دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش رنگ کردن ابرو حرفه ای و راهنمای انتخاب رنگ ابرو

  • ندا خوشرو
  • ۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ گردن ابرو در ظاهر کار ساده و راحتی است ولی دارای نکات و تکنیک هایی است که باید رعایت شود در ادامه این مطلب آموزشی رنگ کردن ابرو و نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو مناسب را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

تغییر دادن رنگ ابرو به ابرو های شما جلوه زیبا و جذابی می دهد و شما می توانید زیبایی ابرو های خود را با کمک رنگ ابرو چند برابر کنید. در این بخش آموزش و تکنیک های لازم برای رنگ زدن ابرو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اگر شما می خواهید رنگ ابرو هایتان با رنگ مو هایتان مطابقت داده باشد بهتر است که ابرو هایتان را با رنگ مناسبی رنگ بزنید. با کمک مداد و سایه ابرو به تنهایی نمی توانید رنگ ابرو های خود را با رنگ موهایتان مطابقت دهید به عنوان مثال اگر موهای بلوندی دارید نمی توانید با آرایش ابرو ,ابرو هایتان را روشن کنید و با مو هایتان هماهنگ نمایید. در مطالب زیر انواع تکنیک های مناسب برای تغییر رنگ ابرو را ملاحظه خواهید کرد.

مدل رنگ ابرو

آموزش رنگ کردن ابرو

برای رنک کردن ابرو باید مواد رنگ و ابزار مناسب را داشته باشید و هم چنین اصولی را در هنگام رنگ زدن ابرو رعایت کنید در ادامه شما را با تکنیک ها و اصول ضروری رنگ ابرو آشنا می سازیم.

مواد مورد نیاز رنگ ابرو ها

اکسیدان ۳ درصد
رنگ مخصوص ابرو
برس رنگ
ظرف شیشه ای کوچک و یا بید
پنبه
وازلین
کرم تمیز کننده آرایش

روش رنگ کردن ابرو ها

برای رنگ کردن ابروها در دمای اتاق قرار بگیرد رنگ ابرو را اگر در مکانی سرد انجام دهید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا عمل کند سپس ابتدا با کمک کرم پاک کننده آرایش ابروهای خود را به خوبی تمیز کنید.

تمیز کردن ابرو ها با کرم آرایشی بریا رنگ کردن ابرو

  •  آرون گروپس

و با کمک گوش پاک کن دور ابرو های خود وازلین بزنید تا پوست اطراف ابرو های شما رنگ نگیرد. سپس رنگ مورد نظرتان را به اندازه ۱ سانتی متر در درون ظرف شیشه ای بریزید و ۳ قطره اکسیدان را در درون رنگ ابرو بریزید و اکسیدان و رنگ ابرو را به خوبی و با کمک برس ابرو با یکدیگر مخلوط کنید بعد از این که مواد رنگ ابرو را مخلوط کردید از ناحیه کلفت و پر حجم ابرو ها رنگ کردن ابروی خود را شروع کنید و با دقت و سرعت العمل بالا همه ابرو های خود را با کمک رنگ ابرو بپوشانید. رنگ ابرو خیلی زود عمل می کند برای رنگ ابرو های تیره مانند مشکی و … تنها ۱ دقیقه زمان لازم دارید تا رنگ ابرو گرفته شود بعد از این که ابرو هایتان رنگ را به خود گرفتند با کمک پنبه مرطوبی ابرو ها را به خوبی تمیز کنید دقت داشته باشید وقتی که پنبه به خود رنگ نگرفت ابرو های شما تمیز شده است. رنگ های معمولی ابرو را هم ۲ یا ۳ نگه دارید و بعد با کمک پنبه رنگ را از روی ابروی خود پاک کنید.

مراحل رنگ کردن ابرو

آموزش روشن کردن رنگ ابروها

اگر شما ابروهای ضخیم و تیره ای دارید می توانید برای رنگ زدن ابروهای خود سراغ مواد دکلره و مواد بی رنگ بروید. در این مطلب آموزش روشن کردن رنک ابروها را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
ابتدا ابروهای خود را با با جدیدترین مدل های ابرو  مرتب کنید البته توجه داشته باشد که مدل ابرو مد سال باید متناسب با فرم چهره شما باشد.

مرتب کردن ابرو برداشتن مو های اضافی ابرو

سپس ابرو های خود را کمک شامپو بشویید و بعد از این که ابرو هایتان را خشک کردید اطراف ابرو را با کمک وازلین بپوشانید. مواد دکلره را در درون کاسه ای شیشه ای بریزید و با کمک برس ابرو و یا برس تمیز ریمل مواد دکلره را بر روی ابرو های خود بزنید اگر می خواهید ابرو های شما مقداری روشن شوند ۵ دقیقه مکث برای رنگ ابرو مناسب است و اگر می خواهید ابرو های بسیار روشن تری داشته باشید ۱۰ دقیقه باید مکث کنید. ابرو های خود را در زمان مکث رنگ ابرو چک کنید و مراقب باشید که ابرو های شما با مواد دکلره نسوزند. بعد از مدت زمان مکث رنگ ابرو با کمک پنبه مرطوبی مواد دکلره را از روی ابروی خود بردارید سپس ابرو هایتان را بشویید و با کمک حوله آن ها را خشک کنید. اگر در رنگ ابروی خود زردی و یا نارنجی مشاهده کردید می توانید با کمک واریاسیون بنفش زردی ابرو های خود را بگیرید چند قطره واریاسیون را با اکسیدان ۳ درصد مخلوط کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی ابرو های خود بزنید و بعد از مدت زمان ذکر شده ابرو هایتان را تمیز کنید.

مراحل روشن کردن رنگ ابرو

راهنمای انتخاب رنگ ابرو

در انتخاب رنگ ابرو رنگ پوست و رنگ مو از عوامل تعیین کننده رنگ ابرو می باشند. اگر شما رنگ مو تیره قهوه ای دارید و رنگ پوست شما نیز گندمی است بهترین ایده برای رنگ ابروی شما مشکی است تضاد در بین رنگ پوست و رنگ مو و رنگ ابرو چهره شما را زیباتر می کند. اگر ابرو های شما مشکی است و رنگ پوست سفیدی دارید و مو هایتان را بلوند کرده اید بهتر است که رنگ ابرو های خود را یک یا دو درجه روشن تر کنید. افراد با پوست سبزه و مو های روشن و مش کرده بهتر است که رنگ ابرو های خود را ۴ تا ۵ درجه روشن تر کنند با این رنگ ابرو چهره شما بازتر می شود و زیباتر می شود.
برای افراد با رنگ موی شرابی و رنگ موی فندقی و به طور کلی رنگ مو های گروه قرمز رنگ ابرو تیره می تواند بهترین ایده باشد. افراد با پوست روشن و رنگ موی زیتونی رنگ ابرو تا ۱ یا ۲ درجه روشن تر مناسب است و برای افراد با پوست تیره و رنگ موی زیتونی رنگ ابرو کاملا روشن می تواند بهترین ایده باشد.
اگر بعد از رنگ کردن ابروهایتان در رنگ موی خود تغییرات جزئی را ایجاد کردید کافی است که برای آرایش ابروهای خود مقداری سایه پودری و با مداد بر روی ابروهایتان بزنید این روش ابروها را با هر رنگ مویی خوش فرم و زیباتر می کند. ولی اگر رنگ موی خود را به کلی عوض کردید بهتر است که رنگ ابروهای خود را هم عوض کنید.

کشیدن مداد بر روی ابرو مدل سایه ابرو

راهنمای انتخاب رنگ ابرو مدل ابرو

مدل های رنگ ابرو

رنگ ابروها اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی را در ظاهر خانم ها و دختران جوان ایجاد می کند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ ابروهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین توجه داشته باشید که رنگ ابرو اگر به صورت اصولی انتخاب نشود ممکن است ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد.

برای رنگ زدن ابروها می توانید از انواع رنگ های روشن یا تیره استفاده نمایید که انتخاب رنگ ابرو به رنگ موها و رنگ پوست شما بستگی دارد.

اگر شما تمایل دارید ظاهرتان جوان تر و سن تان نیز از حد معمول کمتر به نظر برسد بهتر است از رنگ های تیره برای رنگ زدن موها و ابروهای خود استفاده نمایید همچنین رنگ ابروی روشن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

رنگ ابروی روشن رنگ ابرو رنگ ابروی زنانه رنگ ابرو دخترانه رنگ ابرو تیره رنگ ابرو روشن رنگ ابرو زنانه زیبا مدل رنگ ابرو آموزش رنگ زدن ابرو رنگ ابرو رنگ ابرو جدید رنگ ابروی زنانه

در این مطلب آموزش تغییر رنگ ابرو و هم چنین راهنمای انتخاب رنگ ابرو مناسب را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این مطلب آموزشی ابرو های خود را به زیبایی و با رنگ مناسبی رنگ برنید. برای مشاهده انواع ترکیب رنگ مو و مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *