دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر آرایش اروپایی جدید برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

مدل آرایش اروپایی سبکی از آرایش است که امروزه بیشتر مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد. در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های جدید و متنوع میکاپ اروپایی را با جدیدترین متد های روز در اختیار شما قرار داده ایم.

مدل میکاپ اروپایی می توان به صورت مدل های میکاپ ساده و یا فشن باشد و اگر شما به دنبال مدل آرایشی منحصر به فرد هستید این سبک آرایشی می تواند بهترین ایده برای انتخاب شما باشد. میکاپ اروپایی زیبایی و جذابیت شما را چندین برابر می کند.

برخی از خانم ها ترجیح می دهند برای زیبایی و جذابیت بیشتر از مدل آرایش خلیجی استفاده کنند این مدل آرایشها امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما می خواهید با آرایشهای مد سال و جذاب در مهمانی ها بدرخشید بهتر است که از انواع مدل های میکاپ صورت به سبک اروپاییها استفاده کنید. امروزه در ایران علاوه بر سبک میکاپ ایرانی این مدلهای میکاپ خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

جدیدترین مدل آرایش صورت اروپایی

میکاپ عروس اروپایی

اگر در جشن ها و مراسم عروسی به نوع میکاپ صورت عروس توجه کنید خواهید دید که بیشتر عروس ها امروزه برای نوع میکاپ خود بیشتر سراغ سبک های میکاپ اروپایی و مدرن و آرایش لایت عروس می روند.

آرایش عروس مدل آرایش مو و آرایش صورت عروس زیبا

تفکر این که میکاپ عربی و خلیجی برای جذابیت چهره عروس مناسب تر است یک تفکر کاملا غلط است شما می توانید با انتخاب یک آرایش عروس اروپایی، ساده نیز زیبایی خود را چند برابر کنید و با آرایشی خاص و منحصر به فرد در جشن عروسیتان ظاهر شوید.

  •  آرون گروپس

مدل آرایش عروس به سبک اروپاییمدل آرایش لایت

آرایش عروس اروپایی
مزیت میکاپ اروپایی این است که زیبایی و جذابیت طبیعی چهره شما را به خوبی حفظ می کند و شما می توانید با کمک روش های گریم حرفه ای عروس زیبایی و جذابیت این مدل آرایشها را در چهره خود بیشتر نمایید.

مدل آرایش اروپایی عروس جدید آرایش اروپایی و لایت عروس مدل آرایش صورت میکاپ اروپایی عروسمدل جدید آرایش صورت

میکاپ اروپایی با جدیدترین متدهای ارایشی

در مدل میکاپ صورت اروپایی از خط چشم های مدل دار و دنباله دار استفاده نمی شود و تنها با کشیدن یک خط چشم ساده جذابیت چشم را در این مدل میکاپ می توانید بیشتر کنید.

میکاپ اروپایی با جدیدترین متد های روز آرایش اروپایی زنانه مدل آرایش دخترانه اروپایی مدل سایه چشم آرایش اروپایی برای انواع سلیقه ها

اگر شما به دنبال سبک آرایشهایی هستند که در آن ها از خط چشم استفاده نمی شود این سبک میکاپ می تواند برای شما بهترین ایده باشد. در تصاویر ادامه این مطلب توجه شما را به چند مدل زیبا و جذاب میکاپ اروپایی جلب می نماییم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند تان قرار بگیرند.

مدل آرایش صورت شیک آرایش دخترانه مدل سایه چشم طلایی جدید آرایش صورت دخترانه جدیدمدل آرایش صورت شیک مدل رنگ مو و آرایش اروپایی انواع مدل های زیبا آرایش با سبک اروپایی

مدلهای آرایش لایت دخترانه

ارایش اروپایی یا لایت از جمله سبکهای ارایشی پرطرفدار برای صورت است که به عنوان ارایش ملایم و ارایش دخترانه نیز مورداستفاده قرار می گیرد، جالب است بدانید که این نوع مدل ارایشی بسیار پرطرفدار بوده و استفاده از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف به نسبت ارایش غلیظ و میکاپ های سنگین ترجیح داده می شود؛ واژه لایت در انگلیسی به معنای روشن است و از آنجا که در این مدل ارایشی از رنگ های روشن استفاده می شود به همین دلیل از این عنوان استفاده می کنند و نیز این نوع سبک در اروپا رواج زیادی دارد از این رو به آن ارایش اروپایی نیز گفته می شود. در ادامه می توانید مدلهای متنوعی از میکاپ اروپایی دخترانه را مشاهده کنید.

تصاویری از میکاپ اروپایی

همانطور که گفتیم آرایش لایت نوعی آرایش ملایم و دخترانه است که حالتی طبیعی بر روی صورت ایجاد می کند، در این نوع سبک آرایشی خبری از استفاده رژلب های پر رنگ یا تیره و نیز مژه های پرپشت و حجیم و نیز آرایش چشم غلیظ و بولد نبوده و بلکه کاملا طبیعی و نچرال می باشد، به طور کلی از از جمله ویژگی های بارز سبک ارایش لایت این است که حالت چهره را تغییر نمی دهد و می تواند در همان حالت طبیعی چهره را زیباتر نشان دهد. در اینجا می توانید از تصاویر جدید مدلهای آرایش لایت دخترانه دیدن کنید.

ارایش لایت جذاب

ارایش لایت دخترانه

تصاویری از ارایش اروپایی

ارایش اروپایی برای دختران

مدل ارایش اروپایی

آرایش اروپایی یا لایت

ارایش اروپایی خاص

ارایش زیبای اروپایی

آرایش اروپایی دخترانه

ارایش اروپایی دخترانه

ارایش اروپایی و لایت

میکاپ اروپایی دخترانه

میکاپ اروپایی

آرایش اروپایی شیک

در تصاویر این بخش جدیدترین مدل های میکاپ اروپایی مشاهده کردید که امیدوارم با الهام گرفتن از این مدل ها  بتوانید مدل میکاپ متناسب با چهره تان را انتخاب کنید و جذابیت و زیبایی خود را برای شرکت در مهمانی ها و یا جشن عروسی تان چند برابر نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *