دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین دلمه با روش های خانگی زیبا و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

دلمه یکی از انواع غذاهای سنتی و ایرانی خوشمزه است که می توانید این غذا را به عنوان غذای اصلی و یا پیش غذا برای مجالس و مهمانی ها تهیه و با روش های زیبا و خلاقانه تزیین نمایید تا زینت بخش سفره های شما باشد در ادامه این مطلب انواع تصاویر تزیین دلمه را مشاهده خواهید کرد.

تهیه دلمه نیازمند زمان زیاد و صبر و حوصله است بیشتر کدبانوهای ایرانی ترجیح می دهند تا بعد از طبخ دلمه با روش های خانگی و زیبا آن را دیزایین نمایند. دلمه را می توانید با برگ مو و برگ کلم و فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی و بادمجان و …. تهیه نمایید. روش های خانگی زیبا و بی نظیری جهت دیزایین دلمه را در این مطلب ارائه داده ایم که شما می توانید با الگوبرداری از این تصاویر برترین تزیینات را برای این غذای خوشمزه و بی نظیر داشته باشید.

تزیینات مربوط به غذا یکی از بهترین ایده ها برای مهمانی ها و مجالس است و نشان دهنده ذوق و سلیقه کدبانوی خانواده است دلمه، یکی از انواع غذا های خوشمزه است که بیشتر افراد در هر رده سنی به خوردن آن تمایل دارند. سبک تزیینات  این غذا مشابه تزیین کتلت و تزیین پیراشکی است و شما می توانید در تزیینات آن از انواع سبزیجات استفاده نمایید.

تزیین زیبا و جذاب دلمه های خوشمزه

تزیین دلمه برگ مو

دلمه برگ مو یکی از لذیذترین انواع غذا ها هستند که طعم و عطر بی نظیری دارد و شما می توانید با یک دیزایین فوق العاده و ایده آل خوشمزگی این غذا را چند برابر کنید. در تزئین دلمه، برگ مو نحوه چیدن دلمه ها در ظرف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تزیین انواع دلمه ها تزیین بسیار ساده دلمه برگ مو تزیین ساده و زیبا برگ مو تزیین دلمه های خوشمزه

تزیین زیبا دلمه برگ مو

تزیین های زیبا و خانگی دلمه برگ مو با ایده های متنوع

  •  آرون گروپس

دیزایین بی نظیر دلمه برگ مو به زیباترین شکل

تزیین ساده دلمه برگ مو دلمه برگ مو با تزیین زیبا

دلمه برگ مو را می توانید با سیزیجاتی نظیر فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی و پیاز و قارچ و …. به زیبایی سرو نمایید. در ادامه این مطلب انواع تزیینات متفاوت و متنوع چیدمان دیس دلمه برگ مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این تصاویر بهترین ایده ها را به شما برای تزیینات متفاوت دلمه بدهند.

تزیین خلاقانه و جدید دلمه با روش های خانگی بی نظیر تزیین ساده و متنوع دلمه تزیین دلمه بسیار جذاب تزیین بسیار زیبا دلمه تزیین ساده دلمه برگ مو با زیتون تزیین ساده دلمه برگ مو با سس و قارچ تزیین های دلمه های متنوع تزیین های متنوع دلمه برگ مو برتزین تزیینات دلمه برگ مو تزیین زیبا و جذاب دلمه های برگ مو

دلمه برگ مو قالبی هم یکی از ایده های جالب و جذاب برای تهیه دلمه است و شما می توانید این نوع دلمه زیبا را با روش های خلاقانه و جالب دیزایین کنید.

تزیین زیبا دلمه قالبی تزیین بسیار زیبا دلمه

تزیین دلمه برگ کلم

دلمه برگ کلم یکی دیگر از انواع دلمه هاست و بهتر است این دلمه خوشمزه را با سبزیجات خام و پخته به زیبایی سرو کنید. این دلمه بهترین ایده برای مهمانی و مجالس شما است. در ادامه این مطلب تزیینات زیبا دلمه برگ کلم را مشاهده خواهید کرد.

تزیین زیبا دلمه فلفل دلمه ای   تزیین زیبا و جذاب دلمه برگ کلم با انواع سبزیجات تزیین دلمه برگ کلم قالبی تزیین دلمه برگ کلم   تزیینات دلمه برگ کلم

تزیینات زیبای دلمه برگ کلم با کاهو و گوجه فرنگی

تزیینات دلمه های متنوع

جدیدترین و متفاوت ترین روش های خانگی را برای دیزایین دلمه، در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید. اگر تمایل به مشاهده انواع تزیینات غذا های ایرانی و ملل دارید می توانید به بخش تزیین غذا مراجعه کنید و با جدیدترین و به روز ترین ایده های تزیینات غذا آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *