دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس خنده دار جدید و باحال ویژه 2015

  • مرضیه شاکری
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

خنده بر هر درد بی درمان دواست . گویی پیشینیان خیلی پیش تر از ما امروزی ها به فواید خنده پی برده بودند . خندیدن باعث می شود فرد شادابی کسب کند و در اثر شادابی یادگیری اش دو برابر شود . مجموعه عکس خنده دار را برای شادابی شما عزیزان گردآوری نمودیم.

بخند تا دنیا به روت بخنده ! ضرب المثل ناب قدیمی که همه ما کم و بیش آن را شنیده ایم . یکی از دلایلی که خنده در شادابی و نشاط چهره تاثیر می گذارد این است که باعث می شود گاز دی اکسید کربن از بدن خارج شود و این گاز همان گازیست که باعث پیری زودرس و افتادگی عظلات چهره می شود . با ما در عکس خنده دار همراه باشید تا مزایای بیشتری در ارتباط با خندیدن را برایتان بازگو کنیم.

مجموعه بی نظیر عکس خنده دار :

همه ما می دانیم که مورفین ماده ای آرام بخش جهت تسکین درد محسوب می شود . در اثر خندیدن آندروفین در بدن به شدت ترشح می شود که ماده ایست شبیه مورفین و عملکردی درست مشابه مورفین دارد . همین امر سبب ایجاد آرامش در فرد شده و باعث می گردد درد را برای مدتی از یاد ببرد. مجموعه عکس خنده دار را از دست ندهید.

بچه معتاد اینترنت در عکس خنده دار قیافه های جالب در عکس خنده دار بچه در عکس خنده دار ترول در عکس خنده دار یک تصویر جالب در عکس خنده دار پدران واقعی خنده دار دید زنی در عکس خلاقیت در عکس دمپایی نقاشی خنده دار یک صحنه آشنا در عکس خیار پرنده در عکس خلاقیت در عکس یک فکر بکر در خوابیدن در عکس کودک حرفه ای خنده دار خالی بندی خنده دار ریلکسیشن کودک در عکس کوسه لوس در عکس پسر خاله واقعی خنده دار گوره خر خنده دار

طبق تحقیقاتی دیگر گفته می شود که تنها هنگام خندیدن است که مغز کار نمی کند و یا به عبارت دیگر توانایی فکر کردن ندارد ، در نتیجه این امر باعث می شود تا در لحظه خندیدن فرد نتواند فکر کند و مشکلاتش را از خاطر ببرد. امید که عکس خنده دار این هفته توانسته باشد رضایت شما مهربانان را جلب کند.

امیدواریم همیشه لبخند روی لبان و مهمان خانه های دل شما عزیزان باشد. با سپاس فراوان از اینکه مطالب ما را برای خواندن برگزیدید. جهت مشاهده مطالب طنز بیشتر کلیک کنید. شاد باشید و خوشحال .

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *