دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل آستین مانتو با جدیدترین طرح های روز

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر جدید و زیبای انواع مدل آستین مانتو با طراحی های شیک و مدرن را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید با جدیدترین و به روزترین مدل آستین مانتو را انتخاب نمایید.

انتخاب مدل آستین مانتو شیک و زیبا نقش مهمی در زیبایی مانتو شما دارد. تنوع زیادی در مدلهای متنوع آستین مانتو وجود دارد که افراد با سلیقه های مختلف آنها را انتخاب و به کار می گیرند. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین مدلهای آستین مانتو برای مانتو مجلسی و اسپرت بپردازیم که هر یک می توانند گزینه مناسب و ایده آل شما باشند.

مدل آستین مانتو مجلسی و اسپرت جدید و شیک :

وجود تنوع زیاد در طرح آستین مانتو باعث شده است برای انتخاب مناسب ترین گزینه دچار شک شویم، اغلب افرادی که سر رشته ایی در خیاطی دارند با طرح های مختلف آستین مانتو آشنا هستند و می توانند بهترین انتخاب مناسب با مانتو مورد نظر را داشته باشند. اما با مطالعه این مطلب و مشاهده مدلهای ارائه شده همه خانم ها می توانند بهترین انتخاب طرح آستین را داشته باشند.

آستین کتی :

اولین مدلی که قصد داریم معرفی نماییم طرح آستین کتی می باشد که اغلب برای انواع مانتو مجلسی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. این طرح آستین انتخاب مناسبی برای خانم های شیک پوش و باسلیقه است.

مدل مانتو مجلسی با آستین جدیدمدل آستین کتی برای مانتو مجلسیمدل آستین برای مانتو های رسمی

آستین کیمونو :

یکی از مدلهای آستین مانتو که طرفداران زیادی دارد، آستین کیمونو است که اغلب خانم ها ترجیح می دهند مانتویی با این طرح آستین داشته باشند. آستین کیمونو مدلی مناسب برای فصل بهار و تابستان است که در ادامه نمونه هایی از این طرح آستین را مشاهده می فرمایید.

مدل جدید آستین کیمونومدل آستین کیمونو بریا مانتومدل مانتو با آستین کیمونومدل آستین مانتو کیمونو

  •  آرون گروپس

آستین سه ربع :

انواع مختلف آستین سه ربع نیز می تواند انتخاب جالب و متفاوتی برای مانتو شما باشند. این طرح آستین ها اغلب برای مانتو دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد.

آستین سه ربع برای مانتو مجلسیمدل آستین مانتو مجلسیمدل آستین سه ربع برای مانتو

آستین پفی جدید برای مانتو :

در صورتی که به دنبال طرح آستین مانتو جدید و متفاوتی می گردید پیشنهاد می کینم از انواع نمونه آستین پفی و مچ دار استفاده نمایید. این آستین ها که مجددا به عنوان آستین جدید مانتو وارد بازار شده اند، انتخاب مناسبی برای خانم های شیک پوش و به روز محسوب می گردند.

مدل آستین پفی جدیدمدل آستین مانتو پفیمدل آستین مچ دار جدیدمدل آستین پفی و مچ دار برای مانتو

آستین برای مانتو اسپرت :

تصاویر زیر نمونه هایی از طرح آستین مانتو اسپرت را نشان می دهد که در این مدلهای زیبا، اغلب مدل جیب مانتو و آستین هماهنگی خاص و ویژه ایی با هم دارند و ترکیبی اسپرت و جذاب را به وجود آورده اند.

مدل آستین مانتو جدیدمدل جدید آستین مانتو اسپرتمدل آستین اسپرت مدل آستین جدید و زیبامدل آستین مانتو اسپرت

مدلهای جدیدتری از آستین مانتو دخترانه و زنانه

انواع آستین مانتوها را می توان در مدلهای متنوع و خاص آستین پفی، آستین مچی، آستین کیمونو، مانتو آستین کلوش، آستین فانوسی، مانتو آستین رگلان، زیپ دار، ، گل رز، پفکی، پف پفی، پرنسسی، گشاد، آستین پروانه ای، فانتزی، آستین کرکره ای، آستین حلزونی، آستین برگی، طرح گل، آستین کار شده و مروارید دار، آستین بندی و بندینک دار، سه ربع، آستین شیپوری، طبقه ای، آستین زنگی، خفاشی، آستین دو تکه و … طراحی کرد که برخی از این مدلها, امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده جدیدترین مدلهای آستین مانتوی دخترانه و زنانه هستید، می توانید در ادامه همراه ما شوید.

انواع آستین مانتوی دخترانه

در صورتی که با هنر خیاطی آشنایی دارید و در عین حال از انواع مدلهای مانتوی دخترانه و زنانه موجود در بازار ناراضی هستید، می توانید از بین طرحهای شیک و جذاب مانتوهایی که وجود دارند، بهترین آنها را انتخاب کرده و یا اینکه با مشاهده مدلهای متنوع ایده جدیدی بدست آورید و با به کاربردن کمی خلاقیت و ذوق مانتوی دلخواه و شیکی را طراحی کنید؛ حال از آنجا که طرح آستین نیز همانند یقه در زیبایی لباس تاثیر بسزیی دارد، بهتر است بیشتر تمرکز خود را بر روی این قسمتها قرار دهید و می توانید با الگوگیری از مدلهای شیک موجود مانتوی خود را به شکلی زیبا و هنرمندانه طراحی کنید، بنابراین در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای آستین مانتو دیدن کنید و برای طراحی مانتویی زیبا ایده بگیرید.

طرح آستین مانتوی باکلاس

جدیدترین طرح آستین مانتو تصاویری از آستین مانتوی زیبا

طرح آستین مانتوی شیک

طرح آستین مانتوی طرحدار

مدلهای آستین مانتوی دخترانه

طرح آستین مانتوی زنانه

طرح آستین مانتوی مجلسی

مدل آستین مانتو

طرح آستین مانتوی بلند

طرح آستین مانتوی دخترانه

مدل آستین مانتو بلند

مدلی خاص از آستین مانتو

مدلی شیک از آستین مانتو

مدل آستین مانتو جلوباز

مدلی جدید از آستین مانتو

مدلی زیبا از آستین مانتو مدلی از آستین مانتو

طرح آستین مانتو

مدل آستین مانتو لی

توجه داشته باشید که انتخاب مناسب طرح آستین مانتو نقش مهمی در زیبایی مانتو شما دارد، از این رو بهتر است با دقت و توجه، طرح ایده آل و مناسب با مانتو را انتخاب نمایید. به همه شما خانم های با سلیقه و هنرمند پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش آموزش خیاطی از دیگر طرح ها و همچنین آموزش هایی در رابطه با خیاطی و دوخت و دوز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *