دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز گیپور شیک و جدید برای خانم های خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

بلوز های زنانه جنس های متفاوتی دارند که مدل بلوز گیپور که از پارچه های گیپور تهیه می شوند از جمله پرطرفدارترین بلوزهای زنانه و دخترانه محسوب می شوند. در ادامه این مطلب انواع مدل های شیک و زیبا بلوز زنانه و دخترانه گیپور را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم.

برخی از خانم ها تمایل که در مجالس و مهمانی ها از انواع مدل بلوزهای مجلسی استفاده نمایند. بلوزهای گیپور یکی از پرطرفدارترین مدل بلوزها در بین خانم های ایرانی است و اگر شما تمایل دارید که از جدیدترین مدل بلوز گیپور برای دوخت و یا خرید بلوزهای گیپور الگوبرداری کنید لباس های این مطلب می توانند برای الگوبرداری شما مناسب ترین ایده باشند.

پارچه گیپور نوعی پارچه زیبا و جذاب است که شما می توانید از این نوع پارچه برای دوخت انواع لباس مجلسی گیپور و مانتو گیپور مجلسی  و بلوز گیپور استفاده نمایید. در این بخش انواع متنوع مدل های بلوزهای گیپور زنانه و دخترانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

بلوز گیپور برای خانم های خوش پوش

مدل بلوز گیپور زنانه مجلسی و شیک

در هنگام خرید بلوزهای مجلسی حتما رنگ پوست و فرم اندام خود را مد نظر داشته باشید و مدل بلوزی را خریداری نمایید که با رنگ پوست و فرم اندام شما مطابقت داشته باشد.

مدل های شیک و زیبا بلوز گیپور بلوز گیپور زنانه بلوز گیپور مشکی

بلوز گیپور دار

مدل بلوزهای مجلسی گیپور در انواع رنگ های شاد و تیره موجود هستند و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی خود و رنگ پوستتان انواع این مدل بلوزهای شیک را خریداری کنید. در مهمانی ها و مجالس می توانید بلوزهای مجلسی گیپور خود را با مدل شلوار و یا دامن مناسبی بپوشید و زیبایی و جذابیت خود را چند برابر کنید.

  •  آرون گروپس

بلوز گیپور قرمز

مدل بلوز گیپور دارمدل بلوز گیپور شیک مدل بلوز گیپور نیم تنه

مدل بلوز و شلوار ست مجلسی

بلوز گیپور با طرحی متفاوت مدل بلوز گیپور دخترانه

بلوزهای گیپور دخترانه شیک و جذاب

مدل یقه بلوز در زیبایی و جذابیت لباس شما تاثیر زیادی دارد و اگر شما ترجیح می دهید در مجالس و مهمانی ها از مدل های بلوز با یقه های باز استفاده کنید بهتر است که برای جذابیت بیشتر بالاتنه خود از گردنبند های زیبا و جذاب استفاده نمایید.

بلوز حریر و گیپور زنانه

مدل بلوز حریر دار

بلوز گیپور مشکیبلوز گیپور دخترانه بلوز گیپور آستین سه ربع بلوز گیپور با طرح های متنوع و زیبا

بهتر است که دختران جوان از مدل بلوزهای گیپور دخترانه شیک استفاده نمایند تا ظاهر دخترانه آن ها حفظ شود. هم چنین استفاده از مدل بلوزو شلوارهای مجلسی گیپور می تواند برای شما ایده خوبی باشد با این مدل لباس ها زیباتر و متفاوت تر از همیشه در مجالس و مهمانی ها می توانید ظاهر شوید.

مدل بلوز زیبا گیپور بلوز گیپور شیک و مدرن

در تصاویر ادامه این مطلب انواع تصاویر مدل بلوزهای گیپور دخترانه با جدیدترین طرح ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل بلوز گیپور سفید   مدل بلوز مجلسی دخترانه گیپور مدل بلوز مجلسی دخترانه   بلوز گیپور مجلسی    بلوز گیپور زیبا بلوز گیپور زنانه   بلوز گیپور دخترانه شیک بلوز گیپور شیک و مدرن بلوز گیپور آستین بلند

مدل بلوزهای ترکیبی گیپور برای دختران

از انواع بلوزهای گیپور بلوزهای ترکیبی از انواع لباس های شیک و دوست داشتنی می باشند که به دلیل ترکیب گیپور با حریر، یا دانتل و یا … مناسب ترین لباس برای ست کردن با انواع مدل دامن راسته اسپرت و یا شلوار اسپرت در طرح های مختلف می باشد، چرا که برای داشتن استایلی شیک و فوق العاده باید لباس های در نظر گرفته شده بیشترین مطابقت و همخوانی را با هم داشته باشند.

در ادامه این بخش سعی کرده ایم تصاویری متعدد از انواع استایل مجلسی و شیک دخترانه با انواع بلوزهای ترکیبی گیپور را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهیم که امیدواریم ضمن تماشای این مدل بلوزهای فوق العاده شکیل بتوانید با الهام از این نوع لباس های دخترانه بهترین استایل را برای حضور در مراسم و مجالس مختلف را انتخاب نمایید و جلوه و زیبایی استایل خود با این تن پوش های مجلسی زیبا دو چندان نمایید.

جدیدترین مدل بلوز گیپور

بلوز ترکیبی جدید گیپور

بلوز ترکیبی قشنگ گیپور

بلوز ترکیبی ایده آل گیپور

بلوز ترکیبی گیپور با طرح بی نظیر

بلوز ترکیبی دیدنی گیپور

بلوز ترکیبی ایده آل گیپور

جالب ترین مدل بلوز گیپور

بلوز ترکیبی دوست داشتنی گیپور

بلوز ترکیبی گیپور با طرح زیبا

بلوز ترکیبی گیپور با طرح جالب

بلوز ترکیبی گیپور با طرح خاص

بلوز ترکیبی گیپور با طرح قشنگ

متفاوت ترین مدل بلوز گیپور

بلوز ترکیبی گیپور با طرح متفاوت

بلوز ترکیبی گیپور با طرح مجلسی

بلوز ترکیبی گیپور با طرح مدرن

بلوز ترکیبی گیپور با طرح ایده آل

خاص ترین مدل بلوز گیپور

بلوز ترکیبی گیپور با طرح متنوع

مدل بلوز گیپور با طرح های مجلسی و ساده متنوعی را در این مطلب مشاهده کردید شما می توانید با الگو برداری از این مدل های جدید زیباترین بلوزهای گیپور را برای خود خریداری کنید و در مهمانی ها و مجالس جذاب تر از همیشه ظاهر شوید. اگر به دنبال مدل های متنوع بلوزهای زنانه و دخترانه هستید می توانید با مراجعه به بخش مدل بلوزها از انواع مدل های جدید و مدرن دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *