دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

فرمولی های ترکیبی رنگ موی قهوه ای برای انواع پوست + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ مو قهوه ای یکی از جذاب ترین رنگ موها است و این رنگ مو در بین خانم ها پرطرفدار و محبوب است. اگر شما به دنبال فرمول های متنوع رنگ موی قهوه ای هستید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با انواع مختلف این فرمول ها آشنا سازیم.

با انتخاب یک رنگ مو مناسب می توانید زیبایی و جذابیت را به چهره خود ببخشید و هم چنین رنگ موها در شادابی و جوانی چهره شما نقش بسزایی دارند. امروز قصد داریم که در این مطلب آموزشی ترکیب رنگ مو شما را با فرمول های ترکیبی رنگ موی قهوه ای آشنا سازیم. برای مشاهده این فرمول ها لطفا تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

هر فردی باید بنا بر رنگ پوست خود رنگ موهای مناسبی را انتخاب کند و می توان گفت که رنگ موها برای پوست های مختلف متفاوت هستند. اگر شما رنگ پوست سبزه ای دارید هرگز نمی توانید از رنگ مو برای افراد با پوست روشن و یا از رنگ موها برای افرد با پوست سبزه استفاده نمایید. تصاویر و فرمول های ترکیبی متنوعی از رنگ موهای قهوه ای را در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو قهوه ای شکلاتی

فرمول های ترکیبی رنگ موی قهوه ای

شما می توانید با توجه به تنوع رنگ موها با انتخاب هر یک از رنگ مو های ترکیبی قهوه ای و رنگ موی کاراملی و رنگ مو ماهگونی و … موهایتان را رنگ بزنید. رنگ مو قهوه ای یکی از رنگ موهایی است که برای هر پوستی مناسب است و افراد با پوست سبزه تیره می توانند ار رنگ موهای قهوه ای روشن برای رنگ زدن موهای خود استفاده نمایند. هم چنین رنگ مو قهوه ای برای افراد با پوست گندمی و برنزه می تواند بهترین ایده باشد.

   فرمول های ترکیبی رنگ موی قهوه ای

رنگ مو قهوه ای تیره

این رنگ مو برای افراد با پوست روشن و پوست صورتی و سرخ ایده خوبی است.

فرمول رنگ قهوه ای تیره

  •  آرون گروپس

نسکافه ای ۶ : ۶۰ میل
دودی ۶ : ۳۰ میل
شکلاتی ۶ : ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۲ سانت
اکسیدان نمره ۱

مدل رنگ موی قهوه ای تیره رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

بلوند نسکافه ای تیره شماره ۶.۴۷ + بلوند طلایی خیلی روشن G8 : به اندازه ۱/۳ تیوپ + اکسیدان ۲ : به اندازه ۱.۵ برابر رنگ
برای این رنگ مو ترکیبی ابتدا بایستی رنگ مو را به ساقه موهای خود بزنید و بعد از ۲۰ دقیقه مکث با کمک این رنگ مو ریشه موهایتان را رنگ بزنید و بعد از این که رنگ ساقه و ریشه موهایتان با یکدیگر هماهنگ شد می توانید موهایتان را بشویید.

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بدون دکلره

فرمول ترکیبی رنگ مو قهوه ای طلایی

رنگ موی طلایی ۶ : ۷۰ میل
رنگ موی طبیعی ۶ : ۵۰ میل
واریاسیون طلایی : ۵ سانت
اکسیدان ۲

فرمول رنگ موی ترکیبی قهوه ای طلایی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی

رنگ موی شکلاتی ۶ : ۷۰ میل
رنگ موی طبیعی ۶ : ۴۰ میل
واریاسون نقره ای : ۳ سانت
اکسیدان ۲

فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

فرمول ترکیبی رنگ مو با قهوه ای دودی زیتونی

رنگ موی زیتونی ۶ : ۶۰ میل
رنگ موی دودی ۶ : ۶۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
واریاسیون سبز : ۵ سانت
اکسیدان ۲

رنگ مو با تم قهوه ای دودی زیتونی

رنگ مو قهوه ای خاکستری

رنگ مو قهوه ای خاکستری یکی از زیباترین و جذابیت ترین رنگ موها است و بیشتر خانم ها تمایل دارند که با کمک این رنگ مو زیبا موهایشان را رنگ بزنند در ادامه این مطلب ۴ ترکیب متفاوت این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد شما هر کدام از این فرمول های ترکیبی را انتخاب نمایید رنگ مو قهوه ی خاکستری بدست می آید.
**توجه داشته باشید که این رنگ مو را باید بر روی موها با پایه دکلره ۹ بزنید.

رنگ موی قهوه ای خاکستری

فرمول ترکیبی شماره ۱ :

رنگ شماره A5 + اکسیدان ۶ درصد + اّب

فرمول ترکیبی شماره ۲ :

۲/۳ از تیوپ رنگ شماره A6 +  رنگ شماره C4 به اندازه ۱/۳ تیوپ + اکسیدان ۶ درصد + اّب

فرمول رنگ موی قهوه ای خاکستره

فرمول ترکیبی شماره ۳ 

۱/۳ از تیوپ رنگ موی شماره A6 + مقدار ۱/۳ از تیوپ رنگ شماره ۶.۱۱ + واریاسیون E11 به میزان ۲ سانت + اکسیدان ۶ درصد + آب

فرمول ترکیبی شماره ۴ 

۳/۴ از تیوپ رنگ شماره A5 + مقدار ۲ سانت از واریاسیون E11 + اکسیدان ۶ درصد و آب

فرمول ترکیب رنگ مو قهوه ای موکا

رنگ موی W3 : به میزان ۱ تیوپ کامل
اکسیدان ۹ درصد

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای موکا

رنگ مو قهوه ای فندقی

با دو فرمول ترکیبی می تونید موهایتان را با رنگ مو قهوه ای فندقی رنگ بزنید.

فرمول شماره ۱ :

رنگ موی شماره ۶.۷۵ : ۱/۲ تیوپ
رنگ موی ۶.۳ : ۱/۳ تیوپ
اکسیدان ۹ درصد

فرمول شماره ۲ : 

رنگ موی شماره ۶.۷۷ : ۲/۴ تیوپ
رنگ موی شماره : ۵.۷۵ : ۲/۴ تیوپ
اکسیدان ۶ درصد

 

چگونه می توان یک رنگ مو قهوه ای گیاهی درست کرد ؟

اگر شما قصد دارید که موهایتان را رنگ قهوه ای بزنید و ترجیح می دهید که آسیبی به موهایتان وارد نشود می توانید رنگ مو قهوه ای را خودتان در منزل تهیه کنید.  و هم چنین رنگ موهای گیاهی موهای سفید را می توانند به خوبی پوشش می دهند.

رنگ موی قهوه ای گیاهی دخترانه

مواد لازم برای رنگ قهوه ای گیاهی

قهوه : ۳ قاشق غذا خوری
آب : ۱ لیوان
حنا : ۱ قاشق غذا خوری
ریوند چینی : ۳ قاشق غذا خوری

طرز تهیه رنگ مو قهوه ای گیاهی

برای تهیه رنگ مو قهوه ای ابتدا قهوه و ریوند چینی را آسیاب کنید سپس در درون ظرف مناسبی پودر قهوه و ریوند چینی را با آب جوش به مدت ۶۰ دقیقه دم کنید بعد از مدت زمان ذکر شده حنا را به مخلوط قهوه و ریوند چینی اضافه کنید و مواد رنگ قهوه ای را به خوبی با کمک قاشق هم بزنید تا باهم مخلوط سوند سپس مواد مخلوط شده را به مدت ۲ ساعت در مکانی مناسب قرار دهید و در این مدت موهایتان را به خوبی با کمک شامپو بشویید و کاملا خشک کنید و سپس این رنگ مو را بعد از مدت زمان ذکر شده بر روی موهای خود بزنید و همه سرتان را با کمک این رنگ مو ماساژ بدهید و بعد از ۶۰ دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید.

مدل های متنوع رنگ موهای قهوه ای

رنگ مو قهوه ای و عسلی و شکلاتی در بین خانم های ایرانی بسیار پرطرفدار هستند در تصاویر ادامه این مطلب انواع مدل های رنگ موهای قهوه ای را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیداریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و این رنگ موها مورد پسند شما قرار بگیرند.

رنگ موی شکلاتی قهوه ای

مدل رنگ مو قهوه ای فرمول های رنگ موهای ترکیبی قهوه ای + عکس رنگ موی قهوه ای شکلاتی تیرهرنگ موی قهوه ای شکلاتی با هایلایت کارملی رنگ موی ترکیبی قهوه ای رنگ موی ترکیبی قهوه ای انواع متنوع رنگ موی قهوه ای    رنگ موی قهوه ای زیبا

رنگ موهای قهوه ای روشن

به این نوع رنگ برای موها، رنگ عسلی قهوه ای نیز گفته می شود، نوعی رنگ تیره و گرم می باشد که دارای ترکیبی متعادل میان قهوه ای روشن و رنگ بلوند تیره می باشد. حال در صورتی که دارای پوستی سفید و چشم های روشن هستید، قطعا با استفاده از این رنگ، موهایتان جذاب تر خواهد شد، اگرچه افرادی که پوست تیره ای نیز دارند با رنگ موهای قهوه ای عسلی می توانند زیبا شوند.

رنگ مو قهوه ای روشن

رنگ مو کاراملی روشن

رنگ کارملی روشن یک نوع رنگ گرم و زرد مایل به قهوه ای می باشد که برای پوست های طلایی و چشم هایی با رنگ قهوه ای گرم انتخاب فوق العاده مناسبی می باشد، بنابراین در صورتی که دارای رنگ پوست سرد یا خیلی روشن و صورتی هستید بهتر است  از این رنگ اجتناب کنید، استفاده از بالیاژ موها  یا آمبره و هایلایت موها با ریشه قهوه ای شکلاتی انتخابی عالی و بی نظیر می باشد.

رنگ مو قهوه ای برای خانوم ها

رنگ مو کاکائویی

رنگ کاکائویی در واقع رنگی سرد و قهوه ای مرواریدی می باشد که برای افراد با پوست سفید و با چشم آبی روشن یا سبز انتخابی جذاب است، این نوع رنگ نه خیلی دودی بوده و نه خیلی گرم، از این رو دارای تعادل زیبایی است، حال برای اینکه رنگ موهای کاکائویی قهوه ای کمی زنده و جون دار به نظر آید، بهتر است آن را با بلوند کرمی هایلایت و بالیاژ کنید، در صورتی که رنگ موهای سرتان قهوه ای روشن باشد، جذابیت مدل بالیاژ کرمی روی سرتان بیشتر خواهد شد.

رنگ مو قهوه ای کاکائویی

رنگ مو برنز طلایی

این نوع رنگ مو به شدت لاکچری و زیبا می باشد، استفاده از رنگ گرم با ترکیب ملایمی از تناژ طلایی و قرمز برای پوست های گرم انتخابی عالی می باشد، استفاده از این نگ مو برای پوست های سرد و گلگون اصلا مناسب نیست زیرا به شکل نارنجی به نظر خواهد رسید.

رنگ موی قهوه ای جذاب

رنگ موهای شنی قهوه ای

این رنگ سرد و به صورت بژ خنثی می باشد و فوق العاده زیبا برای خانوم هایی با پوست سرد، روشن و دارای چشم های سبز و آبی روشن می باشد، استفاده از رنگ شنی قهوه ای در کنار هیلایت بژ بلوند می تواند به شدت لاکچری و زیبا به نظر رسد.

رنگ مو قهوه ای شنی

در این بخش انواع فرمول های شیمیایی رنگ موهای قهوه ای و روش تهیه رنگ موهای قهوه ای گیاهی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با راهنمایی این فرمول های ترکیبی بتوانید موهایتان را به رنگ دلخواهتان در آورید و از زیبایی و جذابیت موها و چهره خود نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *