دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر مدل مانتو کتی مجلسی بسیار شیک و جذاب

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

یکی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و کوتاه که دارای یک یا دو دکمه است مانتو کتی است. در این مطلب برای شما گالری تصاویر مدل مانتو کتی مجلسی را در طرح های شیک و جذاب و رنگ های متنوع جمع آوری کرده ایم.

یکی از پوشش های اصلی و ضروری خانم ها و دختر خانم ها مانتوها می باشد. امروزه به دلیل ایجاد تنوع بسیار زیاد در انواع مدل مانتوها خانم ها ترجیح می دهند در مجالس و مهمانی ها مدل مانتوهای مجلسی را بپوشند. در این مطلب گالری تصاویر مدل مانتوی کتی مجلسی در طرح ها و رنگ های فوق العاده جذاب را برای شما آورده ایم.

امروزه در مهمانی ها و مجالس خانم های شیک پوش ترجیح می دهند مانتویی با طرح زیبا و مجلسی را بپوشند. در این مطلب نکاتی در مورد انتخاب مدل مانتوی مناسب را برای شما آورده ایم و در ادامه تصاویر مدل های مانتوی کتی در طرح های جذاب و شیک را با هم مشاهده می کنیم. امیدواریم این مدل مانتوها در انتخاب مانتوی کتی مجلسی شیک و جذاب شما را یاری نمایند. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو مشکی کتی

مدل مانتو کتی مجلسی شیک و جذاب

یکی از انواع مدل مانتوها که طرفداران بیشماری دارد مانتوی کتی است. این مدل مانتوها تقریبا کوتاه می باشد و اغلب دارای یک تا دو دکمه هستند که شبیه به کت می باشد. در این مطلب نکات مهم در انتخاب مدل مانتوها را با هم مطالعه می نماییم و تصاویر مدل مانتوی کتی مجلسی در طرح های فوق العاده جذاب را با هم مشاهده می کنیم.

مدل مانتو کتی مجلسی مدل مانتو کتی مجلسی زیبا مدل مانتو کتی مجلسی جدید مدل مانتو مجلسی مدرن مدل مانتو کتی مجلسی شیک مدل مانتو کتی مجلسی قرمز مدل مانتو کتی مجلسی دخترانه مدل مانتو کتی مجلسی سبز مدل مانتو کتی مجلسی سفید مدل مانتو کتی مجلسی صورتیخانم های چاق با اندام درشت بهتر از پوشیدن مانتو کوتاه اجتناب کنند و مدل هایی را انتخاب کنند که شکاف پهلو جانبی دارند. این مانتوها به این گونه افراد در راه رفتن کمک می کنند و بسیار شیک و مدرن می باشند.

مدل مانتو کتی مجلسی بنفش مدل مانتو کتی مجلسی سفید زیبا

مدل مانتو کتی مجلسی با سارافونمانتوهای کمر دار تنگ باعث می شود خوش اندام و زیبا به نظر برسید. مانتوهایی که به انحنا و برجستگی های بدن بیشتر توجه داشته باشد باعث می شود اندام شما مناسب تر به نظر برسد و توجه از قد شما دور شود. مدل مانتوهای کتی مجلسی اغلب متناسب افراد قد بلند می باشد.

مدل مانتو کتی مجلسی دخترانهخانم های کوتاه قد و ریز اندام بهتر است از پوشیدن مانتوها با دامن گشاد و کلوش خودداری کنند. و مانتویی را انتخاب کنند که سایز بدنشان باشد. مانتوهای بلند باعث می شود این افراد کوتاه تر به نظر برسند. اگر مانتویی را انتخاب کنید که دارای راه های عمدی باریک باشد باعث می شود اندام شما بهتر و قد شما بلندتر به نظر برسد. با کمی دقت و بررسی بهترین مدل مانتوی کتی را برای خود خواهید یافت.

مدل مانتو کتی مجلسی در رنگ های زیبا مدل مانتو کتی فوق العاده زیبا مدل مانتو کتی مجلسی دخترانه مدل مانتو کتی مجلسی زنانه مدل مانتو دخترانه زیبا کتی مدل مانتو کتی مجلسی کوتاه مدل مانتو کتی دخترانه مجلسیخانم هایی که شکم دارند بهتر است از پوشیدن مانتوهای کمردار خودداری کنند. مانتوهای راسته و متناسب اندام برای این گونه افراد مناسب می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوهای زیبای کتی مدل مانتو کتی سفید مدل مانتو کتی سفید جذاب مدل مانتو کتی مجلسی مشکی مدل مانتو سنتی کتی مدل مانتو کتی مجلسی شیک و مدرن مدل مانتوهای کتی مجلسی جذاب و شیک مدل مانتو کتی مشکی زیبا

امیدواریم مدل مانتوهای مجلسی کتی شیک جمع آوری شده در این مطلب برای شما جذاب و زیبا بوده باشند و با استفاده از این مدل ها و الگوها بتوانید مدل مانتوی کتی مجلسی زیبایی برای مجالس و مهمانی ها انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده انواع مدل مانتو می توانید به بخش دنیای مد مجله اینترنتی آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *