دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل سارافون زنانه جدید و شیک برای انواع سلیقه ها

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از لباس های زنانه محبوب و پرطرفدار زنانه سارافون می باشد. سارافون ها بدلیل اینکه فرم جلیقه مانند دارند از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند. در این مطلب گالری تصاویر مدل سارافون زنانه مجلسی و اسپرت را برای شما جمع آوری کرده ایم.

لباس های بانوان دارای تنوع بسیار زیادی می باشد یکی از انواع لباس های خانم ها که امروزه طرفداران زیادی دارد و خانم های شیک پوش در اغلب مهمانی ها و مجالس آن ها را می پوشند سارافون می باشد. در این بخش گالری تصاویر مدل سارافون زنانه و دخترانه شیک در طرح ها و رنگ های مختلف را برای شما جمع آوری کرده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

سارافون یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لباس ها بین خانم ها می باشد. این مدل لباس شباهت زیادی به مانتو دارد با این تفاوت که آستین ندارد و فرم جلیقه مانند آن ها باعث جذابیت چند برابری آن گردیده است. در این بخش نکات خرید و انتخاب سارافون های مناسب را برای شما آورده ایم و در ادامه تصاویر مدل های سارافون شیک را با هم مشاهده می کنیم.

مدل سارافون زنانه شیک و زیبا

بدلیل تنوع در مدل و جنس سارافون های شیک امروزی می توان آن ها را در فصل های مختلف سال مورد استفاده قرار داد سارافون هایی با جنس لطیف و نازک برای فصول گرم سال و سارافون هایی با جنس ضخیم تر مناسب فصول سرد مثل زمستان می باشند. امیدواریم با استفاده از مدل سارافون های شیک جمع آوری شده در این مطلب بتوانید سارافون زیبا و مناسبی برای خود انتخاب کنید.

 مدل های سارافون زنانه زیبا مدل سارافون صورتی سارافون های زنانه شیک مدل سارافون زنانه مدرن  مدل سارافون زنانه سادهخانم های چاق یا اندام درشت بهتر است از مدل سارافون جلو باز انتخاب کنند زیرا مدل های جلو بسته باعث می شود چاق تر به نظر برسند.

مدل سارافون زنانه چرم مدل های زیبای سارافون زنانه مدل سارافون زنانه سبز

در انتخاب سارافون نکات زیادی را باید مد نظر قرار داد از جمله اینکه چه رنگی به شما می آید و زیرا انتخاب رنگ سارافون متناسب با رنگ پوستتان باعث زیبایی چندین برابر خود می گردید.

سارافون آبی اسپرت مدل سارافون زنانه 95 مدل سارافون اسپرت زنانه 2016 مدل سارافون زنانه بلند مدل سارافون شیک زنانه متوسط

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل سارافون اسپرت جدید و شیک

مدل سارافون زنانه زمستانی سارافون جیب دار اسپرت مدل سارافون مجلسی زنانه طوسی سارافون مجلسی زنانه قرمز

گاه می توان لباس مناسبی برای اینکه زیر سارافونتان بپوشید انتخاب کنید. در این مواقع دقت کنید که ترکیب چه رنگ هایی در کنار یکدیگر باعث زیبایی شما می گردد.

مدل سارافون گلدار

مدل سارافون مجلسی جدید با طرح های جذاب

شما می توانید این مدل لباس های زیبا و جذاب زنانه را در مجالس و مهمانی ها نیز بپوشید در این بخش گالری تصاویر سارافون های مجلسی زیبا را در رنگ ها و طرح های زیبا و جذاب برای شما آورده ایم.

مدل سارافون زنانه پاپیون دارسارافون های زنانه مجلسیسارافون جدید زنانه جلو بستهسارافون های زنانه جلو باز

سارافون مناسب برای دورهمی و مهمانی های خودمانی

مدل سارافون زنانه مشکیمدل سارافون زنانه گلدارمدل سارافون لی زنانه

مدل سارافون زنانه

مدلهای جدیدتری از انواع سارافون دخترانه و زنانه

مدلهای متنوع سارافون زنانه و دخترانه را در تصاویر بالا ملاحظه کردید، سارافون ها پوشش های بسیار زیبایی برای خانوم ها به منظور استفاده روزمره و یا در مجالس و یا مکان های عمومی و مختلف می باشند که در طرح ها و مدلهای متنوع و انواع پارچه های نخی، حریر، مخمل، لی، کتان و غیره و نیز در فصول مختلف سال به صورت سارافون های پاییزه و زمستانی استفاده می شوند، در ادامه این بخش مدلهای جدیدتری از انواع سارافون دخترانه شیک و زیبا را ملاحظه می کنید که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلی از سارافون زنانه

مدلهای مختلف سارافون بچگانه، سارافون دخترانه اسپرت، سارافون بارداری، سارافون دامن، سارافون آستین دار، سارافون جلو باز و … وجود دارند که نمونه هایی از آن را در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم، مزیت این نوع لباس ها در این است که هیچ محدودیتی برای پوشیدن آنها در هیچ مکانی وجود ندارد و هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش مدل سارافون دلخواه خود را را متناسب با مجالس، مهمانی، عزا، عروسی، محیط کار و … انتخاب نماید، در اینجا می توانید انواع سارافون دخترانه و زنانه در طراحی های جدید و زیبا را ببینید و بهترن آن را الگو بگیرید.

مدل سارافون دخترانه بلند

تصاویری از سارافون دخترانه

مدل سارافون دخترانه شیک

مدل بلند سارافون دخترانه

مدلهای سارافون دخترانه

جدیدترین مدل سارافون دخترانه

مدل ساده سارافون دخترانه

انواع مدل سارافون دخترانه

مدل سارافون دخترانه اسپرت

مدل سارافون دخترانه

مدل سارافون زنانه جذاب

مدلی از سارافون زنانه و دخترانه

مدلی جذاب از سارافون زنانه

مدل سارافون زنانه شیک

مدلی شیک از سارافون زنانه

مدلی زیبا از سارافون زنانه

مدل سارافون زنانه جدید

مدلی از سارافون زنانه

مدلی جدید از سارافون زنانه

امیدواریم مشاهده تصاویر مدل های سارافون شیک و مدرن ایده های جدیدی برای انتخاب یک سارافون زیبا و دوست داشتنی به شما بدهد ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم نکات مهم خرید سارافون ها را در هنگام خرید این نوع لباس حتما رعایت نمایید.

در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع لباس مجلسی زنانه  به بخش دنیای مد مجله اینترنتی آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *