دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو تابستانی ۹۵ با طرح های جدید (۳۰ مدل)

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

استقاده از مدل مانتوهای تابستانه ذر روزهای گرم سال طرفداران بسیاری دارد. در این مطلب انواع متنوع مدل مانتو تابستانی ۹۵ را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم برای مشاهده این مدل های زیبا و جدید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

با نزدیک شدن به فصل تابستان بهتر است که شما هم در مدل مانتوی خود تغییراتی ایجاد کنید و از انواع مدل مانتوی تابستانی ۹۵ با پارچه های خنک استفاده نمایید. اگر شما به دنبال جدیدترین مدل های مانتوی تابستانه هستید مدل های ادامه این مطلب می توانند برای انتخاب شما ایده بسیار خوبی باشند.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها انتخاب مدل مانتوی مناسب است و همواره خانم ها ترجیح می دهند مدل مانتو های زیبا و منحصر را برای پوشیدن انتخاب نمایند. در تصاویر ادامه این مطلب جدیدترین مدل مانتوی تابستانی سال۹۵ را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل های زیبا و جذاب نهایت لذت را ببرید.

مانتو تابستانی 1395

مدل های مانتو تابستانی ۹۵ دخترانه

مدل مانتوهای تابستانی سال جدید در طرح های متفاوت و خاص برای دختر خانم های جوان موجود هستند و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود مدل مانتوی زیبا و جذابی را برای فصل تابستان خود خریداری نمایید.

مدل مانتو کوتاه تابستانی دخترانه   مدل مانتو بلند دخترانه

بهتر است که مدل مانتوهای دخترانه را برای خریدن انتخاب نمایید مدل های مانتو زنانه برای دختر خانم های جوان نمی توانند ایده خوبی باشد و یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید مانتو حائز اهمیت است انتخاب مدل مانتو با توجه سن است. مدل مانتو هایی را انتخاب کنید که متناسب با سن شما هستند تا جذابیت و چهره طبیعی دخترانه شما با پوشیدن این مدل مانتو ها حفظ شود.

مدل مانتو جلوباز تابستانی دخترانه مدل مانتو دخترانه جذاب

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو تابستانی 95 دخترانه

 همیشه سعی کنید مانتو را با توجه به مکانی که می خواهید آن را بپوشید خریداری کنید پوشیدن مانتو دانشجویی در مجالس و مهمانی ها نمی تواند ایده خوبی باشد و هم چنین پوشیدن مانتو های تابستانی برای محیط دانشگاه و محیط اداری مناسب نیست.

مدل مانتو اسپرت دخترانه تابستانی

مدل مانتو های زیبا

مدل مانتو تابستانی 95 سفید

انواع مدل مانتوی تابستانی ۹۵ را در ادامه این مطلب در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل مانتو زیبا تابستانی زیبا   تصاویر مدل مانتو های متنوع و مفید برای تابستان مدل مانتو رنگ روشن دخترانه و زنانه مدل مانتو تابستانی 95 شیک و مدرن جدیدترین مدل مانتو های تابستانه 2016

مدل مانتوی تابستانی زنانه

یکی از مدل های مانتویی که باید بر روی جنس پارچه آن حساسیت و دقت زیادی را به خرج بدهید مدل مانتو تابستانه است بهتر است در فصل گرم تابستان مدل مانتو با پارچه خنک و رنگ های روشن را خریداری کنید تا گرمای طاقت فرسای تابستان برای شما قابل تحمل باشد.

مدل مانتو تابستانی 95 شیک مانتو تابستانی 95 مدل مانتو رنگ روشن

علاوه بر رنگ و جنس پارچه در انتخاب مدل مانتو تابستانی هم باید نهایت دقت را داشته باشید مدل مانتو های جلو باز امروزه برای فصل تابستان طراحی شده اند و توجه بیشتر خانم ها را به سوی خود جلب کرده اند شما می توانید با انتخاب یکی از این مدل ها زیبایی و جذابیت را برای خود به ارمغان بیاورید.

مدل مانتو زنانه شیک 2016 مانتو زنانه تابستانی 2016 مدل مانتو زنانه مشکی

مدل مانتو های سفید می توانند ایده مناسبی برای خرید مانتو تابستانی باشند. این مدل مانتو ها با رنگ روشنی که دارند گرما را جذب خود نمی کنند بنابراین برای فصل گرما بسیار مفید هستند و علاوه براین مانتو با رنگ سفید زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

مدل مانتو تابستانی 95 سفید و مشکی

مدل مانتو تابستانی سفید

مدل مانتو سفید تابستانی ۹۵

مدل مانتو دخترانه با طرحی متفاوت

در ادامه این بخش توجه شما را به جدیدترین مدل های مانتو ۹۵ تابستانه با طرح های متفاوت و ایده آل جلب می نماییم شما می توانید با الگو برداری از این مدل ها زیباترین و منحصر به فرد ترین مدل مانتو را داشته باشید.

مدل مانتو بلند ویژه تابستان مدل مانتو تابستانی 95 با طرح های متفاوت مدل مانتو تابستانی 95 طرح دار مدل مانتو زنانه تابستانی مانتو زنانه تابستانی

مدل مانتو مجلسی۲۰۱۶  تابستانی

مدل مانتو زنانه با طرح گل دار ویژه تابستان مدل مانتو تابستانی مدل مانتو بلند زنانه

اگر شما ترجیح می دهید که مدل مانتوی خود را بدوزید حتما برای دوخت مانتو از یک خیاط با تبحر و مهارت کافی استفاده نمایید. در این بخش از مدل مانتو مجله آرگا انواع متنوع مدل مانتو تابستانی ۹۵ را ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها بهترین ایده را به شما برای خرید یک مدل مانتو خاص و زیبا بدهند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل مانتو ویژه فصل تابستان به بخش مدل مانتو تابستانی مراجعه کنید و از مشاهده مدل های جذاب مانتو این بخش لذت ببرید .

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *