دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

سه ماسک برای لک صورت که تاثیر فوق العاده ای دارد

  • پرستو محمدی
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

لک های صورت بر اثر جوش ها و زخم های پوست ایجاد میشوند و به ندرت پیش می آید که خود به خود خوب شوند و برای از بین بردن آنهاباید از روش های خاصی استفاده کرد یکی از بهترین راه ها استفاده از ماسک برای لک صورت است. در این مقاله طرز تهیه سه ماسک عالی برای لک ها پیشنهاد شده است.

احتمالا شما هم از لک های قدیمی و جای جوش هایتان که گاهی بر روی پوستتان جا خوش می کنند ناراحت هستید و می خواهید هر چه زودتر از شر آنها خلاص شوید. یکی از راه های رهای از این مزاحم ها استفاده از است. در این مقاله ماسکهای عالی برای از بین بردن لک های صورت آورده شده است.

روش تهیه سه ماسک برای  لک صورت که تاثیر فوق العاده بر زیبایی دارند:

استفاده از ماسک های طبیعی مناسب انواع پوست مزیت های بیشماری نسبت به ماسک های شیمیایی دارد ماسک های طبیعی معمولا از میوه ها و لبنیات و عسل تشکیل می شوند که هیچ ضرری ندارند و علاوه بر حذف لک های صورت به شادابی و ترمیم بافت های آسیب دیده کمک زیادی می کنند. بهتر است قبل از استفاده از ماسک صورت، صورتتان را بخار آب گرم مقداری بخور دهید تا منافذ پوست باز شود و ویتامین های ماسک بهتر جذب پوست شوند. معولا هر ماسک باید بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بر روی پوست بماند و در آخر با آب ولرم شستشو داده شود.

ماسک برای لک صورت

ماسک عسل و سرکه:

برای تهیه ماسک عسل ابتدا باید عسل را به مدت چند دقیقه روی بخار آب گرم نگه دارید تا حالت روان پیدا کند. بعد به آن کمی سرکه اضافه کنید و هنوز عسل سفت نشده آن را بر روی لکهای پوست قرار دهید و بعد از بیست دقیقه بشویید این ماسک برای لکهای صورت و سیاهی دور چشم مفید است البته دقت کنید که ماسک را خیلی به چشم نزدیک نکنید و از ورود آن به چشم خوداری کنید.

ماسک برای رفع لک های صورت

ماسک خیار و جعفری و روغن کنجد :

مهیا کردن این ماسک سه الی چهار روز زمان می برد. یک خیار را له کنید و آن را با پنج قاشق روغن کنجد و پنج قاشق جعفری له شده مخلوط کنید حال این مخلوط را در بطری کوچکی بریزید و در محلی خنک و تاریک بگذارید. بعد از سه الی چهار روز ماسک لکهای صورت آماده می شود از این ماسک فقط برای روی لکهایتان استفاده کنید.

ماسک برای رفع لک صورت

  •  آرون گروپس

ماسک عسل و دارچین :

یک قاشق غذا خوری عسل را  با یک قاشق چای خوری دارچین مخلوط کنید و هر روز صبح قبل از صرف صبحانه به مدت ۱۵ دقیقه این ماسک مناسب لک صورت را روی پوست خود بگذارید بعد از یک هفته تاثیر شگفت انگیز این ماسک را مشاهده کنید. این ماسک باعث حذف جوش ها نیز می شود.

با سه ماسک برای لک صورت آشنا شدید امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید باشد. برای آشنایی با شش ماسک طبیعی روشن کننده پوست کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *