دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل ابرو های مد سال برای بانوان ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

ابرو ها قاب چشمان شما هستند بنابراین با انتخاب یک مدل ابروی مناسب می توانید زیبایی چشم های خود را چند برابر کنید. در این مطلب انواع متنوع جدیدترین مدل ابرو های سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

در انتخاب مدل ابرو باید حساسیت لازم را به خرج دهید هر مدل ابرویی ممکن است به فرم صورت شما نیاید مدل ابروی مناسب صورت شما به ابعاد صورتتان بستگی دارد. با انتخاب یک مدل ابرو با قوس صحیح چشم های شما جذاب تر و برجسته تر به نظر می رسد و هم چنین شما جوان تر به نظر می رسید. در این بخش انواع جدید ترین مدل ابرو را ملاحظه خواهید کرد.

مدل ابرو ها انواع متنوعی دارند و شما می توانید مطابق با فرم صورتتان از هر کدام از این مدل ها استفاده نمایید. افراد با صورت بیضی و یا کشیده هرگز نمی توانند از مدل های ابرو براری صورت گرد استفاده کنند. در این بخش جدید ترین مدل های ابرو را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
جدیدترین مدل ابرو دخترانه و زنانه

جدیدترین مدل ابرو زنانه

اگر سه نکته زیر را در انتخاب مدل ابرو رعایت کنید همیشه ابرو های جذاب و زیبایی را خواهید داشت :
۱. همیشه سر ابرو های خود را از پل بینی شروع کنید با نگه داشتن یک مداد در اطراف استخوان بینی می توانید این نقطه را پیدا کنید.

جدیدترین مدل ابرو 2016

۲. ابرو هایتان را هرگز کوتاه نکنید دم ابرو های شما باید از بینی تا گوشه چشم هایتان امتداد داشته باشد. بهتر است که دم ابرو هایتان باریک باشد که تا مدل ابروی جذابی را داشته باشید.
۳. هرگز به ابرو هایتان قوس زیادی ندهید زیرا قوس زیاد جذابیت مدل ابرو را از بین می برد.

جدیدترین مدل ابرو زنانه و دخترانه برای انواع صورت ها و سلیقه ها

با جدیدترین مدل ابرو زنانه و دخترانه در این مطلب آشنا شویدجدیدترین مدل ابرو زنانه

مدل جدید آرایش ابرو

زیباترین مدل ابرو زنانه انواع مدل ابرو

  •  آرون گروپس

در این بخش انواع متنوع مدل های جدید ابرو زنانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدوارم  با کمک این مدل ها بهترین مدل ابرو را برای خود انتخاب کنید.

   انواع مدل شیک و جذاب ابرو مدل ابرو عروس مدل ابرو پهن زنانه جدیدترین مدل ابرو زنانه و دخترانهمدل ابرو زنانه   مدل ابرو زنانه

مدل آرایش ابرو و آرایش چشم مدل ابرو جدید

مدل ابرو دخترانه جدید

دختران جوان بهتر است که ابرو های خود را با ایده گرفتن از مدل ابرو دخترانه و مدل ابرو پهن مرتب کنند تا چهره آن ها طبیعی تر به نظر برسد. هرگز از مدل ابرو زنانه و یا مدل ابرو باریک برای مرتب کردن ابرو های خود استفاده نکنید زیرا این مدل ها چهره شما را زنانه می کنند و باعث می شوند تا شما جذابیت دخترانه خود را از دست بدهید.

انواع مدل ابرو شیک

مدل های زیبا ابرو دخترانه جدید ترین مدل ابرو با متد های روز مدل ابرو پهن دخترانه مدل ابرو دخترانه شیک

در این مطلب شما را با جدید ترین مدل ابرو های دخترانه آشنا خواهیم کرد شما می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها برترین مدل ابرو را برای خود انتخاب نمایید.

مدل ابرو دخترانه مدرن

مدل ابرو برای انواع سلیقه هامدل ابرو شیک مدل ابرو پهن و زیبا مدل های جدید ابرو دخترانه جدیدترین مدل ابرو دخترانه مدل ابرو دخترانه جدید

در این مطلب از آرایش صورت مجله آرگا انواع جدیدترین مدل ابروهای دخترانه و زنانه را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها شما را انتخاب مدل ابروی ایده آل تان به خوبی راهنمایی نمایند. برای مشاهده انواع مدل ابرو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *