دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل موی فر جدید زنانه و دخترانه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از مدل موهای جذاب و زیبا که نگهداری از آن دشوار است و به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارد مدل موی فر می باشد. در این مطلب رازهای نگهداری این مدل مو و گالری جدیدترین تصاویر آن را با هم مشاهده می کنیم.

مدل موهای فر یکی از زیباترین مدل های مو است که طی چند سال گذشته طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است. ممکن است فرد به طور طبیعی دارای این مدل مو باشد و یا با استفاده از روش های موجود، موهای خود را فردار نموده باشد. در هر صورت برای هر دو این افراد آرایش موها از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب خانم هایی که دارای موهای فر می باشند به دنبال آشنایی با جدیدترین مدل های پیچیدن و آرایش این مدل موها می باشند. در این مطلب مجموعه ایی از تصاویر زیبا و دیدنی انواع موهای فر را به نمایش می گذاریم که امیدواریم از مشاهده آنها لذت ببرید.

افرادی که دارای موهای فر هستند اغلب با مشکلاتی هم چون خشکی، وز و شکنندگی موها مواجه می شوند. موهای فر به توجه و رسیدگی بیشتری نسبت به سایر موها نیاز دارد. مدل موهای فر نسبت به دیگر مدل ها آسیب پذیرتر و ضغیف تر می باشد و آرایش موی فر نیز مشکل تر از موهای صاف می باشد. در این مطلب روش های جالب و مناسبی برای حالت دادن موهای فر و مراقبت از آن برای شما آورده ایم. این روش ها برای جلوگیری از آسیب دیدن موهای فر مناسب می باشند.

مدل های موی فر جذاب

عکس های مدل موی فر زیبا و جذاب

مو فرفری ها اغلب موهایشان جلوه و درخشندگی کمتر نسبت به سایرین دارند. برای درخشان نمودن آن ها می توانید از کرم های مختلف استفاده کنید. همچنین می توان موها را با روغن کنجد یا زردآلو ماساژ داد و یا از گل سرشور استفاده کنید. این اعمال باعث می شود. موهای شما درخشان تر و زیباتر به نظر برسد. در ادامه رازهای مو فرفری های خوشتیپ و جذاب را مطرح می کنیم که مطمئنا برای شما نیز قابل توجه خواهد بود و همچنین با انواع مدل آرایش موی جدید برای موهای فر آشنا می شوید.

روش های نگهداری از موهای فر

موهای فر اغلب شکننده می باشند برای سالم نگه داشتن موهای خود می توانید از مکمل های پروتئینی استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از وسایل مختلف در خانه کاندیشنرهایی عالی بسازید می توانید تخم مرغ و سس مایونز را با هم با نسبت یک به دو مخلوط نمایید. این کاندیشنر عالی را روی موهای خود قرار داده و سرتان را با کلاهی بپوشانید پس از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه موهای خود را آب بکشید. این کاندیشنر در تقویت موها، درخشندگی  و نرمی آن تاثیری شگرف دارد. در ادامه عکس مدل موهایی فر زنانه و دخترانه متفاوت را با هم مشاهده می کنیم.

مدل موهای باز فر مدرن

مشکل دیگر موهای فر موخوره است. برای رهایی از این موخوره ها روغن زیتون بهترین راه حل می باشد. می توانید موها و پوست سرتان را با این روغن ماساژ دهید حوله ای را در آب داغ بیاندازید و سپس موهایتان را با آن بپوشانید پس از گذشت دو ساعت موها را با شامپو بشویید. این کار را هفته ای دو تا سه بار انجام دهید تا اثر فوق العاده آن را مشاهده کنید.

  •  آرون گروپس

مدل موی دخترانه زیبای فر مدل موهای رنگ شده فر مدل موی مشکی بلند فر مدل موهای خیلی کوتاه فر

مدل بافت موی فر

مدل بافت مو موهای فر

مدل موی زیبا و متوسط فر

استفاده از شیر نارگیل که باعث ابریشمی شدن موها می گردد می تواند باعث بهبود یافتن جنس موهایتان گردد. ترکیب نمودن یک لیوان شیر نارگیل با دو قاشق غذاخوری آبلیمو و قرار دادان در یخچال تا پیدا کردن حالتی کرمی و ماساژ دادن موهایتان با آن باعث ابریشمی شدن موها می گردد. پس از ماساژ موها را با حوله ای پوشانده و پس از گذشت مدتی آن را با شامپو شسته و آب بکشید. برای به دست آوردن نتیجه بهتر باید این عمل را سه هفته ادامه دهید.

آرایش مدل های موی فر مدل های جذاب موی فر مدل های موی فر حالت دار مدل موی قهوه ای فر مدل موی فرق کج فر مدل موی جذاب و باز فر

برای تقویت موها می توانید از مخلوط شیر و عسل استفاده کنید. یک فنجان شیر را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید چند عدد توت فرنگی له شده را به آن اضافه کنید. سپس این محلول را روی موهایتان بمالید و پس از گذشت دو ساعت موها را با شامپو بشویید. بدین طریق می توانید موهای فر خود را تقویت کرده و حالت صاف، نرم و ابریشمی به آن ببخشید.

مدل موی دم اسبی فر شینیون مدل موهای فر

مدل موهایی فر باز

مدل موی باز فر مدل موی بلوند فر مدل موی متوسط فر مدل موهای بلند و زیبا فر

برای درمان خشکی موهای فر می توانید از روغن جوجوبا استفاده کنید. پوست سر و موها را کمی با آن ماساژ دهید این عمل باعث حالت گرفتن بهتر موهای فر می گردد. در ادامه چند نمونه از انواع آرایش موی فر بلند را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای موهای شما باشند و با الگوبرداری از این طرح ها، زیباترین مدل موهای فر را برای مهمانی ها داشته باشید.

مدل موی فر دخترانه مدل موی فر زنانه مدل موهای فر بلند مدل موی کوتاه و مشکی فر مدل موهای زیبای فر مدل موی فر بلند مدل موی فر کوتاه مدل موی فر

با انواع مدل موهای فر جدید و زیبا آشنا شدید و نحوه نگهداری و زیبایی بخشیدن بیشتر به این مدل موها را ملاحظه نمودید، امیدواریم از مدل ها و نکته های مطرح شده در این مطلب نهایت استفاده را ببرید، پیشنهاد می کنیم به بخش مدل مو مراجعه نموده و از دیگر مدل ها و انواع آرایش های مخصوص موهای مختلف دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *