دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل بلوز دامن شیک و مدرن برای خانم های با سلیقه

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در انتخاب مدل بلوز دامن مجلسی نکات زیادی را باید رعایت کرد. یکی از نکات هماهنگی رنگ دامن با بلوز مجلسی است که در این مطلب برای شما گالری تصاویر زیباترین مدل بلوز دامن مجلسی در طرح ها و رنگ های مختلف را برای شما آورده ایم.

یکی از انواع لباس های مجلسی که امروزه بین خانم ها و دختر خانم های خوش پوش و خوشتیپ طرفداران بیشماری دارد دامن و بلوزهای مجلسی می باشد. در این مطلب گالری تصاویر مدل بلوز دامن های شیک و جذاب در طرح ها و رنگ های فوق العاده زیبا را قرار داده ایم. تا پایان ما را همراهی کنید.

ست کردن انواع بلوزهای مختلف و جذاب با دامن باعث می شود جذابیت و زیبایی شما چند برابر گردد. در انتخاب دامن و بلوزهای خود حتما دقت کنید که متناسب با اندامتان باشد تا در آن منحصر به فرد به نظر برسید. به این نکته نیز دقت کنید که هر نوع بلوزی را نمی توان با انواع دامن ها ست نمود. پس از انتخاب مدل لباس مجلسی وقت آن است که مدل شینیون و آرایشی را انتخاب کنید که با لباس هایتان هماهنگی داشته باشد.

مدل بلوز دامن فانتزی

گالری عکس های مدل بلوز دامن مجلسی شیک و مدرن

لباس ها بیان کننده شخصیت انسان ها می باشد. از نوع لباس پوشیدن ما طرف مقابل می تواند پی به اسرار شخصیتی ما پی ببرد. با انتخاب لباس های مناسب و زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس خود می شویم. لباس ها همچنین می توانند آرامش روحی را برای ما به همراه داشته باشند. لباس ها را باید طوری انتخاب نمود که در آن احساس راحتی کنیم و برازنده ما باشد. از جمله لباس هایی که خانم ها برای مهمانی ها و مجالس مختلف در نظر می گیرند مدل شومیز دامنهای مجلسی است.

در ادامه عکس های مدل بلوز و دامنهای مجلسی جدید و زیبا را ملاحظه می فرمایید.

مدل های بلوز و دامنهای مجلسی جدید

در هنگام خرید بلوزو دامن مجلسی باید همواره نکات زیادی را مد نظر قرار داد از جمله اینکه با شکل، فرم بدن، رنگ پوست و رنگ موی شما هماهنگی داشته باشد. در این بخش زیباترین مدل های شومیز دامن مجلسی مدرن در طرح های جذاب را برای شما آورده ایم.

 مدل رنگ روشن بلوز دامنمدل بلوز دامن دخترانه مدل بلوز دامن کوتاه مدل بلوز دامن جدید  مدل های بلوز دامن مدل بلوز و دامن زنانه مدل های کوتاه بلوز دامن مدل ساده بلوز دامن مدل های ساده بلوز دامن

  •  آرون گروپس

بلوز و دامنهای دخترانه کره ای

مدل رسمی بلوز دامن مدل رنگ های تیره بلوز دامن

بلوزو دامن دخترانه سادهمدل بلوز حلقه ای و دامن مدل بلوز و دامن فانتزی مدل بلوز و دامن خیلی کوتاه

مدل های شومیز و دامن بلند

دامنهای بلند تا روی زانو و تک رنگ برای افرادی با قد بلند و هیکل درشت مناسب می باشد. این افراد بهتر است مدل بلوز دامنهایی با طرح های ریز را انتخاب کنند و از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنند. در این بخش مدل بلوز و دامنهای بلند جدید را با هم تماشا می کنیم.

مدل بلوز دامن مجلسیمدل شیک بلوز دامنمدل جذاب بلوز دامنمدل مدرن بلوز دامنگالری مدل های بلوز دامنمدل های بلند بلوز دامنمدل دخترانه بلوز دامنمدل های بلند بلوز دامن زنانهمدل های بلوز دامن های شیکمدل بلوز و دامن گیپور

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل کرم رنگ بلوز دامن

جدیدترین مدلهای بلوز دامن دخترانه و زنانه شیک

یکی از انواع دامن های شیک برای ست کردن بلوز دامن های مجلسی و یا رسمی، دامن مشکی است و می تواند استایل فوق العاده جذابی ایجاد نماید، البته بهتر است رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید، زیرا دامن های رنگی و طرحدار نیز می توانند استایل خاص و منحصر به فردی ایجاد نماید، حال در صورتی که با پوشیدن دامنهای دارای رنگ شاد معذب هستید، می توانید از رنگهای تیره ای همچون سورمه ای، قهوه ای سوخته، زرشکی، طوسی و … به جای رنگ مشکی استفاده کرده و در استایل تان تنوع ایجاد نمایید، انواع مدلهای بلوز دامن در بازار موجود می باشند که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه و فرم بدن و استایلش بهترین آن را انتخاب کند، در ادامه تصاویری از جدیدترین مدلهای بلوز دامن شیک و جدید با پارچه هایی از جنس های مختلف گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل بلوزو دامن

در صورتی که برای مجالس و مهمانی های دوستانه و حتی رسمی خود به دنبال لباسی شیک و زیبا هستید، انتخاب بلوز دامن هایی بلند یا کوتاه با جنس پارچه های حریر، ریون،گیپور، کتان و … انتخاب شایسته ای هستند که می توانند استایل فوق العاده شیک و زیبایی ایجاد کنند، از این رو در اینجا می توانید از انواع مدلهای بلوز دامن دخترانه و زنانه دیدن کنید و از بهترین و متناسب ترین آنها برای استفاده در مهمانی ها و مجالس خود ایده بگیرید.

تصاویری از مدل شومیز دامن

مدل شومیز دامن مجلسی شیک

مدل شومیز دامن مجلسی زیبا

انواع مدل شومیز دامن

جدیدتین مدل شومیز دامن

مدل شومیز دامن دخترانه

مدل بلوز دامن مجلسی

مدل شومیز دامن گیپور

مدل شومیز دامن طرحدار

مدل بلوز دامن ساده

مدل شومیز دامن جدید

مدل شومیز دامن شیک

مدل شومیز دامن زیبا

مدل شومیز دامن

مدل بلوز دامن گلدار

امیدواریم مدل بلوز و دامن های جمع آوری شده در این مطلب برای شما زیبا و جذاب باشند و با استفاده از این الگوها بتوانید بلوز و دامنی مجلسی زیبایی برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل مشاهده انواع لباس مجلسی دخترانه و زنانه می توانید به بخش دنیای مد مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *