دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

خنچه عقد عروس در مدل ها و تزیینات جدید و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های شیک و جدید خنچه عقد متناسب با سلیقه خانم های جوان و زیباپسند با طرح های متنوع و جذاب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

انتخاب مدل خنچه عقد شیک و زیبا برای همه دختر خانم های جوان که قصد ازدواج و عروسی دارند از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب ترجیح می دهند خنچه سفره عقدشان را از بین جدیدترین و به روزترین مدل ها انتخاب نمایند. بر این اساس در این مطلب سعی نموده ایم مجموعه ایی از جدیدترین مدل ها را گردآوری نماییم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای خانم های باسلیقه و زیباپسند باشند. در ادامه با مشاهده این مدل های شیک و جدید ما را همراهی نمایید.

تزیین خنچه عقد عروس و سفره عقد با طرح های جدید و زیبا :

تزیینات خنچه، برای عقد اغلب توسط افرادی که مهارتی در این زمینه دارند انجام می گیرد اما طرح و مدل آن بستگی به نظر خود عروس خانم دارد که از بین طرح های انجام شده مدل دلخواه و ایده آل خود را انتخاب نماید و یا با ترکیب چند مدل، زیباترین سفره عقدتان را سفارش دهد. همانطور که می دانید آنچه که در زیبایی و جذابیت سفره عقد اهمیت دارد، تزیین زیبای اجزا سفره عقد است که نمایی زیبا به تزیینات و چیدمان سفره عقد می بخشد. در ادامه تزیینات مربوط به خنچه عقدهای شیک و زیبا را مشاهده می فرمایید که تزیین اجزا سفره عقد را به خوبی نشان می دهند.

خنچه کریستالی برای سفره عقدتزیین خنچه عقدتزیین خنچه سفره عقدتزیین بادام سفره عقدkhonche aghd (6)تزیین گردو سفره عقد

یکی از جدیدترین مدل های تزیینات سفره عقد و طراحی سفره عقد مدرن و شیک با خنچه، مربوط به مدل سفره عقد آکواریومی می باشد که با استفاده از نورهای رنگی جلوه و زیبایی بیشتری یافته اند.  در ادامه نمونه های زیبا و جدید این مدل سفره عقد متنوع را مشاهده می فرمایید.

خنچه با تزیین گل های مصنوعیتزیینات سفره عقدچیدمان سفره عقدسفره عقد آکواریومیتزیین خنچه عقد عروس و داماد

نحوه تزیین سفره عقد شیک و زیبا از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است که اغلب طراحان سفره عقد توجه زیادی به آن دارند و سعی می کنند زیباترین مدل های تزیین سفره عقد را انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. در ادامه نمونه های متنوع و زیبای انواع سفره عقد با تزیینات متفاوت و شیک را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های زیبا و متنوع می توانند انتخاب مناسبی برای سفره عقد عروس خانم های مشکل پسند و باسلیقه باشند.

  •  آرون گروپس

خنچه عقد عروس جدید و زیباتزیین جدید سفره عقد با خنچه گلتزیین سفره عقد با خنچه کریستالیمدل سفره عقد عروس جدیدتزیین سفره عقد با خنچه جدیدتزیین میز نامزدی با خنچهمدل خنچه سفره عقد جدیدسفره عقد شیک و جدیدچیدمان سفره عقد عروس 95

مدل تزیینات جدید خنچه عروس

مراسم خنچه برون از جمله مراسمهای قدیمی در کشورمان می باشد که زیبایی آن و روش چیدن خنچه ها دارای اهمیت زیادی می باشد، این سنت زیبا که هم اکنون به دست فراموشی سپرده شده، در شهر های مختلف با آداب و رسوم خاصی برگزار می شده است و امروزه خیلی کم دیده می شود، البته برخی شهر ها نیز هنوز به بسیاری از آداب و رسوم عروسی پایپند بوده و این مراسم های مختلف را با تشریفات کامل انجام می دهند؛ حال برگزاری این مراسم یک روز قبل از جشن عروسی و عقد، برگزار می شود و در این مراسم خرید هایی که از طرف داماد تهیه و تدارک دیده شده است به صورت تزئین شده و زیبا به عروس خانوم پیشکش می شود که بردن این هدایا و خرید ها به منزل عروس خانوم، خنچه برون نامیده می شود، این خرید ها شامل کتاب قرآن و زیورآلات، پارچه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و … می باشند که اغلب به سلیقه خانواده داماد و یا جدیدترین روشهای تزیین، دیزاین می شوند، در ادامه تصاویری از مدلهای تزیین خنچه عروس را می توانید ببینید و ایده بگیرید.

خنچه عروسی با تزیینات شیک

ایده های متنوع و جذابی برای تزیینات خنچه عروس و داماد وجود دارد، استفاده از وسایل تزئینی مثل گل های طبیعی، روبان و … نمونه های زیبایی از این نوع تزیینات هستند، در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای متنوع تری از تزیین خنچه عروس برای نامزدی و عروسی دیدن کنید.

جدیدترین تزیین خنچه عروسی

انواع تزیینات خنچه عروسی مدل تزیین خنچه عروسی  تصاویری از خنچه عروسی  خنچه عروسی با تزیینات زیبا

خنچه عقد نامزدی

دیزاین زیبای خنچه عروسی

دیزاین خنچه عروسی

خنچه عقد عروسی

تزیین خنچه عروسی

خنچه عروسی شیک

خنچه عروسی زیبا

خنچه عروس

خنچه عقد عروس و داماد

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و زیبای تزیینات سفره عقد عروس و داماد و ایده های به کار برده شده در زمینه دیزاین سفره عقد لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل های زیبا بتوانید به چیدمان سفره عقد دلخواه و ایده آل خود دست یابید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *