دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های گریم جدید و متفاوت بازیگران سریال پایتخت

  • یلدا محمدی
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

گریم متفاوت بازیگران سریال پایتخت برای حضور در سریال علی البدل ساخته سیروس مقدم که قرار است در ماه رمضان پخش شود را در این مطلب ملاحظه نمایید و با ظاهر جدید این بازیگران آشنا شوید.

سیروس مقدم کارگردان خوب و توانای کشورمان افدام به تهیه سریالی جدید با حضور برخی از بازیگران سریال پایتخت نموده است. این سریال در قالب طنز و برای ماه رمضان تهیه می گردد که در آن اغلب بازیگران داری ظاهر و گریم متفاوت و جذابی می باشند. در این مطلب قصد داریم با ارائه عکس های و تصاویری از بازیگران این سریال و گریم های متفاوت آنها، به معرفی این سریال طنز جدید بپردازیم. در ادامه با مشاهده این عکس های جدید و دیدنی از بازیگران پایتخت همراه ما باشید.

بازیگران سریال پایتخت با گریم و ظاهری متفاوت

حضور بازیگران سریال پایتخت در جدیدترین ساخته سیروس مقدم می تواند نشانگر تولید سریالی جذاب و دیدنی باشد. در سریال علی البدل که قرار است در ماه مبارک رمضان پخش گردد، بازیگرانی چون مهدی فخیم زاده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهران فر، محسن تنابنده، هومن حاجی عبدالهی و … با گریم هایی متفاوت حضور دارند. فیلمبرداری این سریال در همدان انجام می گیرد. لازم است بدانید تهیه کننده این سریال خانم الهام غفوری می باشند و داستان فیلم بر اساس طرحی از محسن تنابنده نوشته شده است. در ادامه عکس های بازیگران سریال علی البدل با گریم هایی متفاوت و جذاب را ملاحظه نمایید.

گریم جدید بازیگران سریال پایتخت احمد مهران فر در سریال علی البدل گریم جدید بازیگران پایتخت گرسم جدید بازیگران سریال علی البدل

همانگونه که مشاهده نمودید بازیگران سریال پایتخت با ظاهری متفاوت در سریال علی البدل به ایفای نقش می پردازند. برای این افراد و دیگر بازیگران خوب کشورمان آرزوی موفقیت و کامیابی داریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *