دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ماجرای برهنه شدن کارگردان زن ایرانی در اطراف برج میلاد + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۲

عکس برهنه شدن کارگردان زن ایرانی در نزدیکی برج میلاد را در این مطلب مشاهده فرمایید و ماجرای کامل برهنه شدن و همچنین دلایل این کارگردان برای این کار را در ادامه مطالعه فرمایید.

برهنه شدن کارگردان زن در تهران و همچنین نوشتن شعارهایی بر بدن خود به سبک فمنیسم روشی برای بیان اعتراض موژان محمد طاهر است که در روز دوازدهم فروردین اتفاق افتاد و عکس ها و فیلم این خانم که سابقه کوتاهی نیز در هنر و کارگردانی دارد باعث تعجب همه ایرانی ها شد. در ادامه ماجرای کامل برهنه شدن و همچنین تصویر این کارگردان زن را مشاهده فرمایید و با دلایل این رفتار عجیب بیشتر آشنا شوید.

عکس برهنه شدن کارگردان زن در تهران و نزدیکی برج میلاد :

موژان محمد طاهر با برهنه شدن در اطراف برج میلاد و نوشتن شعارهایی بر بدن خود سعی نمود با تبعیت از فمنیست ها اعتراض خود را در مقابل حقوق زنان مطرح نماید. وی در این رابطه گفته است که دیگر نمیخواهد برده بماند و این روشی برای بیان اعتراضش به حقوق زنان در ایران است. موژان طاهر در گفتگو با رادیوی ضد انقلابی زمانه بیان نموده است که پیام من به زنان ایرانی این است که فریاد حق طلبانه سر دهند و با جسارت بیشتری به فعالیت بپردازند. البته آنچه که در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است این نکته است که زنان ایرانی عمل زشت برهنه شدن کارگردان زن را تایید نمی کنند و رفتار وی را نوعی توهین به شخصیت زنان می دانند که با بی شرمی تمام و با تقلید از فمنیست ها دست به این اقدام زشت زده است. تصویر زیر نشان دهنده عمل زشت این خانم در نزدیکی برج میلاد که وی خود عکس ها و فیلم هایی را در رابطه با این اعتراض غیر منطقی انتشار داده است.

برهنه شدن کارگردان زن ایرانی

حال باید دید مقامات ایرانی چه عکس العملی در مقابل برهنه شدن این خانم نشان می دهند و چگونه با این عمل که در هیچ کجای دنیا تایید نمی شوند، برخورد خواهند کرد. پشنهاد می کنیم به بخش عکس بازیگران مراجعه نموده و از دیگر عکس های دیدنی و اخبار داغ و خواندنی با موضوعات مختلف دیدن فرمایید.

منبع : روز روشن


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *