دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کاهش وزن آنجلینا جولی و عکس های عجیب او

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱

جدیدترین عکس های منتشر شده از آنجلینا جولی در خیایان را مشاهده نموده و اظهار نظر هایی در رابطه با کاهش وزن آنجلینا جولی را از نظر پزشکان در این مطلب ملاحظه نمایید.

کاهش وزن آنجلینا جولی تبدیل به خبری داغ شده است. وی که برای صرف شانم در لندن به بیرون از منزل رفته بود، سوژه دوربین خبرنگاران شد. اما آنچه که در این میان از دید افراد مختلف مخفی نماند، کاهش وزن عجیب آنجلینا جولی است که همه خبرنگاران را شوکه نمود. در این مطلب ضمن ارائه عکس های جدید آنجلینا جولی به نظرت مطرح شده در زمینه این کاهش وزن عجیب می پردازیم. تا پایان همراه ما باشید و از مشاهده عکس ها و نوشته ها در رابطه با این خانم هنرپیشه لذت ببرید.

دلیل کاهش وزن آنجلینا جولی + عکس :

آنجلینا جولی یکی از هنرپیشه های مشهور و دوست داشتنی است که چندی پیش برای رهایی از سرطان سینه که احتمال 87 درصد وجود داشت که به آن مبتلا گردد، اقدام به عمل ماستکتومی یا برداشتن سینه نمود. آخرین عکس های منتشر شده از وی مربوط به خروج او از منزل برای رفتن به رستوران و صرف شام با پیراهن و شنلی خاکستری و گشاد است. که با وجود این لباس های لاغری بیش از حد و عجیبش مشخص است. طبق نظر پزشکان، کاهش وزن آنجلینا جولی حدود 35 کیلوگرم بوده است که این امر موجب نگرانی طرفداران وی در رابطه با بیماری اش شده است. در ادامه عکس های عجیب آنجلینا جولی بعد از کاهش وزن را مشاهده می فرمایید.

کاهش وزن آنجلینا جولی عکس جدید آنجلینا جولی بعد از لاغر شدن

مطمئنا با مشاهده عکس های بالا متوجه کاهش وزن آنجلینا جولی شدید، ضمن اینکه امیدواریم این تغییر وضعیت به بیماری ایشان مرتبط نباشد، برای وی همه بیماران آرزوی سلامتی دارد. همچنین از شما دعوت می کنیم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از دیگر اخبار و همچنین جدید ترین عکس های هنرپیشه های معروف و بازیگران محبوب ددین فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *