دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی روی دیوار با خلاقانه ترین ایده های سال

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

اگر از سادگی و یکنواختی دیوارهای منزلتان خسته شده اید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را از دست ندهید و با روش هایی ساده و کاربردی در جهت نقاشی روی دیوار های منزل آشنا شوید.

نقاشی روی دیوار یکی از ایده های جالب و قابل توجهی است که به وسیله آن با صرف هزینه کم و به راحتی می توان سطح دیوار ها را از حالت یکنواختی خارج کرد و زیبایی و جذابیت خاصی به دیوار ها بخشید. نقاشی دیواری می تواند برای دیوارهای مختلف منزل و محیط کار مورد استفاده قرار بگیرد و در هر مکان متناسب با دکوراسیون داخلی طرح مناسب و ایده آل انتخاب می شود. در این مطلب قصد داریم شما را برای روش های صحیح نقاشی بر سطح دیوارهای منزل و همچنین مدل های متنوع این نوع نقاشی آشنا نماییم.

نقاشی روی دیوار اتاق ها با ایده های جدید و زیبا :

به کارگیری مدل های زیبا و متنوع انواع نقاشی بر سطح دیوار کمک می کند فضایی دلنشین و جذاب را ایجاد نمایید. همانطور که می دانید دیوارها، بزرگترین سطوح در منزل می باشند که ظاهر آنها اهمیت زیادی در زیبایی منزل دارند. اغلب دیوارها به صورت یک رنگ و ساده می باشند که این امر باعث خستگی چشم ها و همچنین باعث ایجاد فضایی یکنواخت و سرد در منزل می نمایند بر همین اساس تزیین دیوار ها اهمیت زیادی دارد، نقاشی بر سطح دیوار و همچنین ایجاد طرح های متنوع رو دیوار ایده خلاقانه و جالبی است که به زیبایی بیشتر دیوارها و منزل کمک می کند. سعی کنید با توجه به دکوراسیون داخلی طرح مناسب با فضا را انتخاب نموده و آن را بر سطح دیوارها پیاده نمایید. در ادامه تصاویری از مدل های متنوع و جدید نقاشی بر سطح دیوارهای پذیرایی و هال را مشاهده می فرمایید که می توانید از این طرح ها برای نقاشی خود استفاده نمایید.

نقاشی روی دیوار پذیرایی تزیین دیوار اتاق پذیرایی نقاشی و رنگ دیوار نقاشی ساده روی دیوار تزیین دیوار پذیرایی با نقاشی نقاشی روی دیوارهای پذیرایی تزیین دیوار های اتاق پذیرایی

نقاشی بر سطح دیوار اتاق کودک :

دیوار های ساده اتاق کودکتان را می توانید با استفاده از نقاشی های رنگی و جالب تغییر دهید، برای این کار طرح های کودکانه و فانتزی مناسب با روحیه و خواست کودکتان را انتخاب نمایید و آنها را با استفاده از رنگ های شاد و زیبا بر سطح دیوارها منتقل نمایید. در عکس های زیر چند طرح جالب و زیبا برای نقاشی بر سطح دیوار اتاق کودک را مشاهده می فرمایید که با الگوبرداری از این مدل ها و همچنین به کارگیری خلاقیت و ابتکار خود می توانید زیباترین نقاشی را انجام دهید.

  نقاشی باب اسفنجی روی دیوار نقاشی ساده روی دیوار اتاق نقاشی روی دیوار اتاق کودک تزیین دیوار های اتاق کودک نقاشی جدید روی دیوار اتاق کودک نقاشی درخت روی دیوارنقاشی روی دیوارهای اتاق

نقاشی روی دیوارهای اتاق خواب :

اتاق خواب ها یکی از بخش های مهم منزل به حساب می آیند که با استفاده از هنر نقاشی می توان دیوارهای آن را از سادگی خارج نمود و نما و جلوه خاصی به آن بخشید. برای انتخاب طرح برای دیوارهای اتاق خواب می توانید با توجه به رنگ اتاق خواب و دکوراسیون آن،  از مدل های متنوع استیکرهای دیواری و یا از شابلون های مخصوص نقاشی رو دیوار استفاده نمایید. البته می توانید با کمی ابتکار و خلاقیت در خانه شابلون های مورد نیاز را تهیه نمایید و سپس با استفاده از انها اقدام به نقاشی و ایجاد طرح های زیبا بر سطح دیوار نمایید.

  •  آرون گروپس

نقاشی روی دیوار اتاق خواب نقاشی رنگ روغن روی دیوار تزیین دیوار اتاق خواب نقاشی چشم روی دیوار  نقاشی با رنگ روغن روی دیوارها نقاشی طبیعت روی دیوار های منزلتزیین دیوار اتاق با طرح اسپورت

ایده های جدیدتری از نقاشی بر سطح دیوار اتاق کودکان

تزیینات دکوراسیون اتاق کودک دخترانه و پسرانه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید در هنگام طراحی و دیزاین آن حتما جنسیت و روحیات و سلیقه آنها مورد توجه قرار گیرد، حال برای دیزاین اتاق بچه ها به خصوص برای تزیینات دیوار، ایده های جذاب و متنوع زیادی از جمله استفاده از انواع آویز ها و عروسکهای زیبا، پوستر ها، استیکر، استفاده از قاب عکس هایی از عکس های خانوادگی و غیره و بسیاری از ایده های جذاب دیگر وجود دارد، نقاشی کردن دیوار اتاق یکی دیگر از پیشنهادات جذاب در این زمینه می باشد که می توان برای این منظور از سلیقه و علایق کودکان کمک گرفت، در ادامه نمونه هایی از مدل نقاشی های زیبا برای تزیین دیوار اتاق کودکانه گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع طراحی روی دیوار

از آنجا که استفاده از رنگ های مختلف هر کدام به تنهایی و ترکیب آنها با یکدیگر و در کنار هم می تواند تاثیرات مختلفی در روحیه افراد مختلف به خصوص کودکان داشته باشد، بنابراین به هنگام رنگ آمیزی و نقاشی دیوار اتاق بچه ها باید اصول درست استفاده از رنگ ها و نیز طرحی که قرار است نقاشی کنید را بدانید و از افرادی که در این زمینه آگاهی دارند، مشورت بگیرید، حال در صورتی که علاقمند به دیزاین دیوار اتاق فرزندان دلبند خود هستید و در این زمینه ایده ای از خود ندارید، می توانید از تصاویر انواع نقاشی دیوار اتاق کودکانه که در اینجا گلچین کرده ایم دیدن کرده و الگو بگیرید.

تصاویری از طراحی روی دیوار

طراحی جذاب روی دیوار

طراحی زیبا روی دیوار اتاق

مدلی از طراحی روی دیوار

تصویر طراحی روی دیوار

نقاشی روی دیوار اتاق

ایده طراحی روی دیوار

طراحی شیک روی دیوار

ایده نقاشی روی دیوار

طراحی فانتزی روی دیوار

طراحی جذاب روی دیوار

مدل طراحی روی دیوار

طراحی روی دیوار

مدل نقاشی روی دیوار

توجه داشته باشید که برای نقاشی روی دیوارها اغلب از رنگ روغن استفاده می شود اما اسپری ها و رنگ های مختلف دیگر نیز می تواند انتخاب مناسبی در این زمینه باشد و با استفاده از آنها زیباترین نقاشی و همچنین تزیین منزل را انجام داد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *