع تنوع مدل های لباس عروس ایرانی با طرح های جذاب و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل لباس ها شما را در انتخاب مدل لباس عروسی تان به خوبی راهنمایی کنند و بتوانید با انتخاب طرح شیک و جذابی از لباس عروس در جشن عروسی تان بدرخشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *