دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی دخترانه مجلسی جدید برای صورت های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

انتخاب مدل موی مناسب بر روی جذابیت و زیبایی چهره شما تاثیر گذار است. شما می توانید با انتخاب یک مدل موی مناسب ویژگی های زیبا صورتتان را برجسته کنید و هم چنین نواقص و عیب های صورتتان را با کمک مدل مو بپوشانید. در ادامه این مطلب انواع متنوع مدل موی دخترانه مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

در انتخاب یک مدل موی زیبا و جذاب باید به فرم و حالت چهره و ساختار بدنتان توجه کنید. اندازه قد موها می تواند علاوه بر چهره شما در اندام تان نیز تاثیر گذار باشد. مدل موی دخترانه کوتاه و بلند را در این مطلب ملاحظه خواهید کرد.

مدل کوتاهی موی خود را باید به گونه ای انتخاب کنید که زیبایی و جذابیت چهره شما چند برابر شود. برخی اوقات بیشتر افراد بدون توجه به فرم صورت و اندامشان مدل مویی را انتخاب می کنند که مناسب چهره شان نیست. باید توجه داشته باشید که انتخاب مدل مو تنها نباید بر اساس مد سال و سلیقه شخصی شما باشد در انتخاب مدل موی مناسب باید همه ویژگی های ظاهری خود را در نظر بگیرید. تصاویر مدل موهای دخترانه را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع مدل موی دخترانه مجلسی مد سال

مدل موی دخترانه مجلسی کوتاه

موهای کوتاه در صورتی که به چهره شما بیاید می تواند بهترین ایده برای کوتاه کردن موهایتان باشد. در انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه نباید تابع مد باشید زیرا ممکن است مدل مویی را که انتخاب می کنید باعث شود تا چهره شما نامطلوب به نظر برسد.

مدل موی زیبا دخترانهمدل موی دخترانه مجلسیمدل موی کوتاه دخترانهمدل مو جدیدمدل موی زیبا دخترانه

مدل موی مصری

مدل موی فشن دخترانهمدل موی فشن مجلسیمدل مو دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

موهای کوتاه باید با فرم چهره و اندام و جنس موهای شما مطابقت و همخوانی داشته باشد در غیر این صورت باعث بر هم خوردن زیبایی و جذابیت چهره شما می شود. اگر شما دارای اندام چاقی هستید انتخاب مدل موی دخترانه کوتاه نمی تواند برای شما ایده خوبی باشد.

مدل موی دخترانه کوتاه و بلند مجلسیمدل مو مجلسی زیبامدل مو زیبا و شیکمدل موی کوتاهمدل موی دخترانه زیبامدل موهای زیبا و جدید دخترانهمدل موی جذاب برای دختران جوان

مدل موهای دخترانه مجلسی بلند

مدل مو بخش مهمی از ظاهر خانم ها است و باید در انتخاب آن کاملا هوشمندانه عمل کنید. مدل موهای بلند از پرطرفدارین مدل موها در بین خانم ها و دختران جوان هستند.

مدل موی دخترانه جدید  مدل مو بلند جدید

اگر صورت شما لاغر است بهتر است که از مدل موهای حجیم برای کوتاهی موهای خود استفاده نمایید. برای خانم ها با صورت گرد و تپل مدل موهای حجیم نمی تواند ایده خوبی باشد و بهتر است که این افراد برای کوتاهی موهای خود از مدل موهای کم حجم استفاده کنند. در هنگام کوتاه کردن موها می توانید با کمک شانه تیغ حجم موهای خود را کم کنید.

مدل مو بلند و چتری دخترانهمدل موی دخترانه بلند

مدل موهای چتری هم می توانند انتخاب مناسبی برای کوتاهی مدل مو دخترانه مجلسی باشند با کوتاه کردن موهای خود با این مدل زیبایی و جذابیت موهایتان چند برابر می شود.

مدل موی دخترانه

مدل موی دخترانه مجلسی بلند مدل موی دخترانه مجلسی جدید و زیبا  مدل موی چتری دخترانه

در تصاویر این مطلب جدیدترین مدل موی دخترانه مجلسی را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و بتوانید با کمک این مدل ها زیباترین و برترین مدل موی مجلسی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *