دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل نقاشی روی چرم با طرح های زیبا و دیدنی

  • یلدا محمدی
  • ۱ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و خلاقانه برای نقاشی روی چرم را به همراه مدل های وسایل چرمی نقاشی شده و انواع تابلوهای نقاشی و طراحی روی چرم را در این مطلب ملاحظه می فرمایید و با جدیدترین مدل های این سبک نقاشی آشنا می شوید.

نقاشی کشیدن بر سطح چرم مصنوعی و طبیعی از جمله هنرهای زیبا و متنوع است که کارایی زیادی دارد و همچنین از ارزش بالایی برخوردار است. این سبک نقاشی که از سالها پیش در ایران رواج دارد اغلب به نام نقاشی قهوه خانه ایی شناخته می شود و از زیبایی بی نظیری برخوردار است. در این مقاله سعی نموده ایم به معرفی مدل های متنوع نقاشی روی چرم و طراحی های کشیده بر سطح چرم بپردازیم و افراد علاقه مد را بیشتر با این هنر زیبا و طرح های ارائه شده آن آشنا سازیم. تا پایان با این مجموعه زیبا و خاص همراه ما باشید.

مدل های نقاشی روی چرم مصنوعی و طبیعی :

مجموعه ایی از جدیدترین مدل های نقاشی های کشیده شده بر چرم را در ادامه مشاهده می فرمایید که از هر یک از این طرح ها می توانید به عنوان الگو استفاده نموده و با به کارگیری این مدل ها زیباترین نقاشی ها را بر سطح چرم های مختلف انجام دهید. برای این سبک نقاشی می توان مشابه نقاشی روی چوب از انواع رنگ روغن و اکرلیک استفاده نمود و بعد از زیرسازی کار و انتقال طرح مورد نظر بر سطح چرم، به رنگ آمیزی آن با رنگ های ذکر شده پرداخت.

نقاشی روی چرم

نقاشی کبف چرم دست دوز :

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از این هنر، نقاشی بر سطح انواع کیف های چرمی به خصوص انواع کیف دست دوز چرمی است که برای این کار می توانید از طرح های مختلف و زیبا استفاده کنید و آنها را بر سطح انواع کیف دستی و کیف پول چرم پیاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های کیف چرمی نقاشی شده را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این مدل ها الگویی زیبا و بی نظیر برای نقاشی شما محسوب می شوند و با استفاده از آنها می توانید زیبایی بی نظیری به کیف های چرمی و ساده خود ببخشید.

مدل نقاشی بر روی چرمنقاشی روی کیفآموزش نقاشی سادهPainting on leather (13)مدل نقاشینقاشی روی کیف چرممدل جدید نقاشینقاشی روی پارچه چرمینقاشی روی وسایل چرمینقاشی و طراحی روی چرمنقاشی روی چرمنقاشی جدید روی چرم

انواع تابلو چرم با نقاشی های زیبا :

تهیه تابلو چرمی نقاشی شده نیز از دیگر کاربردهای این هنر می باشد که با فراهم آوردن آنها می توانید نقش مهمی در زیبایی و تزیین منزل با هنر دست خود داشته باشید. این سبک تابلوها مشابه تابلوهایی می باشند که با استفاده از نقاشی روی پارچه تهیه شده اند. در ادامه نمونه هایی از این تابلوهای زیبا و با ارزش که هنر دست هنرمندان باذوق ایرانی می باشند را ملاحظه نمایید.

  •  آرون گروپس

طراحی روی چرمنقاشی ساده روی چرمنقاشی جدید روی چرمنقاشی بر روی چرممدل نقاشی با رنگ اکرلیکآموزش نقاشیمدل جدید نقاشی روی چرممدل نقاشی روی چرم

مدل های زیبای نقاشی کیف پول چرم

در کنار مهارت کشیدن نقاشی، برای کشیدن این مدل نقاشی به ابزارهای خاصی همچون چرم، قلمو برای رنگ کردن، قلمو برای دورگیری، قلموی پهن برای چسب زدن، راپید، کارتر، خط کش، رنگ پودری، حلال رنگ رزین،  چسب رنگی های اصلی آبی و زرد و قرمز، ورنی و کاغذ کالک یا کاربن نیاز دارید. برای شروع کار باید کاغذ کاربنی را به پشت طرح کار متصل کنید و آن را روی چرم بگذارید و با کشیدن دوباره طرح و تمام خطوط روی کاغذ اصلی، آن را بر سطح تابلو چرمی یا کیف چرمی پیاده کنید.

پس از کشیدن نقاشی، برای انتقال بهتر طرح به سطح چرم، روی خطوط ترسیم شده در کاغذ را به کمک وسیله ای مانند دسته قیچی مالش دهید و سپس کاغذ را بردارید. به دلیل اینکه طرح چرم کمرنگ است باید دورگیری طرح را به وسیله راپید یا قلم مو انجام دهید و با استفاده از وسایل رنگ آمیزی، طرح مدنظر را رنگ بزنید. این آسان ترین شیوه نقاشی برای افراد مبتدی و تازه کار در این زمینه می باشد که در این قسمت آموزش دادیم.

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل فانتزی

در ادامه این بخش مجموعه مدل های دیدنی و جذاب از نقاشی کیف پول چرم با طرح های فانتزی و دوست داشتنی را به اشتراک گذاشته ایم که با تماشای این مدل کیف ها با نقاشی های زیبا می توانید بیشتر با این هنر منحصر به فرد آشنا شوید.

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل قشنگ

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل گل

نقاشی روی چرم با طرح های زیبا

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل جدید

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل شیک نقاشی روی چرم با طرح های جدید

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل فوق العاده

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل بی نظیر

کشیدن نقاشی کیف چرم به شکل تماشایی

مدل های زیبا از نقاشی کیف چرم

مدل های جالب از نقاشی کیف چرم

نقاشی روی چرم با طرح های اسلیمی

مدل های عالی از نقاشی کیف چرم

مدل های دوست داشتنی از نقاشی کیف چرم

امیدواریم با مشاهده جدیدترین مدل نقاشی های کشیده شده بر روی چرم به ایده های زیبا و متنوعی برای انجام این هنر دست یافته باشید و با الگوبرداری از طرح های ارائه شده زیباترین نقاشی ها را بر سطح وسایل چرمی بکشید و از هنر دست خود لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *