دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل النگو طلا جدید با بهترین طراحی های سال

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از ساده ترین انواع طلاها که از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است النگو می بشاد. در این مطلب گالری تصاویر زیباترین مدل النگو طلا جدید در طرح ها و مدل های جذاب را برای شما آورده ایم. در ادامه نکات مهم خرید النگو را بیان کرده ایم.

ساده ترین نوع طلاها که از زمان مصر باستان زینت بخش مچ زنان زیبا و دختر خانم های جوان بوده است النگو است. النگو به عنوان هدیه ای چند منظوره و دوست داشتنی برای تمام سنین شناخته شده است. در این مطلب گالری تصاویر مدل النگوی طلا را در طرح های مختلف و جذاب برای شما آورده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

النگو دارای مدل های مختلف و متنوع زیادی می باشد از حلقه ای ظریف دور مچ کودک گرفته تا چندین حلقه رنگارنگ که متناسب خانم های جوان می باشد. النگو تقریبا در تمامی سنین کاربرد دارد. این نوع طلا را می توان در طرح های ساده و غیر رسمی تا منحصر به فرد و شیک ساخت. در هنگام خرید النگو همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد یکی از نکات مهم داشتن اطلاعات از اندازه مچ شخص استفاده کننده می باشد.

بر روی النگوهای ضخیم تر می توان حکاکی هایی که یادگار واقعه خاص در طول زندگی شخص است انجام داد. در ادامه نکات مهم در رابطه با خرید النگو و تصاویر مدل النگو طلا را با هم مشاهده می کنیم.

مدل النگو طلا جدید

گالری تصاویر مدل النگو طلا جدید و منحصر به فرد

النگو می تواند به طور روزانه مورد استفاده قرار بگیرد از این رو به عنوان وجهه ی اجتماعی فرد نیز در نظر گرفته می شود. اگر النگوی شما النگویی ظریف بود باید در نگهداری از آن دقت کنید. جالب است بدانید گاه النگوها می توانند مکمل شخصیت فرد باشند.

مدل النگوی طلا دخترانه جدید و زیبا

طلای زرد یکی از محبوب ترین طلاها بین خانم ها و دخترخانم ها می باشد. اما شما همچنین می توانید از طلای سفید، قهوه ای و سبز در طرح های زیبا و جذاب استفاده کنید. در این بخش مدل النگوهای طلا دخترانه و فانتزی را با هم مشاهده می کنیم.

  مدل النگو طلا جدید و شیک مدل النگو طلا جدید و مدرن مدل النگو طلا جدید سفید مدل النگو طلا جدید پهن مدل های النگو طلا جدید مدل النگو باریک طلا جدید مدل النگو دخترانه طلا جدید مدل النگو ساده طلا جدید مدل النگو طلا با سنگ فیروه جدید تنوع رنگ در مدل های النگو طلا مدل النگو طلا زرد جدید طرح های مدل های النگو طلا جدید مدل النگو طلا نگین دار جدید مدل های متنوع النگو طلا جدید رنگ های مختلف مدل های النگو طلا جدید عکس های مدل النگوهای طلا جدید مدل النگو طلا خیلی باریک جدید النگوهای نازک و زیبا مدل النگو نسبتا پهن طلا جدید مدل های النگو طلا جدید و مدرن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

یکی از بهترین طلاهای ایران طلای یزد می باشد. این نوع طلا با مرواریدهای خاویار تزیین می گردند که طرفداران بیشماری دارند.

مدل النگوهای طلا جدید در طرح های جذاب

مدل النگو طلای پهن با طرح های جدید

هنگام خرید النگو طلا همواره به یاد داشته باشید که عیار بالاتر آسیب پذیر تر می باشد پس اگر می خواهید طلایی را بخرید که به طور روزانه مورد استفاده قرار بگیرد طلای ۱۰ یا ۱۴ عیار را انتخاب کنید. النگوهای پهن بیشتر برای مراسم و مهمانی ها متناسب می باشند.

مدل النگو طلا جدید و زیبامدل النگو شیک طلا جدید

اگر به سنگ های قیمتی علاقه مند می باشید النگویی را انتخاب کنید که در آن سنگ فیروزه نیشابور مورد استفاده قرار گرفته شده باشد. یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین سنگ های تزیینی در دنیا سنگ های فیروزه می باشد که در ایران قیمت مناسبی دارد.

مدل النگو پهن طلا جدیدمدل های النگو طلا جدید شیک و زیبا

یکی از مشکل ترین کارها در رابطه با طلا تشخیص طلا جدید از دست دوم می باشد. ساده ترین راه در نظر گرفتن ظاهر و قفل مدل دستبند طلا و النگو می باشد. در النگوهای دست دوم خش هایی وجود دارد.

مدل النگو طلا 2016 جدیدمدل النگو طلا چهن زیبا و جدیدمدل النگو طلا با طرح های مختلف جدیدمدل النگو طلا نگین سفید جدید

امیدواریم با استفاده از این مدل ها و نکات بیان شده در این مطلب در رابطه با انتخاب النگو طلا بتوانید مدل النگو طلا جدید زیبا و شیک برای خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده مدل گوشواره طلا می توانید به بخش دنیای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *