دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش خط چشم کشیدن برای افراد مبتدی + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

خط چشم یکی از لوازم آرایشی مفید در میکاپ چشم ها به شمار می رود شما می توانید با کشیدن خط چشمی مناسب زیبایی و جذابیت چشم های خود را چندین برابر نمایید. در ادامه این مطلب آموزش خط چشم کشیدن را با ۳ روش متفاوت ملاحظه خواهید کرد.

استفاده از مدل های صحیح خط چشم جذابیت و زیبایی چشم های شما را چندین برابر می کند هم چنین خط چشم مژه های شما را ضخیم تر نشان می دهد. بیشتر خانم ها تمایل دارند که با کشیدن خط چشم حالت و فرم چشم های خود را تغییر دهند. در ادامه این بخش نحوه کشیدن خط چشم را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل های خط چشم بسیار متنوع و مختلف هستند و شما می توانید بنا بر فرم صورت خود یکی از انواع این مدل ها را برای کشیدن انتخاب نمایید. اگر شما تجربه ای در کشیدن خط چشم ندارید می توانید با کمک این مطلب آموزش کشیدن خط چشم به خوبی تجربه کافی را برای کشیدن خط چشم بدست آورید فراموش نکنید که کسب مهارت و تبحر در کشیدن خط چشم تنها با تمرین زیاد میسر می شود. در ادامه این مطلب کشیدن خط  چشم برای افراد مبتدی را به صورت مرحله به مرحله و تصویری قرار داده ایم.

آموزش خط چشم زیبا

روش اول : کشیدن خط چشم با مداد چشم

نحوه کشیدن خط چشم با کمک مداد چشم بسیار آسان تر و راحت تر از کشیدن خط چشم با کمک خط چشم های مایع است. مدادهای خط چشم در فرم های پودری و یا مدادی موجود هستند.

مدل خط چشم مدادی

نحوه کشیدن خط چشم

برای کشیدن خط چشم با کمک مداد چشم باید پلک بالای چشمان شما خشک و فاقد چربی باشد ابتدا پلک چشم خود را با کمک دو انگشت نگه دارید و سپس خط چشم باریکی را از بالای چشم خود بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم مدادی

  •  آرون گروپس

آموزش خط چشم مدادی

توجه داشته باشید که این خط چشم باریک را باید از گوشه داخلی چشم های خود شروع کنید و سپس به قسمت خارجی چشم هاتان بروید دو خط کشیده شده نباید در گوشه چشم به یکدیگر چسبند و قرار دادن یک فاصله کوچک در بین دو خط چشم در گوشه خارجی باعث می شود تا چشم های شما درشت تر به نظر برسند.

آموزش کشیدن خط چشم مدادی برای افراد مبتدی نحوه خط چشم کشیدن نحوه کشیدن خط کشیدن برای افراد مبتدی کشیدن خط چشم

اگر شما ترجیح می دهید که چشم هایتان حالت طبیعی خود را حفظ کنند می توانید خط چشم باریکی را در بالای پلک چشم های خود بکشید. اگر تمایل دارید که آرایش روزتان بیشتر بر روی صورتتان جلوه کند می توانید در گوشه خارجی چشم هایتان خط چشم خود را به طرف بالا و بیرون بکشید و بهتر است که خط چشم خارجی چشم شما پهن تر از گوشه داخلی کشیده شود. برای آرایش شب نیز بهتر است خط چشم خود را از گوشه داخلی چشم هایتان شروع کنید و بعد از رسیدن به وسط مردمک چشم خط چشم را به طرف گوشه داخلی چشم پهن تر بکشید و در انتهای چشم هم خط چشم را باریک کنید سپس در زیر چشم خود خط چشم بکشید و بین دو خط چشم بالا و پایین پلک در گوشه خارجی چشم فاصله ای قرار دهید با این کار چشم های شما بزرگتر به نظر می رسند.

مدل خط چشم مدادی شیک

روش دوم : نحوه کشیدن خط چشم با کمک خط چشم مایع و نوار چسب

یکی از مهمترین بخش ها در خودآرایی صورت آرایش چشم ها است و اگر شما ترجیح می دهید که از خط چشم استفاده کنید بهتر است خط چشمی را انتخاب کنید که با مدل چشم های شما مطابقت دارد. بهتر است که کشیدن خط چشم را با کمک خط چشم های مایع انجام دهید زیرا این مدل خط چشم ها تاثیر زیادی بر زیبایی چشم های شما می گذارند. در ادامه این بخش آموزش خط چشم کشیدن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

آموزش خط چشم کشیدن با نوار چسب

نحوه کشیدن خط چشم

اگر شما در کشیدن خط چشم مهارتی ندارید و ترجیح می دهد از خط چشم های مایع استفاده نمایید بهتر است که در در دفعات اول کشیدن خط چشم را با کمک نوار چسب انجام دهید. ابتدا ۲.۵ سانتی متر از نوار چسب را ببرید و آن را بر روی دست خود چند بار بچسبانید و بکنید سپس نوار چسب را از ناحیه زیرین گوشه خارجی خط مژه پلک پایین  چشم خود با زاویه ای به سمت گیجگاهتان بچسبانید توجه داشته باشید که زدن نوار چسب در کشیدن خط چشم مایع تاثیر زیادی بر روی زیبایی خط چشم شما خواهد داشت. خط چشم خود را از وسط خط مژه بالایی پلک های خود شروع کنید و با ضرباتی کوتاه یک خط به سمت گوشه خارجی چشم های خود بکشید. از نوار چسب می توانید به عنوان یک خط کش استفاده نمایید و در طول نوار چسب خط چشم را در گوشه چشم های خود بکشید سپس نوار چسب را بردارید و دوباره با کمک سر خط چشم در ناحیه وسط خط مژه بالایی کشیدن خط چشم را تا گوشه داخلی چشم هایتان ادامه دهید. وقتی که خط به قسمت گوشه داخلی چشم های شما رسید نوک خط چشم را به مژه های خود نزدیک کنید.

آموزش کشیدن خط چشم مایع با نوار چسب

روش سوم : نحوه کشیدن خط چشم گربه ای با قاشق

خط چشم گربه ای انواع مدل های زیبا و پرطرفدار می باشد و شما می توانید در کشیدن این مدل خط چشم با تمرین و تکرار زیاد تبحر لازم را بدست آورید.

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای

مراحل کشیدن خط چشم گربه ای 

۱. دسته قاشق را در قسمت بیرونی چشم های خود قرار دهید سپس به کمک خط چشم خط راستی را در ادامه خط دسته قاشق بکشید.

۲. سپس قسمت گرد قاشق را روی پلک هایتان قرار دهید.

۳. از قسمت لبه گرد قاشق برای ایجاد نوک منحنی استفاده نمایید.

۴. فضای بین دو خط را  به کمک خط چشم پر کنید و خط روی پلک بالا را به صورت معمول ادامه بدهید.

کشیدن خط چشم با قاشق

کشیدن خط چشم به صورت مرحله به مرحله

در ادامه این مطلب وجه شما را آموزش چند مدل خط چشم متفاوت جلب می نمایی. که امیدواریم با دیدن این مدل ها تبحر لازم را در کشیدن خط چشم کسب نمایید.

مدل خط چشم زیبا مراحل کشیدن خط چشم مدل خط چشم مدادی کشیدن خط چشم با انواع خط چشم های مایع

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا آموزش خط چشم را با ۳ روش متفاوت خط چشم مایع و خط چشم مدادی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مشاهده این مطلب آموزشی مهرات و تجربه کافی را در کشیدن خط چشم بدست آورید. در صورت تمایل می توانید برای مشاده انواع مدل های خط چشم و میکاپ چشم به بخش آرایش چشم مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *