دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کیک تولد های فوق العاده زیبا با جدیدترین تزیینات (۳۰ عکس و آموزش)

  • یلدا محمدی
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

جدیدترین مدل های کیک تولد دخترانه و پسرانه با تزیین زیبا و شیک به همراه ایده هایی برای انتخاب و تهیه کیک جشن تولد بچه گانه فانتزی و جالب را در این مطلب گردآوری نموده ایم که در ادامه این عکس های زیبا را مشاهده خواهید نمود.

عکس کیک مخصوص جشن های پسرانه و دخترانه با تزیین زیبا و فانتزی و جدیدترین  ایده ها را برای کودکان با طرح های زیبا و جالب در این مطلب ارائه می دهیم که هر یک از این مدلهای زیبا و فانتزی می توانند انتخاب مناسبی برای زادروز کودک شما باشند و با الگوبرداری از این عکس ها و مدل های زیبا و جدید، بهترین تزیین کیک با خامه و خمیر فوندانت را برای کودکتان انتخاب نمایید.

عکس کیک تولد زیبا دخترانه و پسرانه با تزیین فانتزی و جدید :

انتخاب مدل کیک زادروز زیبا و جالب نیازمند آشنایی با جدیدترین و متنوع ترین مدل های کیک می باشد تا از این طریق بتوان کیک دلخواه و ایده آل را انتخاب نمود. بر این اساس قصد داریم در این مقاله به معرفی زیباترین مدل های کیک جشن زادروز و همچنین ایده هایی در جهت انتخاب، تهیه و تزیین اینگونه کیک ها بپردازیم که با استفاده از مطالب و مدل های ارائه شده در این مطلب می توان بهترین تزیین کیک جشن تولد، را انتخاب نمود. در ادامه عکس های انواع مختلف کیک ها را مشاهده می فرمایید.

مدل تزیین کیک جدید

کیک تولد دخترانه

کیک های مخصوص زادروز دخترانه اغلب با الگوبرداری از شخصیت های کارتونی مورد علاقه دختران و با رنگ های روشن و درخشان از جمله سفید، صورتی، زرد و این دسته رنگ ها که همه دختران علاقه زیادی به آنها دارند، تهیه می شود. در این بخش به معرفی انواع کیک جشن زادروز دخترانه با طرح های زیبا و فانتزی می پردازیم که برای تهیه کیک های دخترانه می توانید از این مدل های جدید و متنوع الگوبرداری نموده و زیباترین مدل کیک برای کودکتان را داشته باشید.

کیک جشن تولد دخترانه پرنسسیکیک دخترانه با طرح تختخواب برای تولدتزیین کیک جشن تولد با خامهکیک برای تولد یکسالگیکیک عروسکی با طرح لباس باربیمدل کیک دخترانه با طرح پرنسستزیین زیبای کیک فانتزی جدید برای تولدکیک ساده تولد با تزیین دخترانهکیک ساده برای جشن تولد

کیک تولد پسرانه

کیک جشن زادروز پسرانه اغلب با توجه به تم جشن و همچنین طرح های مورد پسند پسران تهیه می شود کیکهای تولد، پسرانه تنوع زیادی دارند که با توجه به روحیات و تمایلات فرزندتان می توانید مدل  متناسب و ایده آل را تهیه نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل کیک های جشن زادروز در ادامه تعدادی کیک پسرانه ارائه می دهیم که هر یک انتخاب مناسبی برای جشن فرزند شما محسوب می گردند.

  •  آرون گروپس

مدل کیک جشن تولد پسرانهمدل کیک جشن تولد پسرانهکیک برای نولد دو سالگیکیک زمین فوتبال جدیدمدل کیک دو طبقه تولدکیک جشن تولد با خمیر فوندانتکیک برای تولد یک سالگی با عددعکس کیک ماشین پسرانهمدل کیک تولد زیبا پسرانهتزیین کیک با خمیر فوندانت برای تولد

طرز تهیه کیک جشن زادروز

با جدیدترین مدل های کیک جشن زادروز آشنا شدید، در این بخش قصد داریم آموزش پخت و طرز تهیه کیک برای جشن های مختلف را نیز ارائه دهیم که شما والدین عزیز با این دستور به راحتی و خیلی سریع می توانید به تهیه کیک در منزل بپردازید. برای تهیه این کیک آسان، ابتدا مواد زیر را آماده نمایید.

آرد : سه پیمانه

شیر : یک پیمانه

تخم مرغ : سه عدد

روغن مایع : یک پیمانه

شکر : یک و یک سوم پیمانه

وانیل : یک چهارم قاشق چای خوری

بیکینگ پودر : یک قاشق چای خوری

مواد لازم برای تهیه کیک جشن تولد

آموزش پخت کیک اسفنجی :

ابتدا سفیده و زرده نخم مرغ را جدا نمایید، سفیده را با همزن بزنید تا کاملا پف کند و در صورتی که ظرف را برگرداندید سفیده بیرون نریزد. سپس زرده و شکر را با هم مخلوط نموده و هم بزنید تا رنگ آن کرمی شود، در این مرحله شیر و روغن را نیز اضافه نمایید و خوب هم بزنید. حال مواد باقیمانده که شامل آرد، بیکینگ پودر و وانیل می شود را مخلوط نموده و بعد از سه بار الک کردن، به مخلوط زرده تخم مرغ اضافه نمایید و به آهستگی با چنگال هم بزنید تا یکدست شود. در مرحله آخر سفیده تخم مرغ را اضافه نمایید و مجددا و خیلی کوتاه با چنگال هم بزنید. حال مواد تهیه شده را درون قالب چرب و آرد پاشی شده بریزید و در فر که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه گرم نموده اید به مدت چهل دقیقه قرار دهید. کیک اسفنجی مخصوص جشن زادروز شما آماده است، حال زمان آن رسیده است که کیک خانگی خود را به بهترین شکل تزیین نمایید.

طرز تهیه کیک اسفنجی تولد

تزیین کیک جشن تولد فانتزی

روش های متعددی برای تزیین کیک ها  وجود دارد که رایج ترین آنها تزیین کیک  با خامه و همچنین تزیین کیک با خمیر فوندانت است. بعد از انتخاب طرح دلخواه و تهیه مواد و وسایل مورد نیاز اقدام به تزیین کیک به شکل دلخواه نمایید. در ادامه نمونه هایی از انواع کیک های تزیین شده زیبا و جدید را مشاهده می فرمایید که از این طرح های متنوع می توان به عنوان الگویی برای تزیین کیک خانگی خود استفاده نموده و از این طریق زیباترین کیک با تزیینات خاص و ویژه را داشته باشید.

کیک تولد پسرانهتزیین کیک پسرانه جدیدتزیین کیک جدید و زیبای پسرانهمدل کیک انگری برد جدیدعکس کیک تولد زیبا و جدیدعکی کیک فانتزی تولدکیک های تولد زیبا و شیکعکس کیک تولد پسرانه جدید و زیباعکس کیک با طرح کیتی

امیدواریم ضمن لذت بردن از مشاهده عکس کیک زادروز با تزیینات زیبا و جدید، مدل کیک دلخواه را انتخاب نموده باشید. پیشنهاد می کنیم به بخش تزیین کیک نیز مراجعه فرمایید و از آموزش ها و همچنین طرح ها و مدل های جدید و متنوع تزیین و تهیه انواع کیک برای جشن ها و مناسبت های مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *