دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معرفی پنج ماسک صورت خانگی به همراه طرز تهیه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

برای رفع لک های صورت، درخشندگی و روشن کردن پوست صورت نیازی به استفاده از کرم های پر هزینه و لیر نمی باشد. در این مطلب شما عزیزان را با ۵ ماسک صورت خانگی آشنا خواهیم کرد و در ادامه طرز تهیه و مواد لازم هر یک را برای شما آورده ایم.

ماسکهای خانگی با استفاده از موادی که در خانه شما یافت می شود می تواند ساخته شود. ماسکهای خانگی ارزان تر هستند و هیچ گونه عوارضی ندارند. داروهای خانگی زیادی برای روشن کردن پوست صورت در خانه وجود دارد. در این مطلب ماسکهای صورت خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد تا پایان مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید با استفاده از مواد موجود در خانه به راحتی ماسکهای خانگی برای صورت خود تهیه کنید. این ماسکها نسبت به دیگر مواد شیمیایی که قرار است برای روشن شدن و درخشش پوست صورت مورد استفاده قرار گیرند عوارض کمتری خواهند داشت. در این مطلب با ۵ روش ماسکهای خانگی برای درخشش و روشن شدن پوست صورت آشنا خواهیم شد.

ماسک های صورت خانگی

معرفی ۵ ماسک صورت خانگی فوق العاده عالی

برای رفع لک های صورت دیگر نیازی نیست به سراغ لیزر و کرم های گرانقیمت بروید بلکه با استفاده از ماسک های لک صورت و درخشندگی و روشن کننده خانگی می توان پوست صورت را بهبود بخشید. امروزه تهیه کرم ها برای پوست سخت و پرهزینه می باشد نگران نباشید تا پایان این مطلب با معرفی ۵ ماسک آسان و کم هزینه برای درخشندگی و روشن شدن پوست صورت همراه ما باشید.

ماسک بادام صورت خانگی

ماسک صورت بادام برای درخشندگی پوست صورت

ماسک روشن کننده پوست صورت بادام تاثیرات شگرفی بر رنگ پوست صورت شما داشته باشد. برای دو هفته بطور روزانه از این ماسک استفاده کنید و نتایج شگرف آن را خودتان مشاهده کنید. این ماسک از هر محصول بهداشتی برای صورت در مغازه ها بهتر است. شما می توانید نتایج فوق العاده آن را حتی در نخستین روزها نیز مشاهده کنید.

مواد مورد نیاز

  1. ۳ تا ۴ عدد بادام
  2. شیر برای خیساندن بادام ها در آن

طرز تهیه ماسک صورت بادام

در صبح حدود ۳ تا ۴ عدد بادام را در شیر بخیسانید و در شب می توانید این بادام ها را در شیر له کنید ممکن است به شیر بیشتری نیاز پیدا کنید. آن بادام ها را له کنید تا خمیر خوبی بدست آید و از آن برای صورت خود استفاده کنید بگذارید تمام شب بر روی صورت شما باشد و در صبح صورت خود را با آب سرد بشویید. با این ماسک صورت، پوست شما روشن تر و درخشنده تر خواهد شد و همچنین باعث صافی و حالت ابریشمی پوست صورت شما می گردد. برای پوست های خشک از این ماسک بطور روزانه و برای پوست های چرب در هفته دوبار از آن استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

ماسک صورت خانگی

ماسک موز برای درخشندگی پوست صورت

مواد لازم

  1. نصف یک موز له شده
  2. یک عدد سفیده تخم مرغ
  3. یک قاشق غذاخوری کشک

طرز تهیه ماسک موز

موز له شده را با سفیده تخم مرغ و کشک به خوبی ترکیب کنید و از آن بر روی صورت خود استفاده کنید و پس از ۱۵ دقیقه صورت خود را بشویید. بهترین ماده برای درخشندگی پوست صورت شما موز می باشد. با امتحان کردن این ماسک صورت خانگی دیگر نیازی به رفتن به سالن های زیبایی برای درخشندگی پوست صورت خود نخواهید داشت.

ماسک چای بابونه صورت خانگی

ماسک طبیعی چای بابونه برای پوست صورت

مواد لازم

  1. چای بابونه
  2. ۱ قاشق غذاخوری پودر جو دوسر
  3. دو قاشق غذاخوری عسل
  4. دو قطره روغن بادام

طرز تهیه

ترکیبی از چای بابونه و جوی دوسر را در نسبت های مساوی( یک چهارم فنجان)، ۲ قطره روغن بادام و دو قاشق غذاخوری عسل را تهیه کنید و از آن برای درخشندگی و روشن شدن پوست صورت خود بطور طبیعی برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استفاده کنید.

ماسک موز صورت خانگی

ماسک صورت شیر

مواد لازم

۳ قاشق غذاخوری شیر

۱ قاشق غذاخوری آب لیمو

زردچوبه( مقدار کمی)

طرز تهیه

ترکیبی با استفاده از مواد بالا تهیه کنید و آن را بر روی صورت خود قرار دهید تا خشک شود سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. این ماسک صورت برای درخشش و روشن شدن پوست بطور طبیعی بسیار موثر می باشد.

ماسک جو دوسر صورت خانگی

ماسک جو دوسر برای صورت

مواد لازم

  1. ۲ قاشق غذاخوری جو دوسر
  2. آب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
  3. ماست دو قاشق غذاخوری

طرز تهیه

خمیری از ترکیب جو دوسر، آب گوجه فرنگی و ماست یا کشک تهیه کنید. برای ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. ماسک جو دوسر باعث رفع خشکی پوست صورت می گردد و همچنین به روشن شدن پوست صورت شما کمک می کند.

امیدواریم استفاده از پنج ماسک طبیعی جمع آوری شده در این مطلب که طرز تهیه آن ها نیز آسان می باشند برای شما مفید و کارآمد باشد و با استفاده از انواع ماسک صورت خانگی و طبیعی دیگر نیازی به لیزر، کرم ها گران قیمت و سالن های زیبایی برای درخشندگی و زیبایی پوست صورت خود نداشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *