دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کاریکاتور داعش و تصاویر طنز تلخ داعش

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

یکی از گروهک های تروریستی در دنیا که اقدامات هولناک و وحشتناک انجام می دهد داعش می باشد. امروزه برای اعتراض علیه اقدامات آنان طرح کاریکاتور داعش رواج یافته است. در این مطلب برای شما گالری تصاویر کاریکاتورهای داعشی را آورده ایم.

امروزه کاریکاتورها جایگاه ویژه ای در زندگی انسان ها یافته اند. کاریکاتورها دارای موضوعات مختلف می باشند برخی از آن ها برای خنده و سرگرمی و برخی برای انتقاد از موضوع یا وضعیت نابسامان موجود در جامعه طراحی می شوند. در این مطلب برای شما عزیزان گالری تصاویر کاریکاتور داعش را آورده ایم.

کمتر کسی است که از جنایات هولناک و وحشتناک گروه تروریستی داعش در سراسر دنیا اطلاعی نداشته باشد. این گروه تروریست قصد مبارزه با اسلام را دارند و اکثر قربانیان آن ها افراد سنی یا شیعه می باشند. داعش بیشتر در کشورهایی همچون عراق و سوریه حضور دارد. در ادامه مجموعه ای از کاریکاتورهای داعش را برای شما جمع آوری کرده ایم. تا شاید با استفاده از این کاریکاتورها راحت تر بتوانید نسبت به اقدامات آنان در دنیا اعتراضات خود را بیان کنید. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

کاریکاتور داعش وحشی

نمایشگاه کاریکاتور داعش

گروه داعش که به گروه دولت اسلامی شام و عراق معروف می باشد یکی از فعال ترین و تندروترین گروهک های تکفیری امروزه در مناطق سوریه و عراق می باشد. این سازمان ترکیبی از نیروهای سلفی، وهابی و بعثی می باشد که به طور آشکارا یا پنهان توسط برخی از کشورها حمایت می شود. در اعتراض به اقدامات وحشیانه این گروهک برخی از کاریکاتوریست ها آثاری شگرف طرح کرده اند. در این بخش مجموعه کاریکاتور داعش با موضوعات مختلف را با هم مشاهده می کنیم.

کاریکاتور داعش و عربستان

گروهک تروریست و وحشی داعش با همکاری و حمایت کشور عربستان در سراسر دنیا و کشورهایی از جمله سوریه و عراق دست به قتل هایی هولناکی می زنند. این گروهک دارای مدرسه می باشد و حتی بچه های تازه متولد شده را از کودکی بچه های کوچک را طوری تربیت می کنند تا در بزرگی در این گروهک دست به اقدامات غیر انسانی بزرگ تری بزنند. در این بخش کاریکاتور داعش های تروریست را برای شما قرار داده ایم.

کاریکاتور داعش کاریکاتور داعش و عربستان کاریکاتور داعش تروریست کاریکاتور گروهک داعش  کاریکاتور اقدامات داعش کاریکاتور داعش تروریستی کاریکاتورهای اعتراضی داعش کاریکاتورهای داعش کاریکاریکاتور اعتراضی اقدامات داعش مجموعه کاریکاتور داعشی گالری کاریکاتورهای داعش کاریکاتورهای اعتراضی داعش کاریکاتور قتل های جمعی داعش کاریکاتور داعشی های وحشی کاریکاتور داعشی ها و حمایت دشمنان کاریکاتور مار داعش کاریکاتور کودک داعشی

تربیت کودکان داعشی کاری بس ناجوانمردانه است.

  •  آرون گروپس

کاریکاتور داعشی های مغرور کاریکاتور مفهومی داعش

کاریکاتورهای داعش و اقدامات ناجوانمردانهکاریکاتور های داعشی های وحشی کاریکاتور داعشی ها و اقدامات وحشتناک کاریکاتور داعشی ها و اقدامات ناجوانمردانه اقدامات داعش و قتل آدمیان کاریکاتورهای داعشی های وحشی و نامرد اقدامات تروریستی داعش کاریکاتور های داعشی هولناک

امیدواریم روزی بی عدالتی ها و وحشی گری ها در دنیا به پایان برسد و گروهک داعش به طور کلی نشکست خورده و نابود شود.  همراهان گرامی مجله اینترنتی آرگا در صورت تمایل مشاهده انواع کاریکاتورها با موضوعات مختلف می توانید به بخش کاریکاتور رجوع کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *