دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های سرویس خواب کودک زیبا و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های شیک و زیبای سرویس خواب کودک با طراحی های متنوع و جدید را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با مشاهده آنها می توانید مناسب ترین مدل سرویس خواب را انتخاب نمایید.

انتخاب سرویس خواب کودک یکی از مهم ترین مواردی است که اغلب والدین عزیز به آن توجه دارند و سعی می نمایند بهترین و مناسب ترین سرویس خواب را برای کودکشان انتخاب و تهیه کنند. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی طرح های جدید و شیک انواع سرویس خواب شما را با ایده هایی زیبا و جذاب برای انتخاب صحیح آشنا سازیم. تا پایان این مقاله با مشاهده جدیدترین طرح های سرویس خواب مخصوص کودکان دختر و پسر همراه ما باشید و از مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

عکس های سرویس خواب کودک با طراحی های جدید و شیک :

مشاهده مدل های متنوع انواع سرویس خواب کودکان کمک می کند بتوانید مناسب ترین مدل سرویس خواب را انتخاب نمایید. اولین نکته ایی که برای داشتن انتخاب صحیح مورد توجه قرار می گیرد، جنسیت کودک است که تا حدودی تعیین کننده طرح و رنگ سرویس خواب می باشد. در ادامه به معرفی مدل های متنوع سرویس خواب که بر همین اساس طبقه بندی شده اند می پردازیم.

مدل سرویس خواب کودکان دختر :

برای انتخاب سرویس خواب دخترانه سعی کنید به روحیات لطیف و احساسات کودکان توجه نموده و سرویس خوابی با طرح و رنگ دلخواه و مناسب برای کودکتان انتخاب نمایید. می توانید از تصاویر و طرح های شخصیت های کارتونی مورد علاقه نیز استفاده نمایید و بر اساس آنها بهترین انتخاب سرویس خواب را داشته باشید. فقط توجه کنید که در هنگام انتخاب سرویس خواب برای کودکان بهتر است سن آنها را در نظر گرفته و مدلی را انتخاب نمایید که با طرح های مختلف انواع سرویس خواب نوزاد متفاوت باشد. نمونه های زیر می توانند در زمینه انتخاب صحیح و مناسب به شما کمک کنند.

مدل سرویس خواب عروسکی جدید

مدل سرویس تخت خواب کودکان دختر

مدل سرویس خواب جدید کودکسرویس خواب جدید سرویس خواب کودک دخترسرویس خواب دخترانه جدیدعکس سرویس خواب جدید کودکسرویس خواب صورتی دخترانهمدل سرویس خواب عروسکی کودک

  •  آرون گروپس

 مدل سرویس خواب کودکان پسر :

اغلب کودکان پسر طرح هایی را انتخاب می کنند که دارای هیجان باشند. برای رضایت بیشتر پسرتان می توانید به سراغ طرح های الهام گرفته شده از وسایل و شخصیت های مورد علاقه آنها رفته و سرویس خواب هماهنگ با دکوراسیون اتاق خواب کودک پسر و همچنین مورد علاقه کودکتان را انتخاب نمایید. در ادامه مدل های متنوع و جدید سرویس خواب پسرانه را مشاهده می فرمایید.

سرویس خواب بچگانه جدید و شیکسرویس خواب جدید برای کودک پسرسرویس خواب آبی پسرانهسرویس خواب پسرانهتختخواب باطرح ماشین برای کودکمدل جدید سرویس خواب

 مدل سرویس خواب دوطبقه کودکان :

در صورتی که می خواهید برای اتاق خواب مشترک کودکانتان سرویس خواب تهیه نمایید، می توانید از انواع سرویس خواب های دوطبقه استفاده کنید. این مدل ها انتخاب مناسبی برای اتاق خواب هایی با ابعاد کوچک می باشند. در ادامه مدل های مختلف انواع تختخواب های دو طبقه با طراحی های متنوع و زیبا مناسب کودکان را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل های شیک و جدید انتخاب مناسبی برای اتاق خواب کودکتان محسوب می گردند.

سرویس خواب دو طبقه کودکسرویس خواب برای کودکان دوقلوسرویس خواب جدید برای اتاق کودکسرویس خواب کودک دو طبقهسرویس خواب شیک و جدید برای کودکمدل سرویس خواب جدید کودک

سرویس خواب دختران و پسران نوجوان

همانطور که در دکوراسیون اتاق کودک توجه به فاکتورهای همچون رنگ دیوار، نورپردازی، مدل سرویس خواب، پرده و … حائز اهمیت می باشد. در طراحی و چیدمان اتاق خواب نوجوانان نیز در نظر گرفتن این فاکتورها دارای اهمیت می باشد و نوع دکوراسیون مورد استفاده باید متناسب با سن نوجوانان باشد. دقت داشته باشید نوجوانان بعد از پشت سر گذاشتن دوره کودکی شخصیتی متمایز از دوره کودکی به خود می گیرند و در این دوره جدید به دلیل تغییرات ناشی از سن بلوغ خلق و خوی آن ها ممکن است تندتر شوند، بنابراین نوع تزیینات و تغییرات باید مطابق با سن آن ها انجام پذیرد تا با حضور در اتاق خود احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

در ادامه تصاویر مدل های سرویس خواب کودکان، مجموعه ای شکیل و متنوع از سرویس خواب نوجوان با مدل پسرانه و دخترانه را به اشتراک گذاشته ایم که شما همراهان عزیز می توانید با تماشایی این مدل ها برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوان پسر و دختر ایده های جدیدی بگیرید و مناسب با سن فررند نوجوان دختر و پسر خود بهترین و زیباترین طراحی را در اتاق خواب اعمال کنید.

مدل های زیبای سرویس خواب کودک

سرویس خواب جدید نوجوان

سرویس خواب دیدنی نوجوان

سرویس خواب خاص نوجوان

سرویس خواب دوست داشتنی نوجوان

سرویس خواب جالب نوجوان

مدل های شیک سرویس خواب کودک

سرویس خواب ایده آل نوجوان

سرویس خواب شکیل نوجوان

سرویس خواب فوق العاده نوجوان

سرویس خواب نوجوان با طرح زیبا

سرویس خواب نوجوان با طرح جالب

مدل های ایده آل سرویس خواب کودک

سرویس خواب نوجوان با طرح قشنگ

سرویس خواب نوجوان با طرح جالب

سرویس خواب نوجوان با طرح مدرن

سرویس خواب نوجوان با طرح دوست داشتنی

سرویس خواب نوجوان با طرح پسرانه

مدل های متنوعسرویس خواب کودک

سرویس خواب نوجوان با طرح استثنایی

جدیدترین و زیباترین مدل های سرویس خواب کودکان با طراحی های شیک و ویژه را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های زیبا بتوانید شیک ترین و مناسب مدل سرویس خواب را انتخاب و برای کودکتان تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *