دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل عروس با جدیدترین طراحی آرایش و مد روز (۳۰ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

جشن عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین خاطرات هر خانمی است و همه خانم ها تمایل دارند که در جشن عروسی خود از مدل های شینیون و میکاپ خاص و منحصر به فرد استفاده نمایند. در این مطلب انواع مدل عروس با جدیدترین طراحی آرایش مشاهده خواهید کرد.

میکاپ و شینیون عروس یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام انتخاب آرایش عروس به آن توجه کنید. آرایش صورت عروس باید به گونه ای باشد که به چهره عروس زیبایی و جذابیت خاص و منحصر به فردی ببخشد. در ادامه این مطلب انواع مدلهای عروس با جدیدترین طراحی آرایش مد روز را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مهارت آرایشگر در شینیون و میکاپ بسیار تاثیر گذار است برخی از عروس خانم ها ترجیح می دهند برای جشن عروسی خود به آرایشگاه های گران قیمت بروند و همیشه سعی می کنند آرایشگر ها با سابقه کار زیاد را انتخاب نمایند ولی این تفکر کاملا غلط است برای انتخاب یک آرایشگر مناسب باید به مهارت او توجه کنید. برای انتخاب شینیون و میکاپ خود با آرایشگرتان مشورت کنید و مدلهایی را برای آرایش صورت و آرایش مو خود انتخاب کنید که آرایشگرتان از پس آن ها بر می آید.

مدل موی زیبا و جذاب عروس

عکس های مدل عروس جدید و شیک

برای انتخاب مدل آرایش عروس بهتر است که از سبک های امروزی و مدرن استفاده نمایید مدلهای آرایش عروس اروپایی و ساده می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. استفاده از آرایش های خلیجی و آرایش عربی برای میکاپ عروس نمی توانند ایده خوبی باشند زیرا این سبک های آرایشی به مرور زمان از مدت می افتند و علاوه بر این چهره شما با این نوع آرایش ها زیبایی و جذابیت طبیعی خود را از دست می دهد.

برخی از عروس های ایرانی ترجیح می دهند در جشن عروسی خود از آرایش های غلیظ و تند استفاده نمایند این مدلهای آرایش ها ممکن است حتی چهره شما را زشت و نامطلوب کنند.

مدل میکاپ و شینیون عروس مدل آرایش صورت عروس مدل عروس

عروس زیبا با آرایش صورت و شینیون موی جدید

  •  آرون گروپس

مدل عروس شیک و مدرن

مدل عروس ایرانی یکی از مدلهای زیبا و جذاب است و بیشتر عروس های ایرانی تمایل دارند تا برای شینیون و میکاپ خود از مدلهای ایرانی استفاده نمایند.

مدل موی زیبا برای عروس مدل عروس زیبا و مدرن عروس با آرایش چشم جدید

مدل موی بسته عروس مدل های متنوع آرایش عروس مدل عروس زیبا ایرانی

علاوه بر آرایش صورت، مو هم نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره نوعروس دارد اگر شما می خواهید آرایش مو انتخابی تان هیچگاه از مد نیفتد بهتر است که مدل موی عروس، با مدلی ساده استفاده نمایید.

مدل عروس شیک و مدرن شینیون عروس زیبا و جذاب

مدل موی عروس بازمدل موی جمع عروس مدل عروس زیبا مدلی زیبا برای عروس های ایرانی

مدل موی جمع عروس
برخی از عروس خانم ها برای ایجاد تغییرات زیادی در چهره شان از رنگ موهای غیر طبیعی استفاده می کنند این رنگ موها چهره شما را نامطلوب و غیر طبیعی نشان می دهند بهتر است برای زیبایی و جذابیت خود در جشن عروسی از رنگ موهای طبیعی استفاده مایید زیرا با این رنگ موها چهره طبیعی و دخترانه شما حفظ می شود.

مدل موی بسته عروس مدل مو و آرایش ساده برای عروس مدل موی بسته زیبا برای عروس

بیشتر خانم ها تمایل دارند تا از لنز های رنگی برای زیبایی و جذابیت چشم هایشان استفاده کنند و اگر شما ترجیح می دهید از لنزهای رنگی برای جشن عروسی خود استفاده کنید باید نوع مرغوب این لنزها را برای خرید انتخاب کنید و حتما یک هفته قبل از عروسی لنز را استفاده کنید تا چشم هایتان به لنز عادت کند.

مدل موی باز و آرایش لایت برای عروس مدل آرایش مو و آرایش صورت ساده برای عروس

آرایش عروس سادهمدل موی بسته عروس

انواع مدلهای عروس با آرایش صورت و آرایش مو مدرن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید.

مدل آرایش عروس مدل آرایش صورت و مو عرویس

عروس زیبا با آرایش و شینیون جذابمدل میکاپ زیبا عروس مدل عروس ایرانی مدل موی زیبا عروس مدل موی زیبا برای عروس مدل زیبا عروس ایرانی مدل آرایش لایت عروس مدل عروس با شینیون و میکاپ زیبا

در تصاویر این بخش تصاویر آرایش صورت و موی عروس را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدلها مورد پسند شما قرار بگیرند و بهترین ایده برای انتخاب آرایش صورت و آرایش مو را به شما بدهند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدلهای آرایش عروس و شینیون کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *