دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع رنگ موی بلوطی و فرمول ترکیب آن

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ موی بلوطی یکی از رنگ مو هایی است که شما می توانید آن را از ترکیب چند رنگ مو بدست آورید. در ادامه این مطلب چند فرمول ترکیبی و مدل رنگ مو بلوطی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ مو باعث جذابیت و شادابی چهره شما می شود و شما می توانید با انتخاب یک رنگ مو مطابق با رنگ پوست و چشم و سن خود تغییر عمده ای را در چهره تان بوجود آورید در این بخش فرمول های ترکیبی رنگ مو بلوطی را مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو بلوطی، به رنگ موی فندقی نزدیک است و مانند رنگ موی شرابی و رنگ موی مسی طرفداران خاص خودش را دارد در این مطلب از آرایش مو مجله آرگا چند رنگ مو ترکیبی بلوطی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی شاه بلوطی قرمز

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی بلوطی

رنگ مو ها برای پوست های مختلف متفاوت هستند  رنگ مو برای افراد با پوست گندمی  برای افراد با پوست روشن مناسب نمی باشد. ترکیب رنگ موهای بلوطی برای افراد با پوست تیره می تواند بهترین ایده باشد در مطلب زیر شما را چند فرمول ترکیب رنگ مو بلوطی آشنا می سازیم.

مدل مو و رنگ موی بلوطی

فرمول ترکیبی رنگ موی شاه بلوطی قرمز

رنگ مو شاه بلوطی قرمز تنی از رنگ قرمز و فندقی دارد و پایه مو ها باید برای این رنگ مو ترکیبی پایه ۵ باشد می توانید مو های خود را با رنگ مو (۰۰۰) به این پایه برسانید.

  •  آرون گروپس

ترکیب رنگ مو شاه بلوطی 

رنگ مو بلوطی شماره ۶ به اندازه ۵۰ میل + رنگ مو شکلاتی شماره ۶ به اندازه ۴۰ میل + رنگ مو بادمجانی شماره ۶ به اندازه ۲۰ میل + واریاسیون قرمز ۵ سانت + اکسیدان شماره ۲ را باهم ترکیب کنید و بر روی موها با پایه ۵ بزنید.

رنگ موی شاه بلوطی قرمز رنگ شاه بلوطی قرمز

 فرمول رنگ مو شاه بلوطی

یکی از رنگ مو های مناسب برای افراد با پوست سبزه تیره رنگ مو شاه بلوطی تیره است و هم چنین افراد با پوست سبزه معمولی می توانند از رنگ مو شاه بلوطی روشن استفاده نمایند.

تیره : ۱ تیوپ رنگ مو شماره ۳.۴ + اکسیدان ۶ درصد
متوسط : سه چهارم (۳/۴ ) از رنگ موی ۴.۴ + اکسیدان ۹ درصد
روشن : سه سوم (۳/۳ ) از رنگ موی شماره ۵.۴ + اکسیدان ۹ درصد

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی بلوطی

مدل های رنگ موی بلوطی

فرمول ترکیبی رنگ مو شکلاتی شاه بلوطی

رنگ موی شکلاتی شاه بلوطی، در رده رنگ مو های شکلاتی قرار داد و شما باید این رنگ مو را بر روی پایه ۵ مو های خود بزنید و برای این رنگ مو ۳۰ دقیقه مکث کافی است.

ترکیب رنگ مو شکلاتی شاه بلوطی

قهوه ای شکلاتی روشن ۷۰ میل + بلوند قرمز تیره ۳۰ میل + اکسیدان ۹ درصد به اندازه رنگ مو + واریاسیون نقره ای ۱۰ سانت

فرمول ترکیبی رنگ موی شکلاتی شاه بلوطی

فرمول رنگ مو بلوطی بدون دکلره

رنگ شماره ۴/۴ به مقدار سه چهارم تیوپ

اکسیدان ۹ درصد به میزان لازم

برای بدست آمدن این رنگ باید ترکیب بالا را به مدت حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی موهای خود بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید.

فرمول گیاهی رنگ مو بلوطی

در صورتی که می خواهید موهایتان را به روش طبیعی به رنگ بلوطی یا شاه بلوطی درآورید باید مواد زیر را با هم مخلوط کنید و ترکیب حاصل را حدود ۲ ساعت روی سرتان بگذارید.

پودر پوست گردو/ یک پیمانه

پودر گل بابونه/ ۴ پیمانه

پودر کتیرا/ یک پیمانه

انواع رنگ مو بلوطی

رنگ مو شکلاتی بلوطی

این رنگ مو برای موها با پایه ۵ می باشد و برای رسیدن به این رنگ حدود ۳۰ دقیقه مکث کافی می باشد.

قهوه ای شکلاتی روشن/ ۷۰ میل

بلوند قرمز تیره/ ۳۰ میل

واریاسیون نقره ای/ ۱۰ سانت

اکسیدان ۹ درصد/ به اندازه رنگ مو

تناژ سرد رنگ بلوطی

رنگ بلوطی به دلیل ته رنگ آبی کمی که دارد، معمولا به عنوان رنگ مویی با تناژ سرد در نظر گرفته می شود، اما اگر رنگ مویی با تناژ گرم می خواهید بهتر است از رنگ هایی که دارای ته رنگ مسی یا طلایی هستند، استفاده کنید و در صورت علاقمندی به تناژ های سرد، می توانید رنگ های تیره تر و غنی تر با ته رنگی بنفش استفاده کنید.

رنگ موی بلوطی جذاب

به طور کلی رنگ های بلوطی بر روی مو های مختلف، سایه های مختلفی ایجاد خواهند کرد و ممکن است به رنگ های تیره تر، روشن تر و یا سرد دیده شوند.

ایده هایی برای رنگ مو بلوطی

رنگ مو بلوطی از جمله رنگ های خاص و زیباست که از ترکیب رنگ های فندقی و شرابی به وجود می آید، بناباین استفاده از آن می تواند جذابیت و شادابی خاص در چهره ایجاد نماید، این نوع رنگ مو طرفداران زیادی داشته و مشابه رنگ موی فندقی است با این تفاوت که بلوطی ترکیبی از فندقی و شرابی می باشد، حال فرمولهای مختلفی برای این رنگ مو جذاب وجود دارد که در بالا با چند مورد از این فرمولهای ترکیبی آشنا شده اید، اکنون در اینجا، ایده هایی برای رنگ مو بلوطی قرار داده ایم که استفاده از هر یک از آنها می تواند جذابیت خاصی را در استایل و چهره  تان به وجود آورد.

رنگ مسی

بعضی از افراد رنگ مو بلوطی با تناژ قهوه ای و شیک را می پسندند, اما برای عده ای از افراد که شور و شوق بیشتری دارند می تواند رنگ موی مسی جذاب تر و مناسب تر باشد، از این رو استفاده از هاله ای روشن از این رنگ مو جالب بر روی رنگ مو بلوطی هیجان بیشتری به ظاهرتان می دهد، حال در صورتی که از رنگ پوست روشن برخوردارید، این نوع رنگ مو مناسب شما می باشد.

رنگ مو بلوطی مسی و زیبا

آمبره

بلوطی یک نوع رنگ فوق العاده است که بین دو رنگ قهوه ای و قرمز قرار دارد و اغلب برای انواع رنگ پوست مناسب می باشد، آمبره یک رنگ تیره عالی با هاله قرمز است از این رو بسیار مناسب برای ورود به دنیای رنگ مو بلوطی می باشد.

رنگ مو بلوطی

آلبالویی

در صورتی که تمایل دارید از رنگ مویی درخشان و شاداب استفاده کنید، صرفنظر از اینکه چه نوع رنگ پوستی دارید، استفاده از این رنگ مو پیشنهاد مناسبی است.

رنگ مو بلوطی شییک

بلوطی طلایی

رنگ مو بلوند و قهوه ای طلایی جزو رنگ های ترند در سال ۲۰۲۰ می باشند و اگر می خواهید رنگ قرمز نیز جزو ترند ها باشد؛ بلوطی طلایی, رنگ مویی با تناژ گرم می باشد که برای انواع رنگ پوست ها مناسب بوده و ظاهری هایلایت در موهایتان ایجاد خواهد کرد.

رنگ مو بلوطی خاص

بلوطی تیره

بلوطی برای خانوم ها با پوست تیره بسیار مناسب می باشد و در صورتی که پوست شما متوسط یا رو به تیره است، می توانید این نوع رنگ مو را انتخاب کنید.

رنگ مو بلوطی جدید

بلوطی توت فرنگی

بلوطی توت فرنگی مرز باریکی با رنگ قرمز، بلوند و قهوه ای دارد، این نوع رنگ مو بسیار تطبیق پذیر می باشد و متناسب با طیف گسترده ای از رنگ های پوست می باشد.

رنگ موی بلوطی مسی

بلوطی و کاراملی

هایلایت های کاراملی خیلی کمی وجود دارند که می توانند روی هر رنگ مویی تاثیر فوق العاده داشته باشند، حال در صورتی که علاقمندید تا کمی درخشندگی و گرما در رنگ مو بلوطی خود ایجاد کنید، می توانید مقداری هایلایت کاراملی به آن بیفزایید.

رنگ مو بلوطی جذاب

ماهگونی

رنگ مو ماهگونی در گروه رنگ های بلوطی همچون رنگ عسلی در دسته رنگ موهای بلوند می باشد؛ استفاده از این رنگ مو جذاب و غنی می تواند صورت شما را دلنشین کند و برای انواع رنگ پوست نیز مناسب می باشد.

رنگ مو بلوطی زیبا

مدل های رنگ مو بلوطی

فرمول های رنگ مو بلوطی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این فرمول ها بتوانید مو های خود را به رنگ دلخواهتان در آورید در ادامه این مطلب مدل هایی از این رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ موی بلوطی با 3 فرمول ترکیبی رنگ موی شاده بلوطی رنگ موی بلوطی رنگ موی بلوطی رنگ موی بلوطی   رنگ موی شاه بلوطی

رنگ مو در جذابیت چهره بسیار تاثیر گذار است و شما می توانید با کمک انواع رنگ مو های متناسب با رنگ پوستتان زیبایی و جذابیت چهره و موهایتان را چند برابر کنید. در این مطلب انواع فرمول های ترکیب رنگ مو بلوطی را به شما عزیزان آموزش دادیم که امیدواریم این فرمول های ترکیبی مورد استفاده شما قرار بگیرند. برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی رنگ مو به بخش ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *