دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای پوست سفید

  • ندا خوشرو
  • ۸ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

رنگ مو تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی چهره شما دارد با انتخاب یک رنگ موی متناسب با رنگ پوستتان می توانید زیبایی خود را چند برابر کنید. در این مطلب انواع مناسب رنگ مو برای پوست سفید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در انتخاب رنگ مو عوامل رنگ پوست و رنگ مو طبیعی و رنگ چشم و چاقی و لاغری و شخصیت افراد تاثیر گذار هستند ولی مهم ترین عاملی که باید در هنگام رنگ کردن مو ها به آن توجه کرد در درجه اول رنگ پوست است. در این بخش انواع رنگ مو مناسب پوست سفید را ملاحظه خواهید کرد. اگر پوست سفیدی دارید این مطلب می تواند شما را در انتخاب رنگ مو مناسب با پوستتان به خوبی راهنمایی کند.

رنگ مو برای افراد با پوست گندمی و رنگ مو مناسب افراد با پوست سبزه با رنگ مو مناسب افراد با پوست سفید متفاوت است شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود از انواع رنگ موهای متناسب با پوستتان استفاده نمایید. در ادامه مطالب زیر مدل ها و انواع رنگ موهای مناسب پوست های سفید را مشاهده خواهید کرد.
رنگ مو برای پوست سفید

 کدام رنگ مو برای پوست سفید مناسب است؟

رنگ موی شما باید مکمل با رنگ پوست صورتتان باشد هرگز موهایتان را دو یا سه درجه روشن تر و یا تیره تر از رنگ پوست خود رنگ نزنید. برای این که تشخیص بدهید تن پوست صورت شما سرد و یا گرم است می توانید دستتان را در داخل باز کنید اگر رگ های آبی و یا بنفش را در ناحیه زیرین پوست خود مشاهده کردید تن پوست شما سرد است و اگر در همین ناحیه رگ های آبی مایل به سبز را مشاهده کردید تن پوست شما گرم است. راه دیگر برای تشخیص تن پوست این است که با چهره بدون آرایش در مقابل آینه ای با نور مناسب قرار بگیرید و با کمک حوله ای سفید موهای خود را بپوشانید اگر صورت شما به رنگ قرمز و یا صورتی بود تن پوستتان سرد است و اگر چهره شما به رنگ هلویی و زیتونی و طلایی بود تن پوست شما گرم است. اگر رنگ صورت شما به طور کامل مشخص نبود و بین تن سرد و گرم بودید تن پوست شما خنثی است.

تشخیص تن پوست رنگ مو برای پوست سفید و روشن

رنگ موهای مناسب برای افراد با پوست سفید

تن پوست سفید و روشن سرد است بنابراین به خانم ها با این تن پوست پیشنهاد می کنیم که از رنگ موهایی استفاده نمایند که در آن ها سایه دودی و خنثی وجود دارد رنگ موها A و N در اصطلاح تخصصی آرایشگری برای این دسته از افراد مناسب هستند در این شماره رنگ ها قرمزی وجود ندارد و تن هایی از رنگ طلایی در این رنگ ها وجود دارد که این تن رنگ موها پوست شما را خنثی می کنند و زیبایی و جذابیت چهره شما با انتخاب این رنگ موها بیشتر می شود. اگر شما بلوند هستید و رنگ پوست و مو روشنی دارید به شما توصیه می کنیم که از رنگ موهای بژ برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. اگر چشمان شما سبز مایل به طوسی و آبی و یا سبز است و رنگ پوست روشنی دارید بهترین رنگ مو مناسب شما پلاتینه و زیتونی و بلوند زیتونی و کاهی است.

رنگ موی پلاتینه رنگ موی بلوند زیتونی رنگ مو برای پوست سفید رنگ موی قهوه ای زیتونی

خانم هایی که پوست روشن و سفید دارند امکان انتخاب های بیشتری را برای رنگ موها دارند و می توانند از انواع رنگ موهایی که متناسب با رنگ پوست آن ها است استفاده نمایند. اگر پوست شما سفید و روشن است و چشمان قهوه ای دارید بهترین انتخاب رنگ موی برای شما رنگ موی قهوه ای و طلایی است که به صورت هایلایت بر روی موها زده می شود.

مدل رنگ موی قهوه ای طلایی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

هم چنین رنگ موی مسی و شرابی و آلبالویی هرگز انتخاب خوبی برای شما نمی باشند و اگر شما به رنگ های قرمز علاقه مند هستید بهتر است که از رنگ قهوه ای متمایل به قرمز برای رنگ کردن موهایتان استفاده نمایید.

رنگ موی نارنجی آتشین نیز می تواند ایده خوبی برای افراد با پوست روشن باشد این رنگ مو برای افراد با پوست سبزه و تیره مناسب نمی باشد.

رنگ موی نارنجی آتشین
بهترین رنگ مو مناسب پوست سفید رنگ موی شکلاتی و رنگ موی فندقی است. افراد با پوست روشن و سفید می توانند از رنگ موهای بلوند خاکستری ( صدفی ) و بلوند دودی و قهوه ای مات و قهوه ای و بلوند و انواع مدل مش مو آبی و قرمز استفاده نمایند.

رنگ موی تیره

مدل هایلایت قرمز برای سفید پوست ها مدل هایلایت و رنگ مو برای پوست سفید رنگ موی صدفی

رنگ موهای زیتونی تیره و کرم گلی و قهوه ای شکلاتی و قهوه ای تیره هم می توانند ایده خوبی برای خانم ها با رنگ پوست سفید باشند.

رنگ موی قهوه ای رنگ موی قهوه ای شکلاتی

مدل های رنگ مو برای افراد با پوست سفید

هنگام انتخاب رنگ مو قبل از هر چیز به رنگ پوست خود توجه کنید و رنگی را انتخاب نمایید که مناسب رنگ پوست شما است. در ادامه این مطلب انواع مدل های رنگ موی مناسب افراد با پوست های سفید را مشاهده خواهید کرد.

    رنگ مو قهوه ای طلای برای افراد با پست سفید    رنگ موی تیره مناسب برای افراد با پوست سفید رنگ مو مخصوص افراد با پوست سفید مدل رنگ موی تیره رنگ موی تیره برای سفید پوست ها مدل رنگ موی پلاتینه      رنگ موی زیبا   رنگ موی ناسب برای خانمها با پوست سفید

رنگ موها تنوع زیادی دارند و هر سالی یک رنگ مو مد می شود ولی شما نمی توانید از هر رنگ موی دلخواهی به منظور رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید اگر رنگ دلخواه شما با رنگ پوست و چشم و رنگ موی طبیعی شما مطابقت نداشته باشد جذابیت چهره خود را از دست می دهید. در این بخش از آرایش مو مجله آرگا انواع متنوع رنگ مو مناسب افراد با پوست سفید را در اختیار شما قرار داده ایم که امیدواریم با راهنمایی این رنگ موها بتوانید برترین رنگ مو را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *