دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین قاب گوشی موبایل با جدیدترین ایده های زیبای روز

  • یلدا محمدی
  • ۲ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین قاب گوشی و معرفی جدید ترین مدل های قاب گوشی تزیین شده با نگین، لاک ناخن و وسایل مختلف دیگر را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه مشاهده می فرمایید.

جدیدترین و خلاقانه ترین ایده ها برای تزیین قاب گوشی موبایل را در این مطلب ارائه می دهیم که با مشاهده این مدل های زیبا و متنوع و الگوبرداری از طرح های اجرا شده می توانید زیباترین تزیینات را برای قاب گوشی داشته باشید و قاب های ساده را به تبدیل به قاب های شیک و جدید نمایید. در ادامه این روش ها و ایده های جالب و جذاب را مشاهده فرمایید و از طرح های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

ایده های خلاقانه برای تزیین قاب گوشی موبایل زیبا و شیک

دیزاین قاب گوشی یکی از ایده های جالب و جذاب است که در بین جوان ها رواج بیشتری یافته است و اغلب سعی دارند از قاب های گوشی زیبا و طرح دار استفاده نمایند. در صورتی که قاب گوشی شما بسیار ساده و معمولی است و از دست آن خسته شده اید، پیشنهاد می کینم قبل از هر نوع تصمیم گیری مدل ها و ایده های مطرح شده در این مطلب را مشاهده نمایید و سپس با الگوبرداری از این طرح های زیبا، بهترین تزیینات را برای قاب گوشی خود انتخاب نمایید.

تزیینات قاب گوشی موبایل با نگین

استفاده از نگین برای تزیینات قاب گوشی و قابهای نگینی یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های قاب گوشی می باشند که با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید این مدل قاب ها را تهیه نمایید و یا با استفاده از نگین های متنوع و چسباندن آنها بر روی قاب های ساده و معمولی، صاحب یکی از قاب های نگینی جدید و زیبا شوید. در ادامه تصایری از انواع قاب های نگینی برای گوشی های مختلف را مشاهده می فرمایید که هر یک ایده قابل توجه و جالبی برای تزیینات جدید قاب گوشی محسوب می گردند.

تزیین قاب گوشی با نگین قاب گوشی نگینی دست ساز تزیین جدید قاب گوشی نگینی تزیینات جدید قاب گوشی مدل تزیینات قاب گوشی نگینی تزیین ساده قاب گوشی موبایل با نگین های ریز

تزیینات قاب گوشی با لاک ناخن

برای داشتن قاب گوشی متفاوت و جذاب می توانید با استفاده از چند رنگ لاک، قاب گوشی را رنگ آمیزی نموده و یا طرح های دلخواه را روی آن ایجاد نمایید. برای این کار استفاده از هنر نقاشی و طراحی می تواند تا حد زیادی در نتیجه گیری بیشتر به شما کمک کند. قاب گوشی های زیر الگوی مناسبی برای انجام تزیین قاب موبایل با لاک ناخن محسوب می گردند.

تزیین قاب گوشی با لاک ناخن تزیین زیبای قاب گوشی با لاک نقاشی روی قاب گوشی موبایل تزیین و رنگ آمیزی قاب گوشی موبایل تزیین ساده قاب موبایل  تزیین جدید قاب گوشی موبایل

  •  آرون گروپس

تزیینات قاب ژله ای گوشی

قاب ژله ایی یکی از رایج ترین و در عین حال ساده ترین مدل های قاب موبایل می باشد که افراد مختلف این مدل قاب را برای موبایل خود انتخاب می کنند. اما با استفاده از برچسب های مختلف و همچنین به کارگیری هنر نقاشی می توان زیبایی خاص و ویژه ایی به این مدل قاب ها بخشید.

تزیین قاب ژله ای گوشی تزیین ساده قاب گوشی های ژله ای تزیین قاب موبایل با برچسب های جدید تزیینات قاب ژله ای گوشی موبایل

تزیینات خلاقانه قاب گوشی

علاوه بر روش های ذکر شده، شما می توانید با استفاده از وسایل ساده از جمله برچسب های رنگی و زیبا، پارچه های ساده و طرح دار و هر آنچه که در دسترس دارید قاب ساده موبایل خود را تزیین نمایید. در ادامه نمونه هایی از زیباترین مدل های تزیین قاب موبایل و خلاقیت با وسایل دور ریختنی و ساده را مشاهده می فرمایید که در تزیینات آنها از وسایل ساده و ابتدایی استفاده شده است.

طراحی با لاک روی قاب گوشیتزیین ساده قاب گوشی با برچسبتزیین زیبای قاب گوشی موبایل لمسیتزیین ساده قاب گوشی با برچسبتزیین رمانتیک قاب گوشی موبایل

تزیینات قاب گوشی با اکلیل و پولک

امروز گروه های سنی مختلفی از گوشی های همراه استفاده می کنند و در این میان گروه سنی کودک، نوجوان و جوان به ظاهر قالب موبایل خود اهمیت زیادی می دهد و علاقمندند چندین قاب زیبا برای تلفن همراه خود داشته باشند. همانگونه که می دانید خرید انواع قاب با طرح های شیک و مدرن به دلیل قیمت بالا شاید برای بسیاری از افراد مقدور نباشد. بنابراین بهترین پیشنهاد استفاده از قاب های ژله ای ساده می باشد که با خلاقیت استفاده از وسایل مختلف می توان این قاب های ساده را مبدل به شیک ترین قاب های موبایل کرد و در واقع با صرف هزینه ای کمتر صاحب چند قاب موبایل با طرح های متفاوت شد.

ایده های زیادی برای تزیینات قالب تلفن همراه وجود دارد که نمونه های از زیباترین طرح و ایده ها را در بالا ملاحظه نمودید. یکی دیگر از ایده های خلاقانه و جذاب برای دیزاین قاب تلفن های همراه، استفاده از پولک های رنگی و همچنین اکلیل در انواع رنگ می باشد. از همین رو در ادامه این بخش نمونه های زیبا از قاب های گوشی دیزاین شده با اکیل و پولک را به اشتراک گذاشته ایم که با تماشای این ایده های شیک می توانید طرح دلخواه خود را بر روی قاب گوشی اعمال نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید.

تزیین جدید قاب موبایل با اکلیل

 

جدیدترین تزیین قاب گوشی

 

تزیین متفاوت قاب موبایل با اکلیل

تزیین منحصر به فرد قاب موبایل با اکلیل

تزیین دوست داشتنی قاب موبایل با اکلیل

متفاوت ترین تزیین قاب گوشی

تزیینات جذاب برای قاب گوشی

تزیین به روز قاب موبایل با اکلیل

تزیین شیک قاب موبایل با اکلیل

تزیینات منحصر به فرد برای قاب گوشی

تزیینات فانتزی برای قاب گوشی

خاص ترین تزیین قاب گوشی

ترین تزیین قاب گوشی

شیک ترین تزیین قاب گوشی

تزیینات تماشایی برای قاب گوشی

تزیینات ایده آل برای قاب گوشی

تزیینات منحصر به فرد برای قاب گوشی

امیدواریم ضمن ایده گرفتن از طرح های ارائه شده در این مطلب بتوانید زیباترین و جذاب ترین تزیین قاب گوشی را داشته باشید و از این طرق قاب های شیک و جدید برای خود تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مدل ها و ایده های بیشتر و همچنین آشنایی با آموزش های هنری جالب و جدید به بخش هنر در خانه مراجعه نمایید و از دیگر طرح ها و ایده های هنری زیبا نیز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *