دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی گربه و انواع رنگ آمیزی گربه های بامزه برای کودکان

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۱

گربه حیوانی ملوس و خانگی است و شما می توانید این حیوان زیبا و دوست داشتنی را برای رنگ آمیزی کودکان خود انتخاب نمایید. در تصاویر ادامه این مطلب انواع متنوع نقاشی گربه در مکان های مختلف را برای رنگ آمیزی کودکان گردآوری کرده ایم.

یکی از روش های سرگرم کردن کودکان کشیدن انواع نقاشیها و رنگ آمیزی نقاشیهای مختلف است. بهتر است که برای رنگ آمیزی کودکان از انواع تصاویر حیوانات و حشرات استفاده کنید زیرا علاوه بر این که کودکان از رنگ کردن حیوانات و حشرات در مناظر مختلف لذت می برند با نام هر یک از آن ها آشنا می شوند. نقاشی های گربه یکی از بهترین ایده ها برای رنگ آمیزی کودکان است که در این مطلب تصاویر این حیوان باهوش و دوست داشتنی را مشاهده خواهید کرد.

گربه ها حیوانات دوست داشتنی و زیبایی هستند که در بیشتر کارتون ها از این حیوان جذاب و ملوس به عنوان شخصیت کارتونی استفاده می شود. تصاویر کارتون تام و جری و گربه های اشرافی یکی از مناسب ترین تصاویر برای رنگ آمیزی کودکان هستند و قدرت تخیل و رنگ آمیزی در کودکان با دیدن این نوع تصاویر بیشتر می شود. بهتر است که نقاشیهای گربه در مکان های مختلف را برای رنگ آمیزی در اختیار کودک خود قرار دهید تا زمینه استعداد او در رنگ کردن تصاویر بیشتر شود.

نقاشی زیبا از گربه های رنگ شده

انواع نقاشی گربه ملوس و رنگ آمیزی آن

تصاویر حیوانات نظیر نقاشی سگ و نقاشی خرگوش و …. برای کودکان بسیار با مزه است و شما می توانید با قرار دادن این تصاویر در اختیار کودک استعداد کودکتان را در کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی بیشتر کنید. شخصیت های کارتونی نظیر نقاشی باربی و نقاشی سیندرلا و …. ایده های رنگ آمیزی را برای کودکان بیشتر می کنند.

علاوه بر این با نقاشی حیوانات کودکان با دنیای آن ها بیشتر آشنا می شوند و اگر کودک شما از گربه و یا سگ هراس دارد می توانید با قرار دادن نقاشیهای مختلف این حیوانات در اختیار کودکتان حس ترس را از کودکتان دور کنید. بهتر است برای از بین بردن ترس کودکتان از حیواناتی نظیر کربه، خرگوش و … در تصاویر نقاشیهای این حیوانات ارتباط صمیمی بین انسان با گربه یا خرگوش را نشان دهید. رنگ آمیزی تصاویر حیوانات و حشرات برای کودکان دختر و پسر جالب و جذاب است.

در ادامه این بخش نقاشیهای گربه زیبا و ملوس را در اختیار کودکان قرار داده ایم که این تصاویر بهترین ایده برای پرورش استعداد کودکان در زمینه رنگ آمیزی و کشیدن نقاشیهای این حیوان هستند.

نقاشی گربه در بین گل های رنگارنگ نقاشی زیبا گربه تصاویر رنگ آمیزی گربه برای کودکان نقاشی زیبا گربه نقاشی جذاب گربه های ملوس رنگ آمیزی گربه برای کودکان

  •  آرون گروپس

نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی نقاشی گربه های چکمه پوش گربه های چکمه پوش برای رنگ آمیزی کودکان کشیدن زیبای گربه های چکمه پوش برای کودکان

نقاشی کشیدن گربه نقاشی زیبا و دوست داشتنی گربه ملوس نقاشی گربه و سگ رنگ آمیزی گربه سگ برای بچه ها در منزل

  نقاشی زیبا چتر و گربه نقاشی تام و جری برای رنگ آمیزی رنگ آمیزی نقاشی تام و جری برای بچه ها

نقاشی گربه و موش نقاشی گربه در مناظر طبیعی نقاشی خانواده گربه گربه های اشرافی برای رنگ آمیزی نقاشی های زیبا و جذاب از گربه نقاشی جالب از گربه خوابالو برای رنگ آمیزی کودکان تصاویر زیبا و جذاب از گربه های با نمک و دوست داشتنی برای رنگ آمیزی کودکان طرح گربه ملوس و دوست داشتنی برای رنگ آمیزی کودکان

انواع نقاشی های زیبا و جالب گربه برای رنگ آمیزی کودکان نقاشی زیبا گربه مادر به همراه بچه اش نقاشی گربه و گل

گربه ها از جمله حیواناتی هستند که بسیار مورد علاقه بچه ها می باشند و کودک می تواند ارتباط خوبی با این حیوان بی آزار برقرار کند، حال از آنجایی که کشیدن نقاشیهای مختلف به خصوص از حیوانات در افزایش خلاقیت و هوش کودکان بسیار تاثیرگذار است، بنابراین می توانید با در اختیار گذاشتن طرح های فانتزی و کارتونی حیوانات مختلف آنها را علاقمند به نقاشیهای مختلف نمایید، ضمن اینکه می توان به هنگام آموزش طراحی از حیوان ها اطلاعاتی درباره زندگی حیوانات مختلف در حین کشیدن طرح در اختیار وی قرار دهید. در ادامه تصاویر بالا، قصد داریم یک نمونه آموزش کشیدن گربه کودکانه را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین تا پایان همراه ما شوید.

آموزش مرحله به مرحه کشیدن گربه برای کودکان

همانطور که گفتیم؛ کشیدن نقاشیها و انواع رنگ آمیزی ها می تواند موجب افزایش هوش و خلاقیت بچه ها شود، حال نقاشیهایی از گربه به شکل کودکانه و با طرح کارتونی می تواند ذوق و علاقه وی را به این هنر بیشتر کند، از این رو در اینجا می خواهیم کشیدن طرح یک گربه ساده و زیبا برای کودکان را به صورت مرحله به مرحله و همراه تصویر آموزش دهیم که با کمی دقت در تصاویر، کودک دلبند شما می تواند به راحتی کشیدن این طرح زیبا را یاد بگیرد.

رنگ آمیزی گربه

حال برای کشیدن این نقاشی جذاب در ابتدا سر حیوان را بکشید. سپس در مرحله بعدی باید گوش ها و تنه گربه را مطابق تصویر زیر کامل کنید.

طراحی گربه جذاب

اکنون نوبت کشیدن پاهای گربه می باشد که با کمی دقت در شکل می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

طراحی گربه فانتزی

اجزای صورت گربه از جمله چشم ها، بینی و دهان حیوان به همراه سبیل های گربه را نیز مانند تصویر سم کنید.

طراحی گربه کارتونی

در این مرحله نوبت کشیدن دم گربه می باشد که به همان صورتی که در تصویر می بینید رسم کنید.

نقاشی گربه کارتونی

در آخر باید نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید، همچنین شما می توانید در فرزندتان ایجاد خلاقیت کنید و از او بخواهید تا حیوان مورد نظر را به شکلهای دیگر نیز نقاشی کند، ممکن است وی آن را چاق تر کشیده و یا لاغر تر نقاشی کند، همچنین دم حیوان را درازتر یا کوتاه رسم نماید.

کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی نقاشی های متنوع بهترین روش برای سرگرم کودکان است شما می توانید با قرار دادن تصاویر و نقاشی های زیبا در اختیار کودکتان ساعت ها او را با رنگ آمیزی نقاشی های زیبا سرگرم کنید. نقاشی گربه، یکی از بهترین ایده های مناسب برای رنگ آمیزی کودکان و نقاشی برای کودکان باهوش است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *