دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی دخترانه بلند و شیک + تصاویر

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۴ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از دغدغه های دختر خانم های جوان و خوش پوش هنگام رفتن به مهمانی و جشن ها این است که لباسی را بپوشند تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسند. در این مطلب گالری تصاویر مدل های لباس مجلسی دخترانه بلند را در طرح ها و رنگ های متنوع برای شما آورده ایم.

اکثر دختران تمایل دارند پیراهن مجلسی را برای مهمانی ها و جشن ها انتخاب کنند تا در آن زیبا  و جذاب به نظر برسند. بسته به نوع مهمانی و مجلسی که دعوت می شوند گاه ترجیح می دهند از لباسهای مجلسی بلند و پوشیده تر استفاده کنند از این رو در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل پیراهن های مجلسی دخترانه بلند در طرح ها و رنگ های شیک و جذاب را برای شما آورده ایم.

در انتخاب لباس مجلسی دخترانه همواره باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسید پس از انتخاب لباس مجلسی زیبا و مدل شینیون مو و آرایش وقت این است که کفش مجلسی دخترانه زیبایی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ لباستان باشد.

انتخاب کفش متناسب با لباس مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کفش و لباس مجلسی اگر هماهنگی و تناسبی با یکدیگر نداشته باشند ممکن است باعث شود نامنظم به نظر برسید.

مدل های لباس مجلسی بلند دخترانه95

جذاب ترین مدل های لباس مجلسی دخترانه بلند

پیراهن مجلسی های بلند اغلب برای افراد قد بلند مناسب است و باعث جذابیت و زیبایی چند برابری آن ها می گردد. یکی از نکاتی که در انتخاب پیراهن مجلسی باید رعایت گردد متناسب بودن آن با اندام شما و تناسب رنگ پیراهن مجلسی دخترانه با رنگ صورت شما می باشد.

در ادامه نکات مهم با توجه به رنگ صورتتان را برای شما آورده ایم. در ادامه عکس پیراهن مجلسی دخترانه بلند را نیز با هم مشاهده می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

مدل پیراهن مجلسی بلند دخترانه شیک

زیباترین پیراهن های مجلسی دخترانه بلند در طرح ها و رنگ های متفاوت و جذاب را در این بخش برای شما قرار داده ایم. امیدواریم این مدل ها الگوی مناسبی برای شما در انتخاب پیراهن مجلسی شیک و مدرن بدهد و با استفاده از این مدل ها بتوانید پیراهن مجلسی بلند زیبایی برای خود انتخاب کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس مجلسی دخترانه بلند

افرادی که پوست رنگ تیره دارند اغلب دارای چشمان و موهای تیره می باشند این افراد بهتر است لباسی را انتخاب کنند تا با پوست صورتشان مغایرت داشته باشد مدل لباس مجلسی بلند دخترانه با رنگ های صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن مناسب این افراد می باشند.

لباس مجلسی بلند دخترانه مشکی لباس مجلسی بلند دخترانه گلبهی لباس مجلسی بلند دخترانه سفید لباس مجلسی بلند دخترانه قرمز لباس مجلسی جدید بلند دخترانه لباس مجلسی شیک بلند دخترانه لباس مجلسی دنباله دار بلند دخترانه

دختران جوان با پوست های معمولی می توانند هر رنگ لباس مجلسی را انتخاب کنند البته بهتر است رنگی را انتخاب کنند که با رنگ چشمشان ست شود. رنگ های بژ، آبی، سورمه ای، گندمی، مشکی و صورتی مناسب این افراد می باشد.

لباس مجلسی ساده بلند دخترانه لباس مجلسی سبز بلند دخترانه لباس مجلسی ساده و جدید بلند دخترانه لباس مجلسی بلند دکلته دخترانه لباس مجلسی شیک دکلته دخترانه لباس مجلسی های جدید بلند دخترانه لباس مجلسی بلند بندی دخترانه لباس مجلسی بلند بنفش دخترانه جذاب ترین مدل لباس مجلسی بلند دخترانه لباس مجلسی دکلته مشکی بلند دخترانه لباس مجلسی آبی ملایم بلند دخترانه

دختر خانم ها با پوست روشن و مو و چشم های رنگ روشن بهتر است پیراهن مجلسی را انتخاب کنند که با رنگ صورتشان متضاد باشد رنگ های آبی ملایم، قهوه ای، بژ، آبی سیر و رنگ هایی غیر از سفید مناسب این افراد می باشند.

مدل لباس مجلسی بلند سفید زیبای دخترانه لباس مجلسی شیک بلند دخترانه 2016 لباس مجلسی فوق العاده زیبا بلند دخترانه  لباس مجلسی بلند مدرن دخترانه لباس مجلسی بلند جدید و شیک دخترانه لباس مجلسی بلند صورتی دخترانه لباس مجلسی بلند سبز آبی دخترانه لباس مجلسی بلند رنگ شاد دخترانه لباس مجلسی بلند ساتن دخترانه مدل لباس مجلسی دخترانه حریر

لباس مجلسی حریر دخترانه شیک

امیدواریم انواع مدل لباس مجلسی دخترانه بلند جمع آوری شده در این مطلب برای شما زیبا و جذاب باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید لباس مجلسی شیک و مدرن برای خود انتخاب کنید. شما دوستان عزیز و همراهان گرامی در صورت تمایل مشاهده مدل های زیبا و جذاب لباس مجلسی دخترانه به بخش دنیای مد مجله آرگا رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *