دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه کدام است؟

  • ندا خوشرو
  • ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

انتخاب رنگ رژ لب برای پوست های مختلف متفاوت است بنابراین بهتر است که شما در هنگام انتخاب رنگ رژ لب خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه این مطلب بهترین و مناسب ترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه را در اختیار شما خانم های عزیز ایرانی قرار داده ایم.

رنگ رژلب در زیبایی و جذابیت لب ها و آرایش صورت شما تاثیر گذار است و بهتر است که شما برای آرایش لب های خود از رنگ رژلبی استفاده نمایید که با رنگ پوستتان هماهنگ و همخوانی دارد. اگر پوست شما سبزه است و یا سفید است بهتر است که از رنگ رژلب هایی که برای پوستتان مناسب است استفاده نمایید. برترین انتخاب رنگ رژلب برای پوست سبزه را در مطالب این بخش در اختیار خانم ها با پوست سبزه قرار داده ایم.

رژلب یکی از انواع وسایل آرایش است که ممکن است خانم ها در طی یک روز چند بار متوالی از آن استفاده نمایند. رنگ رژ لب علاوه بر این که بر زیبایی لب های شما تاثیر گذار است می تواند در زیبایی و جذابیت چهره شما نیز تاثیر بگذارد بنابراین به شما توصیه می کنیم که با رنگ رژلب مناسبی که با پوستتان هماهنگی دارد بهتر است لب هایتان را فرم و حالت دهید. اگر شما پوست سبزه ای دارید و به دنبال مناسب ترین رنگ رژلب پوست سبزه هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا انواع رنگ رژلب های مناسب برای پوستتان را به شما معرفی نماییم.

 رژ لب برای خانم ها با پوست سبزه

مناسب ترین و بهترین رنگ رژ لب برای پوست سبزه

علاوه بر مدل رژ لب شما باید در انتخاب رنگ رژ لب خود نیز حساسیت زیادی را به خرج دهید تا بتوانید لب هایتان را با بهترین رنگ که متناسب با رنگ پوستتان است فرم دهید. رژ لب های متفاوتی برای انتخاب افراد با پوست سبزه موجود است که در ادامه این مطالب انواع این رنگ ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ رژ لب برای پوست سبزه

مناسب ترین رنگ رژلب برای پوست های سبزه رژلب ها با رنگ قرمز تیره و بنفش و بنفش روشن و نارنجی تیره می باشند. به طور کلی رژلب ها با پایه رنگ نارنجی برای افراد با تن پوست گرم می توانند بهترین ایده باشند.

مدل رژ لب برای خانم ها با پوست سبزه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رنگ رز لب برای بنفش برای خانم ها با پوست سبزه آموزش زدن رژ لب
خانم ها با پوست سبزه هم چنین می توانند از انواع برق لب های صورتی و یا بی رنگ استفاده نمایند.

رنگ رژ لب برای افراد با پوست سبزه
اگر شما رنگ پوست سبزه و چشم های سیاهی دارید بهتر است که از مخلوط رنگ رژ لب ها در گروه نارنجی و آجری و بژ و کرم استفاده نمایید. می توانید ابتدا لب های خود را با کمک یک خط لب آجری و یا خط لب قهوه ای روشنی که تن قرمزی دارد خط لب بکشید و سپس رنگ خط لب خود بر روی همه سطح لب های خود پخش کنید و سپس یک رژ لب نارنجی کمرنگ را بر روی لب های خود بزنید و در پایان کار می توانید یک رژ براق به رنگ کرم شکلاتی را بر روی لب های خود بزنید ترکیب این رنگ های رژ لب زیبایی و جذابیت چهره و لب های شما را چند برابر می کند. افراد با پوست سبزه و چشم های مشکی هم چنین می توانند از رژ لب ها با رنگ زرشکی نیز استفاده نمایند.

انتخاب مناسب ترین رنگ های رژ لب برای خانم ها با پوست سبزه

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام آرایش لب ها باید به آن توجه کنید هماهنگی رنگ رژ لب با آرایش صورت و رنگ پوست صورت است. در این مطلب انواع رنگ رژ لب مناسب پوست سبزه را مطالعه کردید که امیدواریم این مطلب شما را در انتخاب رنگ رژ لب مناسبتان به خوبی راهنمایی کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *