دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش گریم بینی با جدیدترین متدهای آرایشی

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

برخی از افراد در شکل بینی خود مشکلاتی از قبیل بینی بزرگ و گوشتی و دراز و … را دارند که در این مطلب آموزش گریم بینی های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم. شما می توانید عیب های بینی خود را به کمک گریم به راحتی رفع کنید.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها فرم بینی آن ها است خانم هایی که بینی بزرگ و دراز و یا گوشتی دارند همیشه از فرم بینی خود شاکی هستند. امروزه روش های میکاپ بینی این معضل بزرگ را برای خانم ها به راحتی حل کرده است و اگر شما بینی بزرگی دارید می توانید قبل از میکاپ صورت خود بینی تان را گریم کنید و مشکلات و عیب های بینی خود را به خوبی رفع نمایید.

در مرحله اول میکاپ بینی ابتدا باید فرم بینی خود را تشخیص دهید زیرا گریمها برای انواع مختلف فرم های بینی متفاوت هستند. در این بخش آموزش انواع گریمهای متفاوت بینی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم و شما می توانید با تشخیص دادن فرم بینی خود از هریک از این مدل میکاپ استفاده نمایید.

گریم کردن بینی معجزه ای برای کوچک کردن بینی

آموزش گریم بینی های مختلف

قبل از میکاپ کردن بینی خود ابتدا صورتتان را با کمک شوینده های بهداشتی به خوبی بشویید سپس صورت خود را کاملا خشک کنید.

شستن صورت با کمک شوینده های بهداشتی

سپس پنبه ای را با مقداری کرم مرطوب کننده آغشته کنید و تمام صورت خود را با کمک پنبه کرم مرطوب کننده بزنید توجه داشته باشید که نباید در قسمت دور چشم ها و لب های خود از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید.

مرطوب کردن صورت با کمک کرم مرطوب کننده

  •  آرون گروپس

سپس مقداری کرم پودر را به کمک پد بر روی صورت خود بزنید. زدن کرم پودر را بهتر است ار قسمت پیشانی خود شروع کنید و همه صورتتان را به جزء ابرو ها با کمک کرم پودر به خوبی پوشش دهید.

پوشش دادن صورت با کرم پودر

بعد از این که سطح صورت خود را یکسان کردید فرم بینی تان را تشخیص دهید بینی خود با یکی از روش های زیر که مطابق با فرم بینی تان است میکاپ کنید. در گریم عروس نیز برای کوچک کردن بینی از روش میکاپ کردن بینی استفاده می نمایند. اگر شما از روش خودآرایی برای میکاپ صورت خود استفاده می کنید می توانید قبل از آرایش کردن صورتتان در صورتی که بینی شما عیبی دارد از میکاپ کردن بینی برای رفع عیب بینی خود استفاده نمایید.

گریم کردن بینی

آموزش میکاپ کردن بینی کوتاه

در میکاپ همه مدل های بینی دو خط در میکاپ وجود دارد که فقط اندازه عرضی و طولی این دو خط در بینی های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. برای میکاپ کردن بینی کوتاه دو خط را نزدیک به هم بکشید با این روش بینی شما بلندتر به نظر می رسد و بعد از کشیدن خطوط بر روی بینی با کمک یک قلم مو و کرم پودر بینی تان را یک درجه روشن تر از پوست طبیعی خود کنید.

آموزش مرحله به مرحله گریم انواع بینی هاروشن کردن بینی با کرم پودرگریم کردن بینی

آموزش میکاپ بینی بلند

در میکاپ کردن بینی بلند دو خطی را که برای میکاپ کردن بینی می کشید باید دورتر از حد بکشید با این کار بینی شما پهن به نظر می رسد و بعد از کشیدن خط های بینی زیر بینی خود را تیره کنید با این کار از بلندی بینی شما کسته می شود.

کشیدن خط گریم بینی بر روی اطراف بینی

میکاپ کردن بینی رو به پایین

در بینی هایی که رو به پایین هستند باید نوک بینی را تیره کنید تا خطای دید را در بینی خود ایجاد کنید.

تیره کردن نوک بیرونی و زیر بینی

نحوه میکاپ بینی قوز دار

در این نوع بینی ها دو خط بینی را بر روی بینی باید کمی دورتر بکشید و وسط بینی تان یک درجه روشن تر از پوست صورتتان نمایید.

مراحل گریم کردن بینی

میکاپ کردن بینی پهن و کج

برای این که پهنی بینی خود را از بین ببرید باید دو طرف بینی تان سایه تیره بزنید سپس بر روی پل بینی که باریک ترین قسمت بینی است را با کمک یک کرم پودر روشن برجسته نمایید.

گریم بینی پهن

برای گریم کردن بینی کج هم از این روش استفاده نمایید ولی روی پل بینی خود را با کرم پودر تیره تری پوش دهید.

گریم کردن بینی کج

روش میکاپ بینی دراز

برای رفع عیب های بینی دراز از یک سایه تیره تر از رنگ آرایش خود در زیر بینی و نوک بینی و بین سوراخ های بینی استفاده نمایید.

گریم کردن بینی

آموزش کوچک کردن بینی به صورت مرحله به مرحله

برای کوچک کردن بینی خود ابتدا باید خط تیره ای را از زیر استخوان بینی تا امتداد کناره های بینی بکشید و سپس این خط را محو کنید. و در مرحله دوم کوچک کردن بینی با گذاستن نقاط تیره در زیر نوک بینی و محو کردن آن ها بینی خود را کوچک تر کنید و در مرحله آخر در نوک بینی و وسط پیشانی و وسط بینی خود از رنگ های روشن استفاده نمایید و سپس این رنگ ها را محو کنید. بعد از اتمام میکاپ بینی نباید جای خطوط میکاپ بر روی صورت باقی بماند.

کوچک کردن بینی با کمک گریم

آموزش گریم کردن بینیگریم کردن بینی

کانتورینگ بینی پهن و گوشتی

به منظور فرم دادن به این نوع مدل بینی می توان از دو شیوه آرایشی استفاده کرد، جراحی زیبایی و گزینه دیگر آرایش و گریم حرفه ای می باشد که روش دوم جزو آسان ترین راه حل های ممکن است و ریسک عمل جراحی را ندارد.

کانتورینگ بینی با استفاده از فوندیشن ها (زیرسازی آرایشی) تیره و روشن از جمله روشهای ساده و جدید برای باریک جلوه دادن بینی های گوشتی و پهن می باشد که می تواند به راحتی نواقص این نوع بینی ها را بپوشاند، ضمن اینکه خطرات عمل جراحی را نداشته و به نسبت آن بسیار ارزان قیمت می باشد.

کانتورینگ بینی

برای این منظور در ابتدا با استفاده از یک براش، فوندیشن تیره ای روی دو طرف پل بینی بکشید و بعد آن را از بالا تا ابرو برسانید و از قسمت پایین نیز تا سوراخ بینی ادامه دهید و این خط ایجاد شده را به سمت بیرونی, از زیر چشمها تا روی گونه ها پخش کرده تا میکاپ بینی تان ظاهری طبیعی داشته باشد.

خطی باریک از فوندیشن روشن تر را به روی پل بینی تان کشیده و ان را با یک براش پخش نمایید و این خط را از بین دو ابرو و تا نوک بینی خود برسانید و بعد با دقت پخش کنید.

این دفعه رنگ روشن تری انتخاب کنید و با یک براش نرم تا کناره های کانتور خورده و تیره را یکنواخت کنید، البته توجه داشته باشید که رنگ روشن، قسمتهای کانتور خورده تیره را دچار تغییر نکند.

بیشتر بر روی رنگ روشن پل بینی تمرکز داشته باشید، به دلیل اینکه سایه های روشن فوندیشن, نگاه ها را به سمت پل بینی معطوف کرده و در نتیجه بینی پهن و گوشتی را باریک تر نشان می دهد.

میکاپ بینی

و در آخر با یک براش، پودر را روی کانتور بینی بزنید به گونه ای که خطوط ناهموار و تیره را از بین ببرد و آرایش و گریمتان را یکنواخت جلوه دهد.

در این مطلب آموزش گریم بینی برای انواع بینی ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید عیب های بینی خود را برطرف کنید. شما می توانید علاوه بر میکاپ بینی با روش های طبیعی نیز بینی بزرگ و گوشتی خود را کوچک و خوش فرم نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *