دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل کت و شلوار مردانه با جدیدترین طرح های مد سال

  • ندا خوشرو
  • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

کت و شلوار یکی از انواع لباس های کلاسیک برای آقایان است و از بهترین پوشش ها برای آقایان برای ورود به محیط های رسمی و غیر رسمی محسوب می شود. در ادامه این مطلب انواع تصاویر مدل کت و شلوار مردانه با جدیدترین طرح های مد سال را ملاحظه می فرمایید.

کت و شلوار یکی از مناسب ترین لباس ها برای شرکت در مجالس و مهمانی های رسمی و غیر رسمی و هر آقایی باید حداقل یک دست کت و شلوار در منزل داشته باشد تا در مواقع خاص از آن استفاده کند. در این بخش انواع متنوع مدل کت و شلوار جدید و شیک را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

یکی از مهم ترین تحولات در دنیای پوشاک که مربوط به ایرانی ها می باشد کت و شلوار است. مدل کت شلوارهای مردانه، ریشه ای کاملا ایرانی دارد پس بهتر است شما در برخی از مواقع خاص از کت و شلوار استفاده نمایید. در ادامه شما را با انواع نکات طلایی برای خرید کت و شلوار آشنا می سازیم.

کت و شلوار مردانه با رنگ طوسی

مدل کت و شلوار مردانه جدید

توجه به رنگ و مدل کت و شلوار از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام خرید کت و شلوار به آن توجه کنید. کت و شلوار را باید بر اساس فرم اندام خود انتخاب نمایید و هم چنین یک کت و شلوار شیک و مناسب باید بتواند عیب های اندام شما را به خوبی بپوشاند.

مدل کت و شلوار مردانه زیبا کت و شلوار مردانه مدل کت و شلوار مشکی مجلسی کت و شلوار مردانه زیبا

در هنگام خرید کت و شلوار توجه به تعداد دکمه های کت از اهمیت زیادی برخوردار است. مدل کت هایی که دکمه های کمتری دارند رسمی تر هستند و مدل کت ها با دکمه زیاد نیمه رسمی هستند. امروزه کت های مدرن و فانتزی با دکمه های زیاد طراحی می شوند.

کت و شلوار مردانه با طرح های زیبا و متفاوت مدل ها زیبا و شیک کت و شلوار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در هنگام انتخاب کت به قد خودتان نیز توجه کنید کت های دو دکمه برای آقایان کوتاه قد می تواند بسیار مناسب باشد و کت های ۳ دکمه برای آقایان با قد بلند می تواند ایده خوبی باشد. هم چنین باید توجه داشته باشید که سرشانه های کت شما باید کاملا جذب شانه هایتان باشد.

کت و شلوار مردانه در طرح های متنوع و زیبا
برای این که جذاب تر و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید بهترین مدل کت شلوار خود را با مدل کفش مردانه مناسبی بپوشید و از جوراب هایی با رنگ شلوار خود استفاده نمایید. از پوشیدن کت و شلوار های تنگ و یا خیلی گشاد خودداری کنید زیرا جذابیت و زیبایی ظاهری شما از بین می رود.

کت و شلوار ساده مردانه مدل کت و شلوار ساده مردانه
برای شرکت در مجالس رسمی مانند عروسی ها باید سراغ کت و شلوار ها با رنگ تیره بروید کت و شلوار ها در طیف رنگ های خاکستری تا مشکی که ساده و بدون طرح هستند برای شرکت در عروسی ها می توانند بهترین ایده باشند.

کت و شلوار طوسی و مجلسی مردانه انواع مدل های متنوع کت و شلوارمدل کت و شلوار مجلسی مردانه مد کت و شلوار مشکی مردانه کت و شلوار مردانه زیبا و شیک مدل کت و شلوار ترک مردانه

از کت و شلوار های راه راه و چهار خانه برای شرکت در مجالس غیر رسمی و مهمانی های کوچک می توانید استفاده کنید.

مدل کت و شلوار مردانه با پارچه خط دار مدل کت و شلوار جدید مردانه

توجه به مدل یقه کت هم در زیبایی مدل کت  شلوار مردانه، و ظاهر شما تاثیر گذار است کت ها با یقه باز و برگردان و یقه های باریک و بلند برای افراد با قد بالا تنه کوتاه می توانند انتخاب مناسبی باشند برای افراد با پایین تنه کوتاه مدل کت های کوتاه بسیار مناسب تر هستند.

مدل کت و شلوار مردانه با طرح های مد سال کت و شلوار مردانه با طرح های متفاوت و ایده آل مدل های زیبا و جدید کت و شلوار کت و شلوار های متنوع و زیبا برای آقایان خوش تیپ
یکی دیگر از عوامل مهمی که در هنگام خرید کت و شلوارهای مجلسی مردانه باید به آن توجه کنید مدل برش کت است. کت ها با برش راسته برای آقایان با اندام و بالاتنه درشت بسیار مناسب است. در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل کت و شلوارهای مردانه جدید را مشاهده می کنید که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل کت و شلوار مردانه با رنگ تیره The model's suits for men (7)مدل های زیبا و شیک کت و شلوار مردانه مدل کت و شلوار آبی تیره

مدل کت و شلوار پسرانه       زیباترین مدل های کت و شلوار   کت و شلوار مجلسی کت و شلوار با رنگ تیره تصاویر انواع مدل کت و شلوار مردانه با طرح های جدید و زیبا را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید برترین مدل کت و شلوار را برای خود خریداری کنید. اگر شما ترجیح می دهید که کت و شلوار خود را بدوزید بهتر است از در خرید پارچه کت و شلوار نهایت دقت را داشته باشید و پارچه ها با جنس و کیفیت خوب را برای خرید انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های کت و شلوار کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *