دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حاشیه های بغل کردن امیر تتلو توسط دختران طرفدارش + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

عکس بغل کردن امیر تتلو توسط دختران ایرانی و واکنش های متفاوت نسبت به این ماجرا و عکس ها و فیلم های منتشر شده از این ابراز علاقه متفاوت را در این مطلب مشاهده فرمایید.

بغل کردن امیر تتلو در جمع هواداران ماجرای داغ و پر حاشیه ایی است که این روزها در دنیای مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. بر همین اساس قصد داریم در این مطلب به بیان این ماجرا و انتشار پست ها و واکنش های امیر تتلو بعد از انتشار فیلم ها و عکس های این ماجرا بپردازیم. در ادامه با مشاهده این ماجرای جنجالی همراه ما باشید.

ماجرای بغل کردن امیر تتلو توسط دختران جوان :

امیرحسین مقصود لو معروف به امیر تتلو خواننده رپ، یکی از حاشیه سازترین خواننده های زیرزمینی است که همیشه رفتار و حرفهایی متفاوت دارد. این خواننده خبر ساز به دلیل نوع پوشش و همچنین ترانه هایی که اجرا می کند مورد علاقه دختران و پسران نوجوان قرار گرفته است. که ظاهران این بار این ابراز علاقه ها برای امیر تتلو دردسر ساز شده است. گویا در مکانی عمومی دختران نوجوان و جوان علاقه مند، اقدام به بغل کردن امیر تتلو می کنند که عده ایی هم از این ماجرا فیلم برداری نموده و فیلم ها و عکس هایی را منتشر می کنند که موجب ناراحتی و عصبانیت امیر تتلو می شود و باعث می شد وی بعد از مشاهده فیلم پست هایی را در صفحه اینستاگرم خود منتشر نماید که تصویر آنها ر در ادامه مشاهده می فرمایید.

بغل کردن امیر تتلو توسط دختران

باید دید اقدام بعدی این خواننده زیر زمینی چیست و امیر تتلو بار دیگر چگونه و به چه دلیل سر زبان ها خواهد افتاد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *