دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس حلقه گذاشتن رضا قوچان نژاد در دست همسرش

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

مشاهده عکس حلقه عروسی رضا قوچان نژاد و سروین بیات مطمئنا برای شما نیز جذاب و جالب خواهد بود. در ادامه می توانید عکس حلقه ازدواج این زوج جوان را با حضور خودشان در عکس مشاهده نمایید.

ماجرای ازدواج رضا قوچان نزاد و سروین بیات یکی از موضوعات جدید و به روز است که تیتر اصلی همه خبرها شده است. ما نیز در این مطلب قصد داریم با انتشار عکس حلقه عروسی رضا قوچان نژاد و تصویری از لحظه حلقه گذاشتن رضا قوچان نژاد در انگشت همسرش شما را بیشتر با روز ازدواج وی و همچنین اجرای مراسمات ازدواج این دو عزیز آشنا نماییم. در ادامه با مشاهده این تصویر همراه ما باشید.

عکس حلقه عروسی رضا قوچان نژاد و سروین بیات :

رضا قوچان نژاد در یازدهم فروردین در حرم مطهر رضوی مراسم عقد خود با سروین بیات خواهر بازیگر سینمای ایران را برگزار نمود. وی از برگزاری مراسم عقد خود در حرم امام رضا و همچنین در مشهد مقدس و در کنار اعضا خانواده و اقوام احساس رضایت و خوشحالی زیادی دارد و معتقد است عقدش در حرم امام رضا بهترین اتفاق زندگی اش است. وی همچنین از همه کسانی که این روز زیبا را تبریک گفتند تشکر نمود و برای آنها و همه مردم ایران آرزوی موفقیت و خوشبختی نمود. ماجرای کامل این ازدواج را می توانید در بخش ازدواج رضا قوچان نژاد با جزئیات کامل مشاهده نمایید. بعد از شنیدن ماجرای ازدواج رضا قوچان نژاد با سروین بیات، برای همه ما جالب و قابل توجه است که با مدل حلقه عروسی رضا قوچان نژاد نیز آشنا شویم. در ادامه می توانید عکس حلقه ازدواج این زوج جوان را مشاهده نمایید.

حلقه عروسی رضا قوچان نژاد با سروین بیات

امیدواریم از مشاهده تصویر مربوط به حلقه ازدواج رضا قوچان نزاد لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با دیگر اخبار  و همچنین تصاویر جدید از این زوج خوشبخت بر روی رضا قوچان نژاد کلیک نموده و از دیگر مطالب جالب و خواندنی نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *