دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب و انواع فرمول رنگ موی کاراملی + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ موی کاراملی یکی از انواع رنگ مو های ترکیبی است که در ادامه این مطلب فرمول های مختلف این رنگ مو و مدل هایی از این رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ مو های متعددی برای رنگ کردن مو ها وجود دارد که شما می توانید بنا بر رنگ پوست و رنگ چشم خود از انواع این رنگ مو ها استفاده نمایید. در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با فرمول های ترکیبی رنگ مو کاراملی آشنا سازیم برای مشاهده این فرمول ها تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مد رنگ موی سال برای سال های مختلف متفاوت است و بیشتر خانم ها تمایل دارند که از رنگ مو مد شده برای رنگ کردن مو های خود استفاده نمایند اما قبل از انتخاب رنگ مو حتما از این که رنگ مو مناسب با چهره و پوست شما است مطمئن شوید زیرا ممکن است با انتخاب نادرست یک رنگ مو زیبایی و جذابیت خود را از دست بدهید. در این بخش انواع مدل ها و فرمول های ترکیب رنگ مو کاراملی را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

رنگ مو کاراملی

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی کاراملی

رنگ مو کاراملی، هم مانند رنگ موی فندقی و رنگ موی بلوطی و رنگ موی شکلاتی فرمول های ترکیبی متفاوتی دارد که در این مطلب انواع فرمول های این رنگ مو زیبا را ملاحظه خواهید کرد.

مدل رنگ مو هایلایت کاراملی

رنگ موی کاراملی

بلوند طلایی خیلی روشن : ۵۰ میل +بلوند خاکستری پلاتینه : ۳۰ میل +بلوند بژ ۷.۳۱ : ۵۰ میل +واریاسیون ۰۰۰ : ۵ سانت + واریاسیون نقره ای : ۱۰ سانت + وارایسیون دودی : ۱ سانت + اکسیدان ۶ درصد : ۱۵۰ میل + پایه ۱۰ دکلره

مدل های متنوع رنگ مو های ترکیبی کاراملی

  •  آرون گروپس

رنگ مو کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

رنگ مو های ۸.۳۱ + n10 + c10
اکسیدان شماره ۱ : ۲ برابر رنگ
پایه ۱۰
واریاسیون نقره ای : ۵ سانت
همه مو هایتان را که یکدست رنگ شد یک لایه از موی خود را جدا کنید و با w6 رنگ بزنید.
مدت زمان مکث رنگ مو ۱۰ دقیقه

فرمول ترکیبی رنگ موی کنفی کاراملی

رنگ مو شکلاتی با هایلایت کاراملی سرد

ابتدا همه مو های خود را با رنگ قهوه ای شکلاتی رنگ بزنید سپس کلاه مش را بر روی مو های خود قرار دهید و قسمت هایی از مو را که می خواهید مش بزنید از کلاه مش بیرون آورید و بعد روی تارهای جدا شده از مو را مش سوزنی ۱۰ درصد و رنگ کاراملی بزنید. برای ترکیب مدل مش مو کاراملی می توانید از رنگ مو های g10 + n10 + c10 و واریاسیون نقره ای استفاده نمایید. توجه داشته که اندازه همه این رنگ مو ها باید باهم برابر باشند.

رنگ موی شکلاتی گرم با هایلایت کارملی سرد

رنگ مو کاپوچینو کاراملی

بلوند شکلاتی ۶ : ۷۵ میل
نسکافه ای ۶ : ۲۵ میل
وارایسیون نقره ای : ۳ سانت
اکسیدان ۲

مدل و فرمول رنگ موی کاپوچینو کاراملی

رنگ مو مسی شکلاتی با مش کاراملی فندقی

رنگ موی مسی متوسط : ۶۰ میل
رنگ موی شکلاتی : ۵۰ میل
رنگ موی فندقی متوسط : ۳۰ میل
اکسیدان ۲ درصد : ۱۵۰ میل
پایه ۶

ترکیب مش کاراملی فندقی

رنگ موی طلایی ۸ : ۲۰ میل
رنگ مو کاراملی : ۳۰ میل
رنگ موی شکلاتی : ۱۰ میل
اکسیدان نمره ۱ : ۲ برابر مقدار رنگ
پایه ۸ دکلره

ترکیب رنگ موی مسی شکلاتی با مش فندقی کاراملی

رنگ مو کاراملی با تناژ بلوطی و طلایی

در رنگ کاراملی کاتالوگ آلبورا ترکیب شدن رنگ مو قهوه ای با تناژ بلوطی و طلایی سبب ایجاد شدن رنگ مو کاراملی گرم می شود که برای روشن شدن رنگ مو باید از رنگ مو پایه ۷ و ۸ کاراملی با اکسیدان ۹% استفاده شود تا رنگ مو کاراملی فوق العاده زیبای حاصل گردد.

فرمول های رنگ مو کاراملی

رنگ مو کاراملی ارغوانی

به منظور به حداقل رسانیدن آسیب به مو بهتر است پودر دکلره یخ  را با  اکسیدان ها و موادی مناسب و البته روغن آرگان ترکیب نمایید در نتیجه بعد از این که پایه رنگ مو شما به هشت رسید ۱ تیوپ رنگ مو کاراملی را با نیمی از تیوپ رنگ بلوند ارغوانی ۷,۵۵، اکسیدان ۶%، یک بند انگشت واریاسیون نقره ای، بنفش و دودی را ترکیب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

رنگ مو کاراملی ارغوانی

رنگ مو کاراملی با تناژ نقره ای رنگ

برای دستیابی به این مدل رنک مو کاراملی باید پایه موهای شما به عدد ۸_۹ برسد. بعد یک تیوپ رنگ مو کاراملی ۹,۷ را با نصف تیوپ رنگ مو نقره ای ۹,۱ و رنگ مو دودی ۸,۱، اکسیدان ۶% و یک بند انگشت واریاسیون نقره ای، بنفش و دودی ترکیب نمایید تا رنگ مو نقره ای کاراملی زیبایی بدست آید.

رنگ مو کاراملی با تناژ نقره ای

رنگ مو کاراملی پیازی

پایه رنگ مو در این مدل رنگ باید به ۸_۹ برسد، بعد نصف تیوپ رنگ مو کاراملی مارک استیل ۹,۷ را با یک چهارم تیوپ رنگ موی پوست پیازی، یک هشتم تیوپ رنگ مو شامپاینی دنی وان، یک هشتم تیوپ رنگ مو یاسی، اکسیدان ۶% و یک بند انگشت واریاسیون نقره ای و بنفش ترکیب نمایید و مورد استفاده قرار دهید تا به رنگ مو کارملی پیازی دلخواه خود برسید.

رنگ موی کاراملی پیازی

مدل های رنگ مو کاراملی

رنگ موهای کاراملی یکی از انواع رنگ مو برای افراد با پوست سبزه است و اگر شما پوست تیره سبزه ای دارید این رنگ مو می تواند بهترین ایده برای انتخاب رنگ مو شما باشد. در ادامه این بخش از آرایش مو مجله آرگا انواع مدل های متنوع رنگ مو کاراملی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

رنگ موی قهوه ای کاراملی براق قهوه ای کاراملی رنگ موی قهوه ای کاراملی رنگ موی کاراملی تیره رنگ موی کاراملی رنگ موی کارامل قهوه ای یا زیبا رنگ موی کاراملی مدل هایلایت کاراملی رنگ موی کاراملی رنگ موی کاراملی با فرمول های ترکیبی فرمول های ترکیبی رنگ موی کاراملی رنگ مو کاراملی رنگ موی قهوه ای کاراملی روشن فرمول های ترکیبی انواع رنگ مو های کاراملی رنگ موی قهوه ای کاراملی جدید

در این مطلب انواع مدل ها و فرمول های ترکیبی رنگ مو کاراملی را مشاهده کردید شما می توانید با کمک هر یک از این فرمول های ترکیبی رنگ مو ایده آل خود را بدست آورید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع فرمول های ترکیب رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *