دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن با جدیدترین ایده های روز دنیا + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰

طراحی ناخن با انواع طرح های ساده و فانتزی امکان پذیر است که شما می توانید بنا بر مهارت های خود در زمینه دیزاین ناخن از هر یک از این طرح ها استفاده نمایید. در تصاویر ادامه این مطلب انواع طراحی های جدید و زیبا ناخن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

تزیین و دیزاین ناخن یکی از انواع کار های مورد علاقه بیشتر خانم های ایرانی است شما می توانید با خلاقیت و ابتکار خود طرح های زیبایی را بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید و هم چنین می توانید با الگو برداری از مدل های متنوع دیزاین ناخن به زیبایی ناخن های خود را دیزاین کنید.

امروزه برای دیزاین انواع ناخن وسایل مختلفی در بازار موجود هستند و این وسایل کار دیزاین و تزیین ناخن را برای خانم ها راحت تر کرده اند.  باند های طرح دار و ساده و برچسب های پروانه و گل و اشکال مختلف می توانند از بهترین وسایل برای دیزاین ناخن باشند علاوه بر این وسایل شما می توانید با انتخاب دو یا سه رنگ لاک بر روی ناخن هایتان طرح های زیبا و متنوعی را بزنید.

دیزاین نخن عروس با طرح های فانتزی و جذاب

طراحی ناخن برای عروس

 سبک آرایش و مدل ناخن های عروس باید در جشن عروسی با بقیه مهمان ها متفاوت باشد و از مهم ترین بخش های آرایش عروس طراحی ناخن عروس است که باید با طرح های متنوع و زیبا ناخن های عروس دیزاین شود.

دیزاین ناخن عروس شیک و مدرن مدل دیزاین برای ناخن عروس

طرح های ناخن عروس شیک و بسیار زیبادیزاین ناخن شیک طراحی شیک و متنوع ناخن عروس مدل ناخن عروس

برای مدل دیزاین ناخن عروس می توانید از انواع نگین های تزیینی و طرح های گل و … استفاده کنید. بهتر است از رنگ لاک هایی برای ناخن عروس استفاده نمایید که با لباس عروس مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

دیزاین ناخن برای عروس مدل های خلاقانه دیزاین ناخن طراحی های مدرن ناخن عروس انواع طرح های خلاقانه دیزاین ناخن

در تصاویر ادامه این بخش انواع طرح های مدل دیزاین ناخن عروس را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم شما می توانید با کمک این ایده های جدید ناخن هایتان را با جدیدترین مدل ها برای جشن عروسی خود دیزاین نمایید.

طراحی ناخن عروس مدل های شیک و جذاب دیزاین ناخن انواع مدل های دیزاین ناخن عروس مدل های فانتزی ناخن عروس طراحی ناخن عروس

دیزاین ناخن ساده

یکی از ایده های شیک و جدید برای دیزاین ناخن ها مدل ناخن ساده است این مدل های زیبا برای خانم هایی که مهارت زیادی برای طرح ناخن هایشان را ندارند می تواند بهترین ایده باشد.

طراحی ناخن شیک دیزاین ساده برای ناخن ها دیزاین ناخن با چند نوع رنگ متنوع

در طراحی ناخن ساده می توانید از انواع طرح ها با خطوط عموی و افقی و …  استفاده نمایید که این مدل ها ساده ترین طرح های دیزاین ناخن محسوب می شوند.

مدل های ناخن ساده طراحی ناخن با جدیدترین ایده های روز دنیا

 

طرح ساده و زیبا ناخن عروس دیزاین ناخن ساده

عکس های دیزاین ناخن جدید و متفاوت

دیزاین ناخن در زیبایی و خوش فرم شدن ناخن های شما تاثیر گذار است و هم چنین جذابیت دستان شما با دیزاین ناخن هایتان چند برابر می شود. اگر شما در دیزاین ناخن مهارت کافی را ندارید می توانید مهارت لازم برای دیزاین ناخن هایتان را با تمرین و پشتکار فراوان بدست آورید.

انواع طرح های جالب و جدید دیزاین ناخن

یکی از عواملی که باید در هنگام دیزاین ناخن ها به آن توجه داشت رنگ پوست است شما باید رنگ لاکی را انتخاب نمایید که با پوست دست شما سازگاری و مطابقت دارد اگر پوست دستان شما روشن است رنگ های تیره و رنگ ها با پایه آبی می توانند بهترین ایده برای انتخاب رنگ لاک شما باشند.

مدل های شیک دیزاین ناخن

دیزاین زیبای ناخن با نگینطراحی جدید و مدرن ناخن

و اگر پوست شما تیره است در انتخاب رنگ لاک برای طرح ناخن می توانید از رنگ های بیشتری استفاده نمایید پوست ها با رنگ تیره با بیشتر رنگ های لاک مطابقت دارند.

طراحی ناخن با طرح پروانه دیزاین ناخن جدید

رنگ لاک قرمز تیره می تواند بهترین ایده برای افراد با رنگ پوست معمولی باشد.

طراحی های ناخن ساده

در ادامه این مطلب انواع طرح های جدید و متنوع برای دیزاین ناخن را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید ناخن های زیبا و خوش فرمی را داشته باشید.

دیزاین ناخن انواع مدل های طراحی ناخن دیزاین ناخن جذاب و شیک مدل ناخن شیک و زیبا

بیشتر خانم ها همیشه دوست دارند از انواع مدل های جدید و فانتزی برای مدل ناخن های خود استفاده نمایند که در این مطلب انواع مدل های زیبا و جدید دیزاین ناخن را ملاحظه کردید این مدل ها می توانند شما را در انتخاب مدل دیزاین ناخن هایتان به خوبی راهنمایی کنند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های دیزاین ناخن به بخش طراحی ناخن مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *